Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror faktisk jeg skal finne meg ei god bok og sette meg ut litt! Det er jo hint av :sol: !! :danser:

Siste feriekrampene slår til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :natti:

Mandag, jobb og hverdag igjen. Kom meg på jobb til "vanlig" tid, og har unnagjort en drøy time. Trøtt, men henger sammen. Aner meg at det blir MYE verre i morra...

Mailboxen var fasinerende oversiktlig, og det har ikke stått kø av folk som har savnet meg voldsomt. Egentlig en litt behagelig start etter ferien så langt (men skal ikke si det høyt, da varer det vel ikke særlig lenge...).

Tilbake i lavkarbo-livet, med omelett til frokost og lunsj. Har handlelappen klar i veska, og har også meldt meg på spinning i ettermiddag. I tillegg må jeg nok utforske studentweb'en litt tenker jeg, den skulle åpne i dag. Full fart blir det nok uansett!

:kaffekopp: er satt frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

En time på jobb allerede??? :dåne:

Så flink du er med mat og trening allerede første dagen! Jeg var ikke så flink første uken engang.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The early bird gets the frirst worm :ler:

På'an igjen skjønner jeg. Godt det ikke har lagt seg opp et helt lass av mail og forefallende. Greit å ha i allefall en rolig dag før det virkelig braker løs.

Flinka med treningen forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjøvet både trening og kosthold foran meg i lange tider (våren ble liksom ikke helt på stell), og da har jeg hatt fullt fokus på å komme igang i dag. Like greit å hoppe i det :ler: Må bare ikke stresse så mye at jeg faller av allerede første uka... :sjenert:

Her starter normalt arbeidsdagen 07... Har fleksitid og kan nok variere litt om jeg ønsker, men siden de fleste starter 07, så er det mest hensiktsmessig for meg å starte da også. Ellers risikerer jeg at maset starter mens jeg fremdeles varmer dyna, og det gidder jeg ikke. Fordelen er at arbeidsdagen slutter 15 :jepp:

Vannmugga er snart halvtom, og omeletten holder meg foreløpig ganske mett. Ikke dumt! Aner meg at det blir et par tøffe uker nå, der kroppen skal kvitte seg med avfallsstoffer, væske og sukkerbehov... Men jeg skal stå i mot!

Mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som er så godt i gang med kosthold.. Jeg har dårlig samvittighet etter helgen men prøver så godt jeg kan å legge det fra meg. Har ikke vært flink pike, og det vises på vekten.. :ler: Jaja, neste mandag blir bedre, må bare satse på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra mental innstilling, Supra! Selv om helga kanskje medførte litt for mye kos og god mat, så er det nye muligheter hver dag. Synes du er kjempeflink jeg! :jepp:

Lunsjen unnagjort, drøye 3 timer igjen...

Handle, lese litt, trene, lese, sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

:vinke:

Jeg begynte også på jobb 7 i dag. Det syns jeg er pyton på mandager, men supert på fredager. Da er jeg nemlig ferdig 13.30 :)

Håper det var ok å komme på jobb igjen etter ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har faktisk gått veldig greit i dag. Jevnt med arbeidsoppgaver, ikke hasardiøst mas, hyggelige folk og jeg har ikke vært helt ute av vater søvnmessig. Akkurat det siste regner jeg med at blir verre utover i uka da... :ler:

Ellers har jeg vært flink i dag synes jeg:

- lavkarbo frokost og lunsj

- gått forbi 3 fruktfat, is, sjokolade og nøtter

- drukket godt med vann

En bra start!! Spiser litt paranøtter nå, sånn at jeg kan komme gjennom en kjapp butikkrunde før jeg skal hjem til middag. Har en plan om å komme meg på spinningtimen i dag, og ellers prøve å få lest litt fag. Effektiv dag så langt, håper det fortsetter!

Halvtime igjen! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som går forbi godteskålene. Klarte ikke holde fingrene unna godteskåla som sto på bordet rett innenfor døra her jeg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhh, har brukt hele dagen på å lese etter i dagboken din. Bare avbrutt av trilletur, formiddagsdupp sammen snuppa (sovnet over en time i dobbelsenga sammen :ler: ), klesvask, litt eksamensforberedelse etc etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner også på jobb kl 7 selv om vi har fleksitid. :) I motsetning til deg så er jeg omtrent førstemann på kontoret, bortsett fra et par mannfolk som nærmer seg pensjonistalder. De er mektig imponert over at en "ung" jente kommer seg opp så tidlig på mårran. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som går forbi godteskålene. Klarte ikke holde fingrene unna godteskåla som sto på bordet rett innenfor døra her jeg... :sukk:

:jepp:

Har følt meg veldig flink idag!

Var på butikken rett etter jobb, kjøpte ingenting jeg ikke skulle ha. Spiste god middag da jeg kom hjem og har vært på trening. Veldig fornøyd med dagen både treningsmessig og kostholdsmessig! :danse:

Puhh, har brukt hele dagen på å lese etter i dagboken din. Bare avbrutt av trilletur, formiddagsdupp sammen snuppa (sovnet over en time i dobbelsenga sammen :ler: ), klesvask, litt eksamensforberedelse etc etc

:ler:

Det er jo ikke meningen å slite deg helt ut med "etter-lesingen" da! :hoho: Men koselig å se deg her inne igjen! Savner deg når det går for lenge mellom hver gang vettu :klem:

Alt bra?

Jeg begynner også på jobb kl 7 selv om vi har fleksitid. :) I motsetning til deg så er jeg omtrent førstemann på kontoret, bortsett fra et par mannfolk som nærmer seg pensjonistalder. De er mektig imponert over at en "ung" jente kommer seg opp så tidlig på mårran. :fnise:

7 er tidlig, men det fungerer. :ler:

Klokka ringer 0545 i morra, så blir en tidlig kveld her kjenner jeg...

:natti: Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

:sleep:

Trøtt i dag! Den berømte tirsdagen slår til med full styrke, og jeg er tilnærmet vrak. Men jeg kom meg opp av senga, og har også kommet meg på jobb. :kaffekopp:

Fikk forresten en litt interessant utvikling på treninga i går. Kom meg hjemmefra i god tid, og ruslet inn i spinningsalen da jeg var klar. Stusset litt over at det var en annen instruktør enn det som stod på bookinga, men shit heller. Fant en sykkel og var klar til å gi gass :ler: Men så viste det seg at den timen jeg egentlig skulle på, var flyttet 15 minutter, og det var kommet inn en 30 min spinning før min time. Og siden jeg var tidlig ute, så rakk jeg akkurat denne 30 min timen (som jeg da ikke hadde booket, men siden det var lite folk fikk jeg plass allikevel). Endte da opp med begge timene, og drøyt 90 min på sykkelsetet... :sjenert: Snakk om start på treninga etter ferien! Var helt gåen etterpå, vondt i rompa, og sliten i beina, men veldig god samvittighet. Deilig!

I dag tror jeg det blir treningsfri, og heller litt fokus på studier. Må komme i gang og få en aldri så liten oversikt (begynte så smått i går).

:kaffekopp: er satt frem til trøtte og tørste morgengjester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...