Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres herlig ut med konsert og mat med en kollega. Jeg sitter i Arendal og smelter faktisk vekk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Håper dere hadde en fin dag/kveld i Arendal i går, Supra! Og at turen videre går fint :jepp:

Jeg hadde en veldig fin kveld, med god middag i byen og masse folk og liv. Plan om gratiskonsert etterpå men der var det lange køer for å slippe inn, så vi fant oss en fjellknaus i kveldssola og slappet av utenfor sperringene.

I dag blir det rusletur med venninne og i morgen den tidligere nevnte konserten og skravlingen med kollega. Herlig! Sommer er slett ikke feil :nigo:

Men... Ingen tvil om at fuggel'n er i feriemodus...

Min umiddelbare tanke da klokka ringte i morges:

"what? Den skal da ikke ringe i dag - det er jo lørdag! :bond: "

Så - etter få sekunder:

"Stemmer, det er jo fredag i dag... Jaja, får komme meg opp. :jepp: "

Nye sekunder passerer mens hjernecella fusker i starten, før:

"Shit, det er jo torsdag..." :murvegg:

Står opp, kommer meg på badet og hjernecella begynner endelig å virke skikkelig :sukk:

"Hva!!?? Onsdag?? Jammen!!! :daane: "

Burde ikke vært lov...

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: *raus med kaffen i dag*

Skjønner at Fuggel'n er klar for ferie ja... 

Stemmer det Sauen :jepp:
Og du? Det er bare å hive seg med. Er ikke faste plasser, og kun meg og ei trivelig kollega som skal slappe av med trivelig musikk.

Det frister, men jeg kan ikke (skal i bursdag)  :grine: 

Skrevet

Haha, det var alvor til forvirring. Men når jeg leste det du skrev om at det var lørdag, så tenkte jeg at det var rett. Og der samme om de andre dagene. Haha, ante ikke at det er onsdag!

Skrevet

:fnise:

Denne uka har jeg noenlunde oversikt, forrige uke var jeg derimot fullstendig på bærtur. Jeg kom jo hjem fra ferie sent mandag kveld, ergo føltes tirsdag veldig som mandag. Så dro jeg til Karlstad fredag-lørdag - en typisk helgetur, ergo var det lørdag allerede på fredag og søndag på lørdag. Usedvanlig kort uke, det der... :ler:

Skrevet

Mårnings!

I dag henger jeg foreløpig sånn nogenlunde med, og er inneforstått med at det er torsdag :opplyser: Husket også at bilen skulle leveres til service, Ikke verst i ei trøtt uke synes jeg. Men jeg glemte treningstøy... Hadde en tanke om å legge litt treningstøy i bilen og rekke ei økt før konsert senere, men nå får vi se.

Ble en liten og rolig rusletur med ei venninne i går, med masse skravling. Gjorde godt! Ellers duppet jeg litt på sofaen, og kom meg høvelig tidlig i seng (men lå ganske lenge før jeg fikk sove...). Så ja, fremdeles trøtt... :natti:

Skrevet

God torsdagsmorgen. :kaffekopp:

Kos deg på konsert i kveld. :jepp:

Skrevet

Godt du har fått kontroll ;) kos deg masse i kveld!

Skrevet

Takk takk - det blir helt sikkert veldig koselig i kveld.

Og for en gangs skyld har jeg planer om å huske myggmiddel... Ble endel knott sist, håper å styre unna de verste i kveld.

Skrevet

Fredagsvaffelen på jobb flyttes til i dag av logistikkhensyn. Ikke helt feil med vaffel, jordbær og is om litt :strix: Så får vi heller klare oss uten i morgen...

Skrevet

Jeg tror det er fredag i dag, selv om jeg flere ganger har innsett at det er feil, så går det 5 min, så tror jeg at jeg har helg om få timer igjen. :sukk:

Ja, ja første uka etter ferie er alltid litt tullete, så da bruker jeg litt tid til å oppdatere meg her.

Skrevet

Koselig å se deg, Jerle :hoppendeglad:

Er helt dag-skrullete denne uka jeg også, men akkurat i dag ser det ut til at jeg er nogenlunde tilstede. Sånn nesten i alle fall... Trøsten nå er at det er og blir fredag i morgen - og klar for 3 uker ferie :strix:

Skrevet

Men altså.... hadde ikke du akkurat ferie da? :klo:

(Bare en smule grønn her, synes det er kjipt lenge til jeg skal ha fri igjen, men man skal til Roma, det må jeg få med, og det er så liiiiiite å gjøre på jobb at jeg kjeder meg)

Skrevet

Jeg må vel innrømme at jeg har hatt litt godt med ferie i år ja...

Overførte nesten ei uke fra i fjor, og har også brukt litt avspasering.

Var ei uke på tur i slutten av juni, og skal ha tre nye uker nå. Men så.... Da er det helt og fullstendig tomt for feriedager i år :sjenert:

Synes ca uke 30-32 er fine ferieuker, da blir høsten litt kortere, og så får man gjerne litt finvær (som i fjor - men da stod jeg til knes i flyttekaos). Men blir ingen fri i romjula eller utover høsten her da....

Skrevet

Her er det igjen nesten 3 uker ferie og tilsvarende avspasering (jeg har timer nok til 2 uker nå) Men vet ikke når jeg skal få avviklet det. 

Skrevet

Mårnings! Som ventet en trøtt fuggel etter sen kveld i går, men det var så absolutt verdt det. Flott konsert i flotte omgivelser, god mat og god stemning. Kan ikke klage da! :nigo:

Og i dag er jo siste arbeidsdag før F E R I E ! ! ! :bolledeig:
Med andre ord ligger det en helt ubrukt og fin ferie foran meg, har ennå ikke brukt et sekund av den :strix: Ikke feil!

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Bare timer igjen til ferien. :bolledeig: 

Skrevet

Jeg må vel innrømme at jeg har hatt litt godt med ferie i år ja...

Overførte nesten ei uke fra i fjor, og har også brukt litt avspasering.

Var ei uke på tur i slutten av juni, og skal ha tre nye uker nå. Men så.... Da er det helt og fullstendig tomt for feriedager i år :sjenert:

Synes ca uke 30-32 er fine ferieuker, da blir høsten litt kortere, og så får man gjerne litt finvær (som i fjor - men da stod jeg til knes i flyttekaos). Men blir ingen fri i romjula eller utover høsten her da....

Jeg er bare litt grønn, det er ikke alltid kjekt å være i første turnus for ferie. Deilig når jeg dro, men kjipt nå når alle andre drar. :sjenert: 

Kos deg med ferie!!!!! :hoppe:

Skrevet

Jeg er bare litt grønn, det er ikke alltid kjekt å være i første turnus for ferie. Deilig når jeg dro, men kjipt nå når alle andre drar. :sjenert:

Kos deg med ferie!!!!! :hoppe:

Du har så absolutt min medfølelse.

Jeg har vært heldig og har kunnet velge ferie hvert år, så har stort sett landet på uke 30-32. Og et par uker på vinteren. Tror jeg også hadde slitt litt med tidlig ferie, tror jeg hadde fått følelsen av at høsten begynte skrekkelig tidlig da. Blir feil å ta fatt på høsten i begynnelsen av eller midten av juli altså! :opplyser:

Nå lover ikke værvarselet så bra da... :sjenert:

Skrevet

Hmmm....

Vurderer sterkt å unne meg en aldri så liten sommergave, har funnet et pledd jeg falt for for flere uker siden. Siden jeg ikke helt klarer å glemme det, og sikler litt hver gang jeg ser bilder av det, så mistenker jeg at det kommer meg i hende i løpet av ferien :sjenert:

The Grid

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...