Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sene kvelder og litt dårlig søvn begynner å merkes... Det kunne vel ikke vare evig, denne litt våkne og opplagte følelsen. Våkner rundt 04-0430 hver morgen, og er ikke spesielt trøtt om kvelden. Men nå... :natti:

Og hvor har arbeidslysten tatt turen? Er ikke her i alle fall... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den litt våkne og opplagte følelsen hang kanskje sammen med at vi har hatt noen dager med sol? I dag er det grått og vått... 

:kaffekopp: :kaffekopp: *dobbel dose servert i dag*

Skrevet

:kaffekopp:

Været har nok sikkert spilt en rolle ja, i dag er det jo bare grått og vått.

Begynner å lure på om det er noe hormoner innblandet også - ikke akkurat superhappy i dag. Bare tung dag i dag, uten at jeg har noen annen god grunn. Tålmodighet snart brukt opp, litt smått sur og lei, men tar meg sammen så godt jeg kan. Hvis det er hormoner er det godt de blir unnagjort før tur da :opplyser:

Bare hjem etter jobb i dag, gjøre husarbeid, starte pakking etc. Må forresten innom et par små butikker etter jobb, må ha nytt batteri i pulsklokka og ordne et par andre småting. Jaja, skal bare pusle rundt i eget selskap i alle fall...

Skrevet

Kom meg avsted til normal tid i dag, ordnet et par ærend og dro hjem til middag. Fikk etterhvert sparket igang husmora, og har støvsugd, vasket bad/dusj/gjestebad, vasket klær og ryddet litt. Deilig! :hoppe:

Så til dagens kontrastfylte handling:

1. Trengte nytt batteri i pulsklokka og dro innom sportsforretning som ordner slikt. Stod en stund og ventet før en fyr kom og hjalp. Tok med seg klokka, ordnet og byttet batteri (samt rengjorde litt). Kom tilbake og ga meg klokka og jeg lurte på hvor plomberingen med strekkode/pris var. Skulle jeg bare oppgi navn i kassa? (Selv om han ikke hadde fått navnet mitt). Han stopper opp, tenker litt og sier: Næh, vi lar det gå - jeg er snart ferdig på jobb uansett :nigo: Takket og takket og gikk glisende ut av butikken, uten å betale ei krone for verken batteri eller jobben. :strix:

2. Nytt ærend i ny butikk. En butikk jeg har fått dårlig service av tidligere, spesielt av en medarbeider. De hadde det jeg trengte, men da jeg så hvem som var på jobb endte det med at jeg forlot butikken uten noe. Ble rett og slett litt hissig bare av å se vedkommende. Så ble en god omvei for å finne tilsvarende vare i en annen butikk. Slo meg hvor utrolig mye god kundeservice har å si! :jepp:

Kjerring... :kjefte:

(Ja, det er over et år siden dama var vrang, men har ikke handlet noe der etterpå...)

Skrevet

Altså, det er fredag i morgen! :strix:

Og avreise i overimorgen :bolledeig:

Ikke startet pakking, men så lenge pass og billetter ligger fremme så regner jeg med at det skal gå greit :nigo:

Skrevet

Sleng med visa-kortet også, så ordner resten seg :ler:

Skrevet

Klar for en lynrask tur til byen for litt bh-shopping (Sauen - det er 25% på Triumph på den butikken hvor du kjøpte bikinien etter det jeg kjenner til). Så hjem og skifte og trekke pusten, før sommerfest med jobb senere.

:bond:

Skrevet

Alle kollegaene rundt meg gikk plutselig... Skulle jeg også bare dratt tro? Snike meg ut bittelitt før? :klo:

Skrevet

Tenkte jeg skulle stikke innom og hilse på før turen går til London i morgen ( :hoppe:), har vært litt opptatt i det siste så jeg var så bakpå i dagbøkene at jeg måtte hoppe til siste side. Håper alt er bra og god sommer!!!

Skrevet

God tur Jerle! :hoppe:

Flakser til varmen på lørdag så her er full nedtelling. Herlig!

Skrevet

:natti:

Vrak...

Skrevet

Takk Sauen... :kaffekopp:

Kom meg hjem i høvelig tid i går (senere enn vanlig, men ikke veldig sent), men tok tid før jeg fikk sove og har sovet dårlig i natt også. Er det en form for reisefeber som jeg egentlig ikke kjenner i våken tilstand? Føler meg avslappet, styrer ikke og tar ting som de kommer, men er tydelig at noe jobber på høygir på natta. :sukk:

Godt det er helg - og ferie! :bolledeig:

Skrevet

Pakket og klar, gjenstår bare en tur ut med søpla og litt vanning av blomstene ute. Et par timer til avreise så god tid til avslapning og oppladning.

En aldri så liten hormonell kjøretur hjem i går kveld, men ble da i alle fall kvitt litt tårer :sjenert: Sovet ganske greit i natt, så satser på at det har hjulpet litt. Hormoner, ferietur og masse mennesker passer dårlig sammen.

Skrevet

God tur RR. Kos deg i solen. :sol:

Skrevet

Regner med at du koser deg i sola nå. :jepp:

Skrevet

Slitsomt dette gitt... :sol:

Sole magen eller ryggen? Drikke vann eller noe annet? Lese eller slumre? Eller kanskje ta et bad eller fem?

:nigo:

Skrevet

Ikke slit deg ut med for mange vanskelige valg, da... :ler:

Skrevet

Slitsomt dette gitt... :sol:

Sole magen eller ryggen? Drikke vann eller noe annet? Lese eller slumre? Eller kanskje ta et bad eller fem?

:nigo:

Huff da.. alle disse vanskelige valg på en søndag. 

Kos deg med steking på begge sider :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...