Roadrunner Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #1021 Del Skrevet 15. juni 2010 Håper ikke jeg spurte utidig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 15. juni 2010 #1022 Del Skrevet 15. juni 2010 Så fint å høre at formen kommer seg! Hardtreninga burde nok utsettes til systemet er oppe og går igjen, men rolige gåturer i fint solvær gjør nok underverker for både kropp og sjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #1023 Del Skrevet 15. juni 2010 Satser på en rolig inne-økt i dag, bare for å se hva systemet tåler av aktivitet. Så funderer jeg på om jeg skulle prøvd meg på en rusletur i morra eller torsdagen, hvis været fortsetter. Er jo nydelig vær i dag i alle fall! Og ikke så moro å sitte inne Alt bra med Kanei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juni 2010 #1024 Del Skrevet 15. juni 2010 Håper ikke jeg spurte utidig... Nei, absolutt ikke. Jeg er veldig åpen i forhold til at jeg har gikt. Det er det minste problem her i verden å prate om akkurat det. Sykdommen er jo en veldig sentral del i forhold til hvordan jeg lever livet mitt. Det er jo en grunn til at jeg har vanskelig for å komme igang om morgenen, at jeg har problemer med å trene som jeg vil, at jeg har dager hvor humøret er på bånn, at jeg bruker medisiner og at jeg er uføretrygdet. Og det er også en av grunnene til at jeg prioriterer foreningen jeg er med i så høyt. For jeg trenger noe meningsfullt å fylle dagene med. Jeg har ikke godt av å sitte hjemme alene for mye. Uten foreningen og det sosiale livet den gir meg, så hadde jeg nok blitt deprimert i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #1025 Del Skrevet 15. juni 2010 Så godt at du har foreningen der du kan engasjere deg og treffe andre! Man trenger slike holdepunkter i hverdagen, noe som gir dagene mening og som gjør at man føler man betyr noe for noen. Jeg har nok en tendens til å spørre litt i øst og vest, også om ting jeg kanskje ikke burde spørre om. Men jeg er vant til ganske stor åpenhet fra de rundt meg, og da har det alltid vært ok å spørre om ting. Det har selvfølgelig også vært greit å svare at man ikke ønsker å svare på enkelte spørsmål etc, eller at man ønsker at folk helst ikke skal spørre. Men jeg er bryr meg om folk rundt meg, og er genuint interessert i så mangt, derfor spør jeg heller, og tar svarene som de kommer. Heldigvis synes de fleste det er ok --------------- Jeg har vært på trening! Ble en ganske rolig økt, med 30 min ellipse og 20 min styrke, men alt er bedre enn ingenting! Slimet seg litt underveis, men det gikk bedre en forventet og jeg er fornøyd! Kan nok bli sykling til jobb et par dager nå Deilig! Nå tenkte jeg at jeg skulle få sparket i gang vaskemaskinen, og ryddet kjøkkenet, før jeg sender avsted en epost til skolen med litt spørsmål. Så kanskje jeg kan få meldt meg på studiene ganske snart? Tror det hadde vært smart å komme litt igang før ferien, kanskje jeg kan ligge litt i forkant? Spent, men føler meg klar! ble trøtt gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juni 2010 #1026 Del Skrevet 15. juni 2010 Som sagt så synes jeg det er helt greit at folk spør. Så deilig at du fikk en treningsøkt i dag. Det er en herlig følelse når sykdom slipper taket og man kan begynne å røre seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #1027 Del Skrevet 15. juni 2010 Gjorde veldig godt å kjenne at kroppen fungerer litt igjen! Må bare skrape sammen litt overskudd og treningsmotivasjon nå, sånn at jeg kan få skrotten i bevegelse igjen før ferien. Men det skal nok gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1028 Del Skrevet 16. juni 2010 God morgen! Kom meg på sykkelen imorges, endelig! Kom fra turen uten å starte opp igjen hostingen, så er i grunn riktig så fornøyd! *ler* Deilig med skikkelig sommervær, selv om det er kjipt