Roadrunner Skrevet 10. august 2010 Forfatter #1521 Del Skrevet 10. august 2010 Må si jeg ble litt imponert over treninga mi i går jeg også. Det var tungt, hardt og krevende, men veldig tilfredsstillende etterpå! Massevis av god samvittighet! Synes også jeg var kjempeflink i går som motstod alle fristelsene som dukket opp. Først både is, sjokolade og frukt på jobb. Så dro jeg rett på butikken etter jobb, og kom ut uten noe som helst "galt". Etter treninga var jeg innom en bensinstasjon og fikk vasket bilen, og holdt meg helt unna alle fristelser. Etter ørten uker på karbokjøret krever det litt å holde seg unna, men samtidig er jeg fokusert, motivert og klar, og da går det bedre enn fryktet. Deilig! Selvskrytt er velskrytt.... Nei, får vel sette igang for fullt her tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 10. august 2010 #1522 Del Skrevet 10. august 2010 Heia, for en god start på høst-motivasjonen!! Og skulle du få behov for litt ekstra motivasjon, så kan du bare bla tilbake i din egen dagbok, til den perioden du startet med lavkarbo Du er dyktig!! Håper tirsdagen din blir bedre og bedre, og du kommer deg etter vraktendensene til trøtt fugl settes fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2010 #1523 Del Skrevet 10. august 2010 Å starte treningssesongen med dobbeltime er imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. august 2010 Forfatter #1524 Del Skrevet 10. august 2010 Vraktendensene sitter i, men det går i grunn greit det også. Et par solide fyrstikker for å holde øyelokka åpne, og en god dose arbeidsoppgaver holder kroppen i gang. Drøy halvtime nå, så går det mot lunsjtider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 10. august 2010 #1525 Del Skrevet 10. august 2010 Og hva står på lunsjmenyen til lavkarbo-fuggel'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. august 2010 Forfatter #1526 Del Skrevet 10. august 2010 Og hva står på lunsjmenyen til lavkarbo-fuggel'n? Lavkarbo-fuggel'n er tilbake i omelettsporet. Er veldig enkelt å greit å lage en dobbelt omelett på morgenen, ta snaut halvparten til frokost, og drøyt halvparten til lunsj. Godt, enkelt, og holder meg lenge mett. Hadde forresten kjempegod middag i går! Var 40% på alle Findus-produkter hos Coop, og jeg kjøpte en pakke med Laks med saus (ostesaus med grønnsaker). Varmet de i mikroen, mens jeg surret litt wokgrønnsaker i stekepanna. Serverte med rømme til. Veldig godt!! Må nok kjøpe mer laks denne uka ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. august 2010 #1527 Del Skrevet 10. august 2010 Så utrolig godt i gang du er altså. Flinka! Får skikkelig dårlig samvittighet når jeg kikker innom og ser hvor bra motivert du er. Bøyer meg i støvet! Må vel inn på omelettkjøret snart sjøl, men nøyer meg med å beundre deg foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1528 Del Skrevet 11. august 2010 God morgen! Utrolig nok mer våken i dag enn jeg var i går, og det føles veldig godt! La meg tidlig i går, og har sovet ganske godt i natt (litt våken innimellom, men stort sett god søvn tror jeg). Litt kav på jobb nå på morgenkvisten, men satser på at det gir seg ganske kjapt. Gidder ikke stresse! Kyllingmiddag med wokgrønnsaker igår, litt skravlings i telefonen, og fikk også pløyet gjennom noen sider i studieboka mi. Har vært borti endel av stoffet på videregående, men merker at det er LENGE siden... I tillegg synes jeg både boka og forelesningsnotatene som er laget til dette kapittelet er fryktelig rotete, men jeg finner det vel ut etterhvert. I dag får jeg vel satse på en liten treningsøkt igjen, og kanskje noen sider til med pensumlesing? står klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 11. august 2010 #1529 Del Skrevet 11. august 2010 Ha en fin dag, frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. august 2010 #1530 Del Skrevet 11. august 2010 Jobb, trening og pensumlesing på en dag... Tøffa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1531 Del Skrevet 11. august 2010 Fin dag skal det blir Begynner å få hodet over vannet på jobb, og har en form for oversikt over hva som skal gjøres resten av uka. I tillegg dukker det vel opp både det ene og det andre som må gjøres innimellom. Trene litt i dag kanskje? *tusler inn og sjekker programmet på treningssenteret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. august 2010 #1532 Del Skrevet 11. august 2010 Du er så strukturert at jeg blir helt matt *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1533 Del Skrevet 11. august 2010 Føler virkelig at jeg har litt kontroll på kostholdet denne gangen, og at treninga da kommer som en naturlig konsekvens. Men høsten har ALLTID vært enklere for meg å gå i gang med slike ting. Rart, men sant... Det må sies at jeg har langtfra kontroll.. Husarbeidet flyter, det blir raske middager, og har jeg flere ting i bakhodet som skulle vært gjort. Men foreløpig prøver jeg å prioritere så godt jeg kan, og så blir det vel en tid til alt... Ukeplanen ser foreløpig slik ut: Onsdag: jobb - intervallspinning - klesvask - vaske badet - kanskje lese litt? Torsdag: jobb - seminar - trene? - støvsuging Fredag: jobb - trene - lese? - besøk? Ingen helt spikret plan, men et utgangspunkt i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. august 2010 #1534 Del Skrevet 11. august 2010 Wow - 90 minutter spinning! :dåne: Mektig imponert!! Med kontroll på kostholdet så ser jo dette kjempebra ut! Det blir en travel høst, men man får bare ta en dag av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 11. august 2010 #1535 Del Skrevet 11. august 2010 Du er jammen strukturert! Og imponerende flink til å komme i gang igjen for fullt etter ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1536 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har jo litt å ta igjen etter våren da... Den var håpløst ustrukturert! Men foreløpig er jeg tilbake på rett spor, og det føles bra! 60 knalltunge intervallminutter unnagjort, og skrotten er sliten! Vaskemaskinen er i gang, og jeg tenkte jeg skulle få vasket litt på badet. Men akkurat nå er det litt tungt å få gjort noe her kjenner jeg. Sofaen lokker! Seminar i morra, så drar fra jobb rett over kl 13. Passer meg fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. august 2010 Forfatter #1537 Del Skrevet 12. august 2010 God morgen! Dager som starter på bokstaven T er denne uka vrakdager (T for vrak? :klø: ). Var i ferd med å legge meg med ei bok i går kveld, da det ringte fra jobb. Om jeg kunne teste litt hjemmefra.... Så da ble det en drøy halvtime jobbing gitt, og litt forskjøvet leggetid. Ergo er fuggeln totalvrak igjen i dag. Men har nok å gjøre på jobb i dag, og skal rusle herfra litt over kl 13. Blir godt! Litt faglig og endel sosialt i ettermiddag, tror det blir bra jeg Forresten, å starte med lavkarbo etter en skikkelig høykarbo-sommer, er i grunn ganske moro... Masse vann og vas, men moro å se at vekta "raser" nedover allikevel! Har altfor mye feriekilo, og et lass "gammel moro", så må bare holde fokus her anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. august 2010 #1538 Del Skrevet 12. august 2010 Ja takk! Tar gjerne en jeg (bombe ) Håper formen kommer seg utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. august 2010 #1539 Del Skrevet 12. august 2010 Kos deg på seminar. En god blanding av fag og sosialt er godt for miljøet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 12. august 2010 #1540 Del Skrevet 12. august 2010 Ha en fin dag på jobb og seminar! Kjenner godt fenomenet lavkarbo - vann - og kjappe kilo av! Det er bare deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå