Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har blåst mye ja, helt siden i vinter. Men i går tok det helt av, måtte vurderere å redde både blomster og diverse...

Og du? Det er  F R E D A G ! ! !  :strix:
ENDELIG!

I mitt hode var det fredag i går også, og skrotten protesterte villt da vekkerklokka ringte i dag. Gjorde rett og slett fysisk vondt... :natti: Men noen timer nå - SÅ! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du nyter at vekkeklokka ikke ringer i dag. :klem:

Skrevet

Nyter at vekkerklokka ikke ringer, men synes jo så absolutt at jeg kunne få sove lengre enn 07... :sukk:

Skrevet

Håper du har sovet lenger enn til 7 i dag da. :jepp:

Skrevet

Det har jeg! Klokket inn 0830 i dag, absolutt akseptabelt :opplyser:

Skrevet

:veslejenta: 

Hadde en liten plan om en treningsøkt eller lang rusletur idag, men våknet med kranglete rygg. Så da tok det godt over en time før jeg begynte å fungere sånn nogenlunde, og bestemte meg for å heller ta en tur i Dyreparken. Sånn egentlig ikke det smarteste jeg har gjort, med tanke på at det er gråværssøndag i juli... Meg og en halv million andre mennesker :opplyser: Men fikk meg en rolig rusletur - fikk sett litt dyr og masse mennesker, spist vaffel og is, og rakk også å bli våt av regnet. Trygt hjemme på sofaen igjen, og tror det blir en rolig ettermiddag her med håndarbeid og TdF (litt kjipt at det er lagtempo når jeg endelig har tid til å se en etappe, men men... 

Håper ryggen holder seg bra! 

Skrevet

Kan tenke meg at det var et og annet menneske der i dag, ja... :ler: Har lovet største niese en Tusenfryd-tur i sommer, det blir definitivt en hverdag...

Skrevet

Har lovet nevø og niese en dag hver i parken også, og da midt i fellesferien... Så får bare stålsette meg... 

Og det er jo litt fascinerende også da - er jo haugevis av mennesker å studere! Blide unger, høylytte unger, grinete unger, sinte unger, sinte foreldre, slitne foreldre, blide foreldre osv... :ler: 

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag, ny uke, finvær ute og det nærmer seg ferie med stormskritt. Endelig! :strix:

Litt trøtt fuggel i dag, men har sovet ganske godt. Egentlig ikke så feil at det er ganske kjølige netter nå, sover nok bedre enn om det hadde vært tropenatt.

Treningstøyet står klart i bilen - så får vi se hva ettermiddagen bringer. Lysta er litt moderat...

Skrevet

Her er det første jobbedag etter ferie. Dagen startet med kjip melding om at en slutter, men får satse på at dagen blir bedre. 

Ikke så enkelt å sovne i går så jeg er trøtt i dag. 

Skrevet

Ahh, ser det må være litt brutalt å starte opp igjen etter ferie ja...

Skal du ha noe mer senere, eller ferdig med ferie for i sommer?

Skrevet

Ferie er vel ferdig for sommeren. Skal et par dager til Stockholm i august med avspasering, men ellers blir det vel ikke så mye. 

Skrevet

Nærmer seg ferie her og.

Klokka 15.05 i morgen.. :nigo:

Skrevet

Hvilke planer har Fuggel'n for ferien? 

Skrevet

Ferie er vel ferdig for sommeren. Skal et par dager til Stockholm i august med avspasering, men ellers blir det vel ikke så mye. 

Skjønner. Noen må jo ha tidlig ferie også :jepp:

Nærmer seg ferie her og.

Klokka 15.05 i morgen.. :nigo:

Så digg! Også begynne ferie på en onsdag da - ikke dårlig!

Her telles det ned til fredag kl 15 :strix:

Hvilke planer har Fuggel'n for ferien? 

Ikke så mye som er helt spikret ennå.

Har nevnt for nevø og niese at de kan få en dag hver i Dyreparken om de vil - og da trolig neste uke. Helgen etter er det jo Tall Ships i byen, så da regner jeg med at det blir litt farting til sentrum, og trolig besøk. Ellers satser jeg på en kveld eller to på Fiskebrygga, og tar det litt som det kommer. Krysser fingrene for finvær og god stemning! :jepp:

Skrevet

Hei på deg! Inne og sniker litt. Er alt bra med frøken? :)

Skrevet

Hei på deg! Inne og sniker litt. Er alt bra med frøken? :)

Hei der!

Long time! Alt vel hos deg?

Ingen grunn til å klage her, dagene går og det nærmer seg ferie :strix:

Kom meg på trening etter jobb, tross litt dårlige odds i dag (ikke veldig lyst eller energisk),og nå har jeg spist middag og skal bare kose meg. Spise norske jordbær :nigo:

Skrevet

:natti:

Sovet litt dårlig i natt, og lagt våken siden 04:45... WHY??? *vrak* Var trøtt i går kveld, kom meg i seng til høvelig tid og har hatt perfekt temperatur på soverommet i natt (okei, jeg savner mer sommerlige temperaturer på dagtid og kveldstid, men guri så digg det er med ca 12 grader på natta om sommeren - rett og slett behagelig :jepp:

Trolig besøk av venninne i ettermiddag, tipper vi satser på en bysleng og en matbit. Blir koselig! Får ta sjansen på trening igjen i morgen, og kanskje torsdag, før konsert torsdag kveld og grilling hos foreldre på fredag. Siste tirsdag på jobb før ferie i dag :strix:

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: *dobbel dose i dag*

Jeg er helt enig i at det er veldig behagelig når nattetemperaturen ikke blir for høy. :jepp:

Jeg har en liten mistanke om hvilken konsert du skal på på torsdag. Hvis det er den som er på det stedet du har anbefalt så varmt (den restauranten nært et flott turterreng), så er jeg en anelse lysegrønn og misunnelig... :sjenert: 

Skrevet

Stemmer det Sauen :jepp:
Og du? Det er bare å hive seg med. Er ikke faste plasser, og kun meg og ei trivelig kollega som skal slappe av med trivelig musikk.

Og her trengs mange doser :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

45 min til mat... *nedtelling*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...