å sitte inne Begynner så smått å bli småstøl etter treninga i går, samtidig som stølheten i leggene etter søndagen begynner å slippe taket. Aner meg at det er på'n igjen med litt stølhet nå ja! Men deilig også da Halvveis i uka, og er servert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2010 #1029 Del Skrevet 16. juni 2010 Så godt å se at du er i farta igjen! Det kan jo hjelpe med en treningsøkt også, for da blir man varm og får litt fart på slim og gørr innvendig Deilig sol her i dag også, men det var minus en grad noen mil lenger nord i dag... Hvor er sommeren hen altså?? Støl som avløser støl er ganske deilig egentlig - på ne litt syk måte Litt nå kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1030 Del Skrevet 16. juni 2010 Det er godt å være litt i farta igjen også! Ryggen er veldig glad for litt fysisk aktivitet, og det er godt å slippe hosten for hver minste lille tanke om aktivitet. Satser på at snyteskaftet snart kan friskmeldes også, da blir det riktig så bra! Minusgrader?? I juni? Døh! Ikke tropesommer her heller i morgentimene, men var i det minste over 10 grader. Så jenta syklet avsted i t-skjorte, sandaler og piratbukse... Småfriskt, men ikke kaldt trengs alltid! Spesielt de virtuelle... Sendte avsted en epost til studiestedet i går, og håper jeg får svar i dag eller i morgen. Har en plan om å bare komme igang, så kan jeg kose meg med litt anatomi og fysiologi i sommer kanskje? Vil bare ha avklart hvor fleksibelt jeg eventuelt kan gjøre det... Jeg har selvfølgelig lyst til å gjøre det så fleksibelt som mulig, men skjønner jo hvis ikke det er mulig fra skolens side. Har jo veldig lyst til å fullføre studiet, selv om også jeg ser at 6 år (hvis alt tas deltid) er LENGE, og at jeg kanskje ikke bør binde meg på hender og føtter med tanke på økonomi etc. Alle disse valgene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 16. juni 2010 #1031 Del Skrevet 16. juni 2010 Spennende med nye studieplaner! Håper du klarer å fokusere på mulighetene du har, og ikke begrensningene. Du vil jo bort fra en jobb du ikke trives 100% med. Det er ikke mange som tør å gjøre noe med det, så at du prøver noe nytt skal du være stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. juni 2010 #1032 Del Skrevet 16. juni 2010 Spennende med nye studieplaner! Håper du klarer å fokusere på mulighetene du har, og ikke begrensningene. Du vil jo bort fra en jobb du ikke trives 100% med. Det er ikke mange som tør å gjøre noe med det, så at du prøver noe nytt skal du være stolt av så spennende Dette vil gå veien!! Og så bra at du har kommet igang med treningen igjen! Det håper jeg at jeg også vil være før uka er omme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juni 2010 #1033 Del Skrevet 16. juni 2010 Hørte jeg sommervær? Det har jeg ikke sett noe til. Men kan konstatere at filleryene mine ikke henger til drypptørk lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1034 Del Skrevet 16. juni 2010 Spennende med nye studieplaner! Håper du klarer å fokusere på mulighetene du har, og ikke begrensningene. Du vil jo bort fra en jobb du ikke trives 100% med. Det er ikke mange som tør å gjøre noe med det, så at du prøver noe nytt skal du være stolt av Veldig spennende Gleder meg, gruer meg og i det hele tatt. Prøver å se muligheter i stedet for begrensninger, og jeg vil virkelig dette. Samtidig hadde det vært fint med litt fleksibilitet med tanke på hvordan jeg skal løse det økonomiske, og hva som skjer dersom jeg ønsker/må avbryte. Men vi får se hva de sier! så spennende Dette vil gå veien!! Og så bra at du har kommet igang med treningen igjen! Det håper jeg at jeg også vil være før uka er omme Godt å komme litt i gang med treningen igjen også! Litt gåen i ryggen i dag (aner ikke hvorfor), men håper det gir seg ganske kjapt. Har spurt ei venninne om