Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drømte i natt...

At jeg var betatt av en fyr (jupp, kjenner han, har nevnt han her for lenge siden og ser han knapt en gang i året...), og at det så ut til å bli gjengjeldt. Og at det var skikkelig koselig, romantisk, gryende forelskelse, og vi var helt fjollete. Og alle SÅ glade på våre vegne. Og så våkner jeg... Helt i ørska, med en fjollete følelse i kroppen og en erkjennelse at det bare var en drøm. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:troest: Uff, sånne drømmer er jo bare kjipe. Helt herlige mens de drømmes, og skikkelig kjipe når man våkner og oppdager at det bare er en drøm...

Skrevet

Er litt kjipt ja. Følelsen sitter lenge i, akkurat som om kroppen trenger tid til å fjerne fjollingen igjen. Argh! Og i tillegg medfører det jo at jeg tenker ekstra på en jeg ikke har tenkt på på lenge. Siden vi ikke sees har han sakte men sikkert krøpet ut av tankene, men nå... :murvegg:

Skrevet

:kaffekopp:

Trøtt fuggel til tjeneste :kaffekopp:

Litt lakenskrekk i går, var jo en helt fantastisk sommerkveld. Vindstille, strålende vær, og avslappet stemning. Hadde bare lyst til å bli sittende på verandaen og slappe av. Men trøtt og sliten, med litt hodepine, så måtte bare finne et par piller og krype til sengs. Er meldt strålende vær i dag også, men litt mer usikkert i helga. Så vi får se hva som skjer - får bare ta det som det kommer :jepp:

Fikk plantet ferdig i går, luket litt ugress, pratet med to av de nærmeste naboene og vasket en maskin klær. Ikke så mye avslapning i sola på ettermiddagen med andre ord, men fikk i alle fall satt meg ut litt før sengetid.

I dag er det handelens dag i byen her, og jeg tror at jeg skal holde meg på trygg avstand. Er ikke noe spesielt jeg trenger, og tror kontoen hadde blitt happy om jeg ble hjemme. Kanskje ta meg en tur på treningssenteret i stedet? Tror stive muskler hadde blitt glade for det... :sjenert:

Skrevet

:natti:

:regn: ute, men det er faktisk helt greit.

Det er jo F R E D A G ! ! !

En litt trøtt men også effektiv uke går mot slutten, og fuggel'n er VELDIG klar for helg (igjen - som alltid).

Ble en økt på treningssenteret i går, og etter litt sofatid og middag da jeg kom hjem fra treningssenteret så hadde jeg fremdeles litt virketrang. Så da ble det en tur ut i hagen og klipping av hekk og diverse. Ble over 2 timer med effektiv jobbing, og var skikkelig gåen etterpå. Hofta krangla og armene protesterte, men VELDIG fornøyd med å ha en ryddigere og stelt hekk igjen kontra villnisset som var der. Klippingen er forsåvidt rask og grei jobb, men å rake sammen alle kvistene, få alt i søppelsekker og rydde opp tar tid. Beskjærte også to store busker (ok, så skamklipte jeg de fullstendig - men de vokser jo fullstendig ut av kontroll!) så endte med totalt 3 fulle søppelsekker med kvist. Well done! Deilig med virketrang fordi man får gjort masse - men sannelig slitsomt også. Og var varmt å jobbe i kveldssola i går...

Veldig deilig med en kald dusj etterpå, før lang prat med ei god venninne. Kantet til slutt i seng, deilig! Vært oppe en gang i natt, og sovet litt urolig, så er ikke akkurat uthvilt her... Men men - det er jo som nevnt FREDAG :bolledeig:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper fredagen blir fin, selv om du har sovet dårlig i natt. :jepp:

Og når du snakker om skamklipte busker, så skulle du sett epletrærne i hagen her etter at barnebarna til husvertene beskar dem. Snakker om barberte epletrær. :ler:

Skrevet

God lørdagsmorgen. :kaffekopp:

Håper du får en finfin lørdag i finværet. :jepp:

Skrevet

Mårnings!

Lørdagen ble fin :hoppe:

Våknet skrekkelig tidlig så rakk både sengetøyvask og frokost før en tur til treningssenteret. Vel hjemme igjen ble det lunsj, rydding, husarbeid og litt avslapning før ei venninne kom på skravlings. Veldig koselig! I seng rundt midnatt og sovet ok i natt. Sløv start på dagen i dag, i grunn litt deilig. Skrotten er støl og litt sliten så får se hvor mye som skjer i dag. Kanskje det blir en sløv søndag i sofaen ? :klo:

Skrevet

Her er det ihvertfall sløvings i dag. Har ikke kommet meg ut av nattskjorta enda... :veslejenta:

Skrevet

Mårnings!

Mandag og ny uke. Nest siste mandagen før ferie :hoppe:

Litt trøtt, etter nok ei natt med mye kaving og ørten ganger våken. Argh! Kan det være så vanskelig å sove godt om natta? :klo: Jaja, jeg er nå på jobb og gråter ikke. Bilen er levert til karosseriverksted for litt rustfjerning og satser på at jeg får se den igjen i morgen.

Ble en ganske så rolig dag i går gitt. Mange timer lesing på verandaen, litt pusling inne og en kveldsbad med en nabo i kveldinga. Slett ikke dumt. Ikke akkurat sydentemperatur i sjøen, men ble da våt :opplyser: Friskt!

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

Bading i går ja... Det hørtes herlig ut. Kanskje man skulle ta seg en dukkert hvis det blir varmt i dag... :klo:

Skrevet

Trøtt fuggel til tjeneste :natti:

Sover generelt dårlig for tida, og det merkes gitt. Vrak jo!

Men kom meg opp av senga, gjennom dusjen, fikk i meg litt mat og fikk på noen klær før jeg trasket til jobb. Gråter foreløpig ikke, men prøver å forberede meg på lang dag... Overtidsplaner i ettermiddag/kveld :sukk: Krysser fingrene for at det blir siste før ferien :jepp:

Skrevet

Her blir det en kjapp tur til Hobbyhimmelen, før Sauens TdF-tjeneste er operativ. :jepp:

Skrevet

:veslejenta:

Fuggel'n har jobbpc-en på fanget, jordbær på bordet (snart tomt - de var farlig gode!) og skal få unnagjort litt jobbing før sofaen kaller resten av kvelden. Trening rett etter jobb i dag, så hjem til middag, spurten i TdF og vanning hos naboen. Dusjet, startet vaskemaskinen og nå litt jobbing. I motsetning til i går, da jeg var på jobb, så jobber jeg fra sofaen i dag, og regner med at det max er snakk om en times tid. Så slett ikke feil.

Ellers hatt skikkelig torsdagsfølelse i dag :sukk:

Er med andre ord ikke EN dag igjen av arbeidsuka, men to...

Skrevet

Mårnings!

I går hadde jeg skikkelig torsdagsfølelse (jepp, hele dagen :opplyser: ) og i dag våknet jeg med en klar følelse av at det var fredag. Helt til erkjennelsen slo meg som et knytteneveslag... Det er "bare" torsdag :sukk: Jeg trenger helg! :pls: Trøtt, lett hodepine, ventilasjonsanlegget på jobb har stoppet (så her er det stillestående luft og VARMT - veldig glad jeg har vindusplass og mulighet for å åpne et lite vindu i det minste) og en liten feriemodus (i alle fall helgemodus) begynner å melde seg (har meldt seg for lenge siden forsåvidt, jeg prøver bare å holde det i sjakk...). Flere og flere går på ferie her nå, så krysser fingrene for litt rolige dager til uka.

Har funnet frem ei bordvifte fra lure steder, og får endelig litt luft her. Når dagen starter med 25 grader på kontoret, og det før eventuel sol har dukket opp - da blir det fort en lang dag... :sukk: Men alt hjelper!

Skrevet

Morn-morn. :perebrus: Skjønner at man ikke skal servere varm drikke til deg i dag. Så da blir det noe leskende fra flaske... :jepp:

I ettermiddag får forøvrig ikke Sauen fulgt med på TdF. :opplyser:

Skrevet

15 min igjen, og fuggel'n er i god gang med å stirre på klokka. Tida har gått fort i dag også, vært endel å gjøre og timene har flydd. Men nuh... Min nærmeste kollega her sa takk for i dag og gikk hjem litt før tida, og da gikk piffen min også gitt. Men får vel holde ut litt.

Innom og kjøpe mer jordbær etter jobb tror jeg, og så hjemover. Ingen store planer for ettermiddagen, men noen kommer innom for å hente en nøkkel som naboen har lagt igjen. Ikke sikker på når de kommer, så kan ikke planlegge allverdens. Men vi får se. Kanskje kose meg med god bok i solveggen? Eller rusle tur? Eller?

Skrevet

God bok i solveggen kan anbefales, jeg har akkurat viet en time til det...

Skrevet

Blåser friskt her og står rett på... :sukk:

Skrevet

I dag er det FREDAG :opplyser:

Blåser friskt her og står rett på... :sukk:

Synes det har blåst konstant i ukevis jeg. Egentlig litt lei av vind... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...