Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Da jeg ikke var bundet av skoleferien, tok jeg gjerne hovedferien min tdilig på høsten, i august/september. Mindre folk overalt og deilige temperaturer om man skulle sørover - og gleden ved å dra på ferie når alle andre var ferdig skal heller ikke undervurderes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

 

Nå er det FERIE ja :strix:

 

Skulle sove lenge i dag for å være uthvilt til et par dager med besøk av tantebarna. Våknet før 06 :sukk: Foreløpig føler jeg meg våken, men spørs hvor lenge det holder. :natti: Jaja, niese kommer i ettermiddag, og så blir det Dyreparken i morgen. Så bytter vi så nevø kommer i morgen ettermiddag, og så blir det ny tur i Dyreparken på mandag. Koselige dager som jeg gleder meg til! :hoppe: Men skulle gjerne sovet litt lengre i dag...

 

Snart venter treningssenteret før litt rengjøring og handling. Så blir det besøk og en tur innom en leketøysbutikk for en liten leke som kan være hos tante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Du er ikke alene om å våkne altfor tidlig i dag. :sukk:

 

Her lades det også opp til besøk av tantebarn. Bare at her kommer det tre stykker på en gang... Må vel innrømme at jeg grugleder meg. Det skal bli kjekt å ha dem her. Men jeg regner med å være halvdød når de blir levert igjen i morgen... 

 

Ja-ja, litt mer :kaffekopp: her, så må jeg på butikken en tur. Også må det vel fjernes noen hybelkaniner her også. Litt kjipt hvis de biter trollungene i tærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hybelkaninene er jaget på flukt og fuggel'n er nydusja. Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen jobber og gjesten kommer om en times tid. Blir koselig! Og veldig glad det blir besøk av en av gangen, blir litt roligere og veldig koselig, samt at ungene kan få ting litt på egne premisser.

Men jeg er trøtt... Usigelig trøtt. Godt gjesten legger seg relativt tidlig og tror tanta kommer til å kante tidlig i kveld også :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ei tante som gjør slikt alene med barna. Det er sikkert godt både for liten og for stor! Håper du koser deg og nyter ferien.

Jeg driver med en annen jobb en den vanlige denne uken, slik at jeg skal mestre den alene i uke 32. Det får opp pulsen, så jeg merker ikke hvor jeg fryser her i 12 grader. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefine dager med tantebarna er unnagjort og fuggel'n har kantet på sofaen :veslejenta: Veldig snart :natti:

Synes det er koselig å kunne gi de en dag hver i parken og litt alenetid med tante. Det skiller 4 år, så interessene er ganske ulike og det blir fort at de girer hverandre opp og småkrangler. Ikke noe problem med en av gangen - bare fryd og glede. Men 5 timer i parken i går og 6 timer i dag merkes... Nå er alle gjestene levert og fuggel'n skal finne senga ALENE snart. Og forhåpentligvis sove leeeenge i morgen :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Våknet tidlig i dag også... Men etter en tur på toalettet gikk turen tilbake til dyna. Tok heldigvis ikke så lang tid før jeg slumret/sovnet igjen og neste gang jeg så på klokka var den nesten 09. Ikke feil! Litt tung i toppen og kjenner jeg starter litt tregt i dag. Men ellers fin form. Gleder meg til litt bestistid i kveld med god musikk :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Er det å sove lenge når klokken er nesten 09?

Når du har våknet mellom 05:40 og 06:30 de siste 8 dagene, så vil jeg absolutt si at 9 er å sove lenge :opplyser: 

 

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tusler stille innom og brer dyna godt over en sovende Fuggel*

:skratte:

I wish!

Vært våken siden 0630, stod opp en time senere og nå jobber vaskemaskinen og jeg har spist frokost. Så nå gjenstår det å avgjøre om det blir treningssenteret eller gåtur som dagens aktivitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan gå til treningssenteret :idesmil:

I utgangspunktet ingen dum ide, men tror det hadde tatt knekken på en gammel skrott (må jo hjem igjen også...). Så da blir det skogstur istedet :opplyser:

Klesvask henger ute til tørk og turklær er på, så får bare komme meg avsted :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble drøye 7 km tur i skogens ro - deilig! Nå ligger rent sengetøy på senga, så fuggel'n skal snart finne dusjen. Blir digg!

Kanskje se en film etterpå? Tror jeg har et par på opptakeren som kan sees...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:veslejenta: 

 

Slapper av og ser halvveis på en film. Lader opp til morgendagen og litt lek med Sauen :hoppe: Vi skal være litt turister og sjekke ut både litt skjærgård og butikker på litt ukjente steder ( i alle fall for meg, jeg har jo bare bodd her ei lita stund :sjenert: ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er våken, og klar for utflukt. :hoppe:

Det er ukjent farvann for meg og det der. Har vært i den bygda vi skal til en gang for noen år siden. Har en kusine som bor der. Men det var en mørk vinterkveld jeg besøkte henne, så jeg så ikke stort av bygda kan man si... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...