Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

God morgen!

Merkelig med sånn trøtthet.. jeg pleier å være rimelig fresh mandag også går det nedover utover uka :ler:

Tror forresten vi skal på karboen igjen over helga her i huset. Barnet var på vekta i går og erklærte at nuh var det rett tilbake på ketolyse - og gudene skal vite at jeg trenger det også... Jeg kommer til å søke motivasjon hos deg!

Fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

Er så motiverende å høre at jeg kan være med på å inspirere og motivere andre! :danser: Gir meg ekstra guts til å gi på videre! :klem:

Faktisk har det gått veldig greit de første fem dagene nå. Søtsuget har vært minimalt (litt nå og da, men ikke så mye som fryktet), jeg har ikke vært helt kake i musklaturen (det ble jeg i fjor høst, var jo dønn frustrert i perioder), og den startende hodepinen har vært fraværende. Egentlig har det bare gått bra! :bolledeig: Magen er litt i ulage, men det har den pleid å være i overgangsfasen mot lavkarbo. Ellers tror jeg at jeg må ha vært veldig mentalt innstilt på det den her gangen, og har klart å gjøre det meste riktig fra dag 1. Jeg mener jeg kjører ganske så strengt lavkarbo nå, men jeg kjører noe mer fett enn på South Beach. Dog ikke fullt så mye som i Ketolysekuren. Kjører rett og slett en generell lavkarbo, uten noen klar diett, men med grunnlaget fra SB. Og det rusler og går nedover fremdeles (selv etter gårsdagens dessert :sjenert: ). Deilig!

Ellers litt styrete på jobb i dag... Fikk beskjed i går om at en litt stor oppgave som skulle være ferdig til tirsdag morgen ble avlyst, og at jeg dermed kunne konsentrere meg om andre ting. Må innrømme at jeg ble litt lettet da... Men... I dag kom kontrabeskjeden, oppgaven skal gjennomføres allikevel. Så nå har jeg kastet meg rundt og satt i gang så godt jeg kan, og håper at jeg skal klare det uten altfor mye stress. Oppgaven har blitt noe mindre enn først antatt, så satser på at det skal gå bra!

Superklar for helg, og venninnebesøk i kveld! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øff, sånne brå kontrabeskjeder er det verste jeg vet altså. Jeg kan stresse og stå på som bare det, men jeg må vite hva jeg har å gjøre. Når det blir endringer på den måtenkan jeg være skikkelig vrang, vet jeg :ler:

Håper du kommer greit gjennom da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer seg med jobbinga, eller.... det kom seg...

Var ikke så verst effektiv før lunsj, men nå har prestasjonene dalt skikkelig. Noe sier meg at det blir en interessant mandag :ler: Blir nok litt: Fuggel'n gjør ting hun nesten ikke kan.... :kaklehone:

Et par timer igjen, så er det enda mer helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stille på telefonen her i dag (så jeg får heldigvis litt arbeidsro til resten av moroa), så da fant jeg ut at jeg kunne snike på radioen litt. Sitter i åpent kontorlandskap, så ikke så høyt radioen kan stå på etc, men LITT lyd blir det jo i alle fall!

Kom i skikkelig musikk-modus etter praten inne hos Sauen :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du er så flink som er i gang igjen! Kjempeinspirerende! :jepp:

Håper du får en fin fredagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskvelden startet med et antiklimaks.

En god nabo hos mine foreldre døde i formiddag, brått og uventet. Kona fant han død da hun kom hjem fra jobb. Utrolig trist! Det er gode naboer, men de har ikke vært nære omgangsvenner med mine foreldre. Allikevel... Han var bare i 50-årene! Ord blir fattige.

En brå og brutal påminnelse om hvor skjørt livet er. Setter igang en liten tankeprosess. Tror det skal bli godt med venninnebesøk i kveld, bare slappe av og skravle i vei, og få tankene litt bort fra det brutale livet. Det kunne vært mamma eller pappa...

Huff, ble trasig dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Ja, livet er virkelig skjørt - det er derfor man må leve. Ikke bare drømme og vente på fremtiden. Jeg er alt for dårlig til det.. Når så unge mennesker dør er det en påminnelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er viktig å leve livet ja, ikke bare henge på. Samtidig er det kanskje enkelte fornøyde med å henge med litt (i alle fall i perioder), livet kan være ganske hektisk.

Det er også en påminnelse om å sette pris på de menneskene en har rundt seg, de man er glad i. De som bare er her til låns...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[..]

Det er også en påminnelse om å sette pris på de menneskene en har rundt seg, de man er glad i. De som bare er her til låns...

Så Sant :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: :sol: :sol:

Oooo herlige, sløve lørdag!

Koser meg på verandaen, slapper av og bare lar humla suse. Digg!

Sengetøyet henger til tørk i sola, og jeg tenkte jeg skulle lese litt pensum ettrehvert. Men foreløpig er det skjønnlitteratur det går i, bare sløvings. Fordelen med sløve hjemmedager er at det blir færre kostholds- og økonomiske fristelser :ler:

Meldt ganske fint vær i morra også :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Tenk, :sol: til en solhungrig fuggel!!!

Kos deg masse masse

p.s og så kjekt med å slippe unna fristelser, mens du nyter dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God søndag så langt! Sløv... :veslejenta:

Men nå skal jeg komme meg ut i sola med pensumbok, og kanskje få gjort litt fornuftig innimellom. I går ble det bare kos... Hihihi! Har fått bestilt meg et par nye pensumbøker på nettet, og håper de kommer i løpet av uka. Blir bra!

Nydelig vær her i dag også :sol: og var fantastisk kveldstemperatur i går!

:kaffekopp: (om enn virtuell) er alltid bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola ja... Det er hos deg den er altså... Her har den bare såvidt tittet innom i dag. Bare lenge nok til å erte meg... :roll:

Kos deg med pensumlesing. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: er her ja! Vi har vel årets varmeste sommerdag i dag tenker jeg (i alle fall ikke langt unna!), og for øyeblikket er det ca 26 grader i skyggen. VARMT! Sitter ute i bikini og svetter... Men skal ikke klage!

Pensumlesing innimellom, men stoffet er utrolig tungt. Kjemi blir bare ikke min sterke side altså. Hatet kjemi siste året på videregående, og kjenner jeg ikke er noe mildere stemt mot faget nå... :ler: Men jeg skal nok komme gjennom!

Har visst meldt meg på spinning senere også... Men litt usikker på om det blir lesing, gåtur eller sløving i stedet. Er varmt!! (klager egentlig ikke...). Vi får se. Søndagen er lov å sløve litt har jeg bestemt... Kanskje heller ta styrketime i morra med god samvittighet, og heller lese mer pensum i dag? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sooool her også! Det er så varmt, så varmt. Såvidt jeg får litt gjennomtrekk her, har en følelse av at dette kan bli tropenatt-ish!

Kjemi! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...