hun vil være med på rusletur etter jobb i dag, så får vi se. Skal i alle fall sykle hjem med god samvittighet! Hørte jeg sommervær? Det har jeg ikke sett noe til. Men kan konstatere at filleryene mine ikke henger til drypptørk lenger. Skikkelig sommervær her i dag! Og foreløpig er langtidsvarselet ganske så fint så langt øyet kan se! Herlig! Håper dere får litt finvær i de midtre delene etterhvert også, er digg med Rotete arbeidsdag i dag, og jeg har liksom ikke fått noe av noe... Godt det snart er tid for hjemreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juni 2010 #1035 Del Skrevet 16. juni 2010 Det hadde vært digg med litt varme her nå ja. Ønsker meg noen dager hvor jeg kan dra på bytur uten allværsjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #1036 Del Skrevet 16. juni 2010 Jakke? Har ikke brukt jakke siden lørdagen (og da kun fordi jeg visste vi kom til å bli sene, og at det var meldt litt utrygt vær). I ukedagene blir det ingen jakke her. Syklet tli og med uten jakke i dag (tøff eller dum, kommer vel ann på hvem som ser det.. ). Er deilig å kunne gå i kapribukser og sandaler igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juni 2010 #1037 Del Skrevet 16. juni 2010 Kapribukser og sandaler? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. juni 2010 #1038 Del Skrevet 16. juni 2010 Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1039 Del Skrevet 17. juni 2010 God morgen! Alt bra her tror jeg. Nesten alt i alle fall... Venstre hofte krøller seg skikkelig i dag, og jeg skulle gjerne vært det foruten. Men kan ikke gjøre så mye annet enn å ta det som det kommer, og håpe at det gir seg snart. Kroppen har vel fått sjokk etter å ha blitt utsatt for litt fysisk aktivitet igjen etter nærmere 2 ukers opphold... Gikk tur med ei venninne i går, var skikkelig deilig! Innom hjemme en kjapp tur etterpå, før jeg tuslet innom en kollega for å hjelpe til med litt småtteri. Hjem igjen til et par telefonsamtaler, litt tv-titting og en rolig kveld. Hvor blir dagene av? Burde nok syklet til jobb i dag, men jeg tok bilen.. Har endel ting jeg må få ordnet før helga, og tenkte jeg skulle ta et jafs i dag. Så kan jeg stresse ned litt, og heller satse på en treningsøkt etter legetimen i morra. Denne helga skulle jeg gjerne sett at var på 5 dager i stedet for to... Styr!! Blir sikkert hyggelig da, bare litt styrete sånn i utgangspunktet kjenner jeg. Mye kjøring (skal først et stykke vestover på fredagen, så noen mil østover på lørdagen, og så vestover igjen på søndagen), mye sosialt og noen sene kvelder. Helg? :klø: Har i alle fall fylt GPS'en med adresser, så satser på at jeg kan kjøre til døra både her og der Full fart fra morgnenen av her, så får vel bare komme igang... Hvordan står det til med gjestene her da? Lenge siden, Supra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 17. juni 2010 #1040 Del Skrevet 17. juni 2010 Sendte avsted en epost til studiestedet i går, og håper jeg får svar i dag eller i morgen. Har en plan om å bare komme igang, så kan jeg kose meg med litt anatomi og fysiologi i sommer kanskje? Vil bare ha avklart hvor fleksibelt jeg eventuelt kan gjøre det... Jeg har selvfølgelig lyst til å gjøre det så fleksibelt som mulig, men skjønner jo hvis ikke det er mulig fra skolens side. Har jo veldig lyst til å fullføre studiet, selv om også jeg ser at 6 år (hvis alt tas deltid) er LENGE, og at jeg kanskje ikke bør binde meg på hender og føtter med tanke på økonomi etc. Alle disse valgene! Heisann Roadrunner. Tar meg en titt i boka di også. Kan jeg spørre hvilket studie du funderer på å ta? Ser at det går mye i trening her, tror jeg har fint lite å bidra med på den fronten da jeg er en skikkelig latsabb. Jeg har ikke sett innsiden av et treningsstudio siden sent på 90 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå