Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er bare den tøffeste fuggeln jeg kjenner altså. :duskedame:

*tror ikke Sauen kjenner så mange fuggel...*

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spørs det da, om denne fuggel'n egentlig er så veldig tøff, eller om det er mer dumskap. Men det er jo litt tøft å presse seg selv litt da! :jepp: Føler meg liksom litt klar mentalt, men tror jeg er veldig lite klar fysisk... Blitt alfor lite :trene: i mai og juni... Jaja, hopper i det med hodet først, og så går det som det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere med at jeg ikke ser ut som en lilje?! Antyder dere at denne katta ikke er vever som en blomst og mild som det samme???

Hm....det har dere vel strengt tatt rett i... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Harlekin! Hjelper å vite at jeg har en liten heiagjeng her inne!

Tenkte jeg skulle pakke ned pc'en slik at jeg kan få den med i følgebilen og kan oppdatere litt på kvelden :ler: Om jeg lever...

:digge: Ooooptimist, jeg vet det går braaaa til sist :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere med at jeg ikke ser ut som en lilje?! Antyder dere at denne katta ikke er vever som en blomst og mild som det samme???

:skratte:

Utseendet skal jeg ikke si stort om, men med benevelser som Strenge-Suzy, tøffe-Suzy, tiger'n etc, så ser jeg liksom ikke helt noe "liljete" oppi her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO, jeg har jo kalt deg lilje jeg. :nigo:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men da tror jeg at jeg gir pc'en fri for i kveld... Må få pakket meg sammen, sånn at jeg kan komme avsted i høvelig tid etter jobb i morra. Får kanskje krølle meg sammen med boka etterpå? :jepp:

Nyt kvelden, og sov godt!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG! 85 km :dåne:

Go Bippe! :duskedame::duskedame:

Den bippe jeg kjenner fra tegneserieverdenen har ikke noe problemer med å ta seg frem, regner med det samme gjelder for deg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det er vel kanskje på høy tid at jeg forsøker å leve opp til nicket mitt :fnise:

God morgen forresten!

:kaffekopp: er klar, og det har begynt smått hektisk på jobb. Noe sier meg at dette blir en ekstremt lang fredag? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lang fredag og BRA fredag! Tank så fint det kommer til å bli å legge seg bakover i sofaen i kveld - helt unikt.

Jeg heier på deg! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Smiler bredt av all støtten og oppmuntringen her! Dere er herlige!! :klemmer:

Skal være glad om jeg kommer fra jobb en times tid før vanlig tid i dag. Da kan jeg kanskje komme på sykkelen i høvelig tid også, mens det enn å er lyst og varmt :ler:

Kjenner godt på følelsen av skrekkblandet fryd her jeg sitter (mest skrekk tror jeg) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superspent på syklingen din i dag! Har klokketro på deg! Men husk å lytte på kroppen, det er ingen skam å bryte hvis kroppen ikke vil!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...