Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Mårnings! :kaffekopp:

Nebbet er noe bedre, og tåka i hodet har lettet litt. Deilig! Er nesten så jeg fungerer litt igjen :nigo: Så får vi se hvordan det går seg til utover dagen. Regner med at det vil gå litt opp og ned, men krysser fingrene for at formen er stigende. Lyst til å ta en rolig treningsøkt senere, så får bare lade opp. Trenger å få beveget skrotten litt, den er misfornøyd med masse sittetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tirsdag, trøtt og småtung dag, men foreløpig oppegående. Nyser mindre, surkler mindre og er litt klarere i toppen, må si jeg liker utviklinga! Overlevde treninga i går, og var veldig godt å bruke skrotten litt igjen. Kanskje satse på ny økt i ettermiddag? Før god middag og konsert i morgen :strix: Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Roadrunner skrev:

Tirsdag, trøtt og småtung dag, men foreløpig oppegående. Nyser mindre, surkler mindre og er litt klarere i toppen, må si jeg liker utviklinga! Overlevde treninga i går, og var veldig godt å bruke skrotten litt igjen. Kanskje satse på ny økt i ettermiddag? Før god middag og konsert i morgen :strix: Gleder meg!

Morn-morn :kaffekopp: 

Godt å høre at nebbet er bedre. :jepp:  Og du er ikke den eneste som gleder deg til i morgen. :strix:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel redd at vi som holder med a-ha begynner å bli litt fossile... :sjenert: Selv om de treffer bredt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God formiddag!

Plutselig skriver vi lunsj her :bond:
Skjønner ikke helt hvor dagen har blitt av, men gjør ikke noe om den går litt fort...

Flott konsert i går, nydelig mat og hyggelig selskap. Rett og slett en fin onsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Saltsild!

Det håper jeg også :nigo:

Hmm... Ikke vært her siden torsdag? Har jeg rett og slett forsømt boka mi? Ikke bra... Men på den annen side, forrige uke gikk i ett. Planer hver ettermiddag og timer og dager bare seilte avsted. Fredagen gikk det i ett på jobb, mens bilen stod på verksted. Hentet bilen på ettermiddagen, og så var det hjem til snøskuffing og litt avslapning før jeg skulle avsted igjen på kvelden. Landet i senga rett rundt midnatt - fullstendig kaputt. Hadde en liten plan om spinning lørdag morgen, men kun dersom jeg våknet i høvelig tid. For en gangs skyld sov fuggel'n godt og relativt lenge en lørdag morgen, så da utgikk treninga. Ble i stedet en liten bysleng, et kjempekoselig venninnebesøk, og så en tur til mine foreldre på middag. Kom meg hjem i grei tid, og landet i senga godt før midnatt. Sov faktisk til over kl 09 på søndag også (mange måneder siden jeg har sovet lengre enn 09 både lørdag og søndag), og etter frokost og påkledning ble det en tur til treningssenteret. Greit å få beveget skrotten litt, selv om tankene nok var på verandaene som burde vært måket før plussgradene slo inn. Trodde jeg skulle rekke det, men yr.no har lovet flere minusgrader enn de kunne holde, så mens jeg var på trening slo det om. Kom hjem til sludd og nullføre, og etter en liten matbit var det bare å hive seg rundt med spaden. I øsende regnvær fikk jeg måket begge verandaene, våt til skinnet og ganske oppgitt. Men veldig lettet over at det er gjort! En halvmeter snø blir ganske tung når den blir gjennomtrukket av vann... Planen om støvsuging og rengjøring ble dermed utsatt litt, orket rett og slett ikke i går. Ble i stedet litt smårydding og en solid runde klesvask, før jeg landet i sofaen. Sliten men godt fornøyd.

I dag har jeg spinningplaner, og håper jeg skal få tatt en runde med støvsugeren også. Kanskje... Må se ann formen bittelitt, våknet med hodepine i dag... Akkurat nå virker det som om det er bedring, så krysser fingrene!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Hvordan er det med Fuggel'n i dag? 

God morgen!

Fuggel'n har det tålig bra, litt småuggen uten at jeg vet hvorfor, men vesentlig bedre enn i går. Og Sauen? Venter på montør? *krysser fingrene*

Dagen i går gikk litt opp og ned. Startet med hodepine og uvel, men gikk seg til og kom meg egentlig tålig greit gjennom arbeidsdagen. Helt til det gjenstod en times tid. Da begynte hodet å krølle litt igjen, og var småkvalm og uggen. Innså etterhvert at treninga lå tynt an, dessverre. Hodet smalt skikkelig til da jeg var på vei fra bilen til heimen, og måkingen av brøytekanten ble en ren kraftanstrengelse. Trodde hodet skulle eksplodert, svimlet og var kvalm. Men var redd det skulle fryse på sånn det lå, så måtte bare hive meg rundt. Fikk tatt det verste (og spaden sprakk flere steder :trist: ), og subbet inn. På med joggebukse, inn med hodepinetabletter og inntok horisontalen på sofaen. Småslumret i en drøy time, da kjente jeg at de verste smertene hadde sluppet taket og tablettene hadde begynt å virke skikkelig. Fremdeles uggen og småkvalm, så drøyde en times tid til før jeg våget meg på noe middag. Hele ettermiddagen/kvelden ble i grunn tilbragt under pledd og ullsjal på sofaen - helsløv. Men hodepinen holdt seg unna, og jeg følte meg litt bedre etterhvert. Uansett ikke rom for store sprell.

Bedre i dag, så langt ingen hodepine og bare små hint av uvel i magen. Så satser på at det bare var tilfeldig i går, et eller annet som slo helt krøll på seg. Kjipt var det, men godt å være tilbake i litt mer fungerende gjenge i dag. :jepp: Krysser fingrene for spinning i ettermiddag, og i morgen MÅ og SKAL jeg utføre husarbeid på grundig nivå. Trengs desperat!

Påfyll? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj... Det høres ikke noe godt ut. Håper hodet og magen oppfører seg pent utover dagen. :kose: 

Og Sauen venter på montør ja... :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Tjobing!
Hodet oppførte seg i går, formen var bra og jeg kom meg på trening. Godt å fungere litt igjen! Enkel middag da jeg kom hjem, og så en dusj, før jeg landet i sofaen. Fikk ryddet litt på kjøkkenet og startet oppvaskmaskinen også, så er i alle fall litt igang i heimen. Blir husmortendenser i dag, men først må jeg handle litt mat og ny snøskuffe. Og finne på noe til middag.

Ellers? Nevnte jeg..... 5 uker...??

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Enkelte videoer treffer humorsenteret mitt så det synger, og denne er en av de: Tidlig motorikk
(hvordan få videoene rett i KG? Ha'kke helt peil på sånt jeg...)
Lo meg fillete i går, og hørte det ble humret og ledd hos flere kollegaer også. Så banalt og egentlig helt teit, men allikevel så morsomt. :fnise: 

Lekte husmor hjemme i går, og fikk støvsugd, ryddet, vannet blomster, tørket litt støv og tømt oppvaskmaskinen. Veldig godt for alt som er gjort! I dag blir det enkel middag når jeg kommer hjem, og så satser jeg på en god styrketreningsøkt senere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

58 minutter siden, Roadrunner skrev:

God morgen! :kaffekopp:

Enkelte videoer treffer humorsenteret mitt så det synger, og denne er en av de: Tidlig motorikk
(hvordan få videoene rett i KG? Ha'kke helt peil på sånt jeg...)
Lo meg fillete i går, og hørte det ble humret og ledd hos flere kollegaer også. Så banalt og egentlig helt teit, men allikevel så morsomt. :fnise: 

:ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Konsentrasjonsjobb noen timer nå, men begynner å se enden på det. Det har hengt litt over meg, så godt å få gjort det. Men kjenner nakke og skuldre har vært litt spent ei stund, så tror jeg skal traske litt og se om jeg kan finne litt frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God F R E D A G ! ! !

Mørbanka skrott etter ei solid styrketreningsøkt i går. Snakk om å bruke skrotten! Oh my! Var en kraftanstrengelse å komme seg i dusjen i går kveld, men veldig deilig da jeg kunne krype sammen i sofaen etterpå, og bare la muskelcellene få hvile litt. Mistenker at jeg kommer til å bli skikkelig støl... igjen... :trene: 

Plan om en kjapp bytur i ettermiddag, før jeg skal hjem og lage middag til bestisen kommer på besøk. Blir koselig med en skravlings i sofaen! Litt usikker på hva jeg skal servere, men har et par forslag, så skal nok finne på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...