Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så kjedelig. Her er Skravla, te og sjokolade på plass, vi venter på et par gjester til. Det blir en kveld med rabarbrapai og sarkasmer... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Litt overtidsjobbing fra sofakroken, fuggel'n er vel tilbake i heimen. Fin dag i går, tross kleint med biltur :ler: Ble sløvings i sola i stedet, grillmat og ESC på kvelden. Litt småtrøtt i dag etter litt for sen kveld i går, men sånn blir det. Rolig formiddag hos mine foreldre, og ganske tidlig hjemreise. Jobbe litt, og teste litt, og så kanskje pusse litt lister og male litt? :klo: Satser på rusletur med venninne i morgen, og kanskje få gjort litt ute. Og male ferdig? :nigo:

:veslejenta:

Skrevet

Malt listene ett strøk, men tror jeg skal sparkle litt i morgen før mer maling. Ble ikke helt knall... Oppvaskmaskin kjørt og tømt og jobb unnagjort. Ellers sofakveld og klar for tidlig kveld med boka. Ut på rusletur med venninne i morgen - gleder meg :strix: Evig lenge siden frisk luft og godt selskap.

Skrevet

Fin rusletur i godt selskap - balsam for kropp og sjel.

Soltørket sengetøy er snart klart til å legges på senga igjen, og jeg har samlet sammen to store poser med blader, rusk og rask, samt ugress fra fasade og baksiden. Godt for alt som er gjort. Nå tenkte jeg å male et strøk til på listene (sparklingen utgår siden den ligger hos paps og ikke her.. Får heller se ved en senere anledning). Vaskemaskinen jobber seg gjennom en klesvask og fuggel'n liker når litt er unnagjort. Godt å gå inn i ny (kort) uke og vite at litt av burde-lista er unnagjort. :hoppe:

Mulig jentekveld i morgen, og forhåpentligvis litt trening :trene:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Bra at du trimmet og slukte frisk luft for oss begge i går. :tommel: Jeg var nemlig knapt utenfor døra i går (bare en tur rett nedi gata her for å hente take-away til middag). :sjenert:

Så jeg får ta det igjen i dag. Tror det ligger an til en bytur i sola. :sol: Det blåser litt, men det får gå...

Skrevet

Bytur i finværet høres bra ut :hoppe:

Lengter ut her jeg også, men får vel være flink og få ting unna på jobb..

Fikk malt listene 2.strøk i går - og da jeg dro av maskeringstapen fulgte deler av malingen under med :murvegg: Så nå males det vegg igjen...

Skrevet

Mårnings!

Midt-uke og trøtt fuggel.

Men satser på at jeg er i rute med jobbingen nå, sånn at ettermiddagen blir dedikert til maling (må male den mørke veggen ett strøk til tror jeg, er noen rullemerker jeg går og irriterer meg over...). Klar for å bli ferdig! :jepp: Og så må det flekkes litt der hvor maskeringstapen tok med seg underlaget.

Skrevet

Morn. :kaffekopp:

Skal bli moro å komme på besøk og se det ferdige rommet. :jepp:

Skrevet

Gleder meg veldig til det blir ferdig! :strix:
Men mye gjenstår da - gulv, lister, møbler, belysning etc.

Har en liten mistanke om at det blir noe sånt som dette:

Gulv

Seng

Skap (1x80 cm + 1x40 cm med vitrinedører med glass oppe og tette nede)

I tillegg kanskje et garderobeskap av denne typen. (i et hjørne det allikevel ikke er plass til noe annet...)

Regner med enkle fotlister (men usikker på om det blir eik eller hvite - heller litt mot hvite nå, men forrige uke gikk det mot eik :ler: ) og ganske enkle taklister.

Skrevet

Regner med at det er en våt dag i de ytre strøk også. :regn:

Håper du får en finfin dag likevel. :jepp:

Skrevet

Her er det vått ja :regn:

Paraply og regnjakke er med, men krysser fingrene for at værvarselet slår til og at det blir opphold utover formiddagen. Skal liksom ut i frisk luft etter jobb i dag - har ikke lyst til å drukne underveis. :sjenert:

Skrevet

Travel morgen for Fuggel'n?

Skrevet (endret)

Mårnings!

Mandag igjen, trøtt fuggel, men ellers greit tror jeg.

Fredagen ble litt travel ja, Sauen. Det gikk i ett frem mot lunsj og vips var det tid for avreise. Håper og tror jeg fikk gjort det jeg skulle på jobb den dagen, hvis ikke merker jeg det vel i dag... Dro fra jobb og var innom hjemme i full fart, før jeg tok buss til byen og møtte reisefølget der. Handlet litt mat til togturen og fikk installert oss greit. Turen gikk fin, helga har gått i ett men vært fin (god mat, skravlings, masse trasking, :fryser: ), og turen hjem gikk greit Litt buss for tog og litt gammelt tog, men skal ikke klage.

Veldig godt å være hjemme i egen seng :strix: Ryggen var ikke kjempefornøyd etter to netter i ei noe myk og svai seng, men gått greit.

Endret av Roadrunner
Skrevet

Er det denne helgen du har vært i byen? :klo: Var sikker på at det var neste helg...

Skrevet

Er det denne helgen du har vært i byen? :klo: Var sikker på at det var neste helg...

Stemmer, var denne helgen :opplyser:

Helgen kom plutselig på meg også, og med litt planer hit og dit ble det til at jeg ikke fyrte noe mer under sosiale planer, og tenker at vi heller tar det ved en annen anledning.

Skrevet

Godt å høre at du hadde en fin helg i hovedstaden. :jepp:

Og vet du hva? Nå er det bare en uke og en dag til vi skal i Kilden for å le litt. :hoppe:

Skrevet

Gleder meg stort til litt god mat og en god latter i godt selskap :strix:

Skrevet

Håper du har kommet deg trygt fram til jobb i dag. Faren for å drukne eller blåse bort er stor i dag. :sukk:

Skrevet

Kom meg trygt frem - var bare å ta årene fatt.... :regn:

Godt man kan være inne i tørt og varmt lokale når det plasker ned ute :jepp:

Tror kanskje det blir date med støvsugeren senere - trengs!

(teite planter som kanta i løpet av natta og har spredd jord utover stuegulvet...)

Skrevet

Litt sofa før :husarbeid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...