Suzy Skrevet 29. januar 2013 #9681 Skrevet 29. januar 2013 God morgen Fuglen - håper du ikke er helt ute i dag, men kanskje kjenner et fnugg av bedring..?
Roadrunner Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #9682 Skrevet 29. januar 2013 God morgen! Formen er foreløpig litt bedre, og jeg har klart å komme meg gjennom en dusj. Deilig! Sliten nå, men skal få i meg litt mat før jeg finner pleddet igjen. Foreløpig er feberen ganske lav, men den har pleid å stige litt utover formiddag/ettermiddag. Så vi får se, men krysser fingrene for at formen fortsetter å stige litt.
Gjest Purple Haze Skrevet 29. januar 2013 #9683 Skrevet 29. januar 2013 Hvordan går det med pasienten?
Roadrunner Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #9684 Skrevet 29. januar 2013 Pasienten elter rundt på sofaen og "koser" seg. Overkommelig feber rundt 38 (innimellom nærmest feberfri), men tung og slækk i skrotten. Endel hodepine i dag, kommer og går litt den også. Satser på hjemmedag i morgen også, så kanskje det kan bli jobb på fredag om formen fortsetter å stige litt? Vurderer pitapizza til middag, kjapt, enkelt og greit.
Roadrunner Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #9685 Skrevet 29. januar 2013 Er oppdatert på formiddagstv, ettermiddagstv og kveldstv (og har funnet ut at tv'n har en øko-funksjon som gjør at den skrur seg av etter 4 timer om man ikke knoter på fjernkontrollen... ). På tide med et par paracet og ei god natts søvn igjen kanskje? Lade opp til nye doser Cosylan og nye intriger på Dr.Phil og Jugde Judy
Sauen Shaun Skrevet 29. januar 2013 #9686 Skrevet 29. januar 2013 God natt. Håper du får sove godt i natt. Og ikke minst håper jeg du våkner friskere i morgen.
Suzy Skrevet 30. januar 2013 #9687 Skrevet 30. januar 2013 Åssen er formen i dag? Måtte fnise bittelitt da du hadde oppdaget "slå av seg selv"-funksjonen. Ikek veldig aktivitet foran tv'n din , skjønner jeg
Roadrunner Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #9688 Skrevet 30. januar 2013 Mårnings! Formen på morgenkvisten er ikke helgal, for øyeblikket feberfri men ganske tung i toppen. Fått i meg litt mat og funnet pleddet. Får vel starte oppvaskmaskinen i det minste? Flirte godt da jeg oppdaget tv'ns økofunksjon jeg også... Hadde slumret litt til og fra, og etter å ha kikket litt på programmet som stod på slo den seg plutselig av. Sjekket i menyen og der stod det at den var satt til å skru seg av etter 4 timer hvis det ikke var aktivitet Jau... anyone?
Daria Skrevet 30. januar 2013 #9689 Skrevet 30. januar 2013 Kjekt å vite Oppdager vel om min har noe liknende under ski-vm
Roadrunner Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #9690 Skrevet 30. januar 2013 En bivirkning av å stort sett ligge i 4 dager er muskulatur om protesterer. Auuu... Føler jeg forfaller time for time her. Men orker jo ikke stort, så får ta det igjen senere. Dr.Phil i reprise fra i går - HALLO!! Hva med å ta litt hensyn til oss som faktisk ser på dette mølet?
Daria Skrevet 30. januar 2013 #9691 Skrevet 30. januar 2013 Har du ikke en film du kan se i stedet? Eller en bok? Leste en Jo Nesbø-bok om dagen da jeg var syk for noen år siden
Roadrunner Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #9692 Skrevet 30. januar 2013 Orker ikke konsentrere meg stort, så da er tv'n veldig grei. Gjør ikke noe om jeg sovner fra den litt Men kanskje prøve meg på litt boklesing i dag? Har klart et par siders lesing på senga om kvelden, men det er alt...
Gjest Purple Haze Skrevet 30. januar 2013 #9693 Skrevet 30. januar 2013 Høres ut som det går rett vei med deg nå! Fortsatt god bedring
Roadrunner Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #9694 Skrevet 30. januar 2013 Dusjet og lader opp til en tur på jobb i morra. Stort sett feberfri i hele dag, så tar sjansen på å ta turen ut i samfunnet igjen. Ellers har jeg snart en mental diagnose på vei også - blir skrullete av denne sofaen nå...
Gjest Purple Haze Skrevet 30. januar 2013 #9695 Skrevet 30. januar 2013 Kjenner følelsen. En kan bli smårar av å være syk og isolert fra omverdenen, selv om det bare er for noen dager.
Roadrunner Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #9696 Skrevet 30. januar 2013 Må ut herfra noen timer før jeg tror at tilfellene i Unge Mødre (til mitt forsvar skal det sies at jeg byttet kanal ganske raskt...) og Dr.Phil representerer det "normale" samfunn... Jeg har sett voksede øyebryn om er påtegnet skjevt og langt oppi panna, samt pupper på vei ut av både topp og bh (av ei på 25 gift med en på 51 - ja, hun var østeuropeisk og jeg prøver å ikke piske opp rundt eventuelle fordommer...).
Roadrunner Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #9697 Skrevet 31. januar 2013 Optimisten prøver jeg på jobb igjen, og er smått spent på utfallet. Prøver rett og slett å ikke kjenne for mye etter hvordan skrotten har det, for da er jeg redd jeg vil legge merke til småting som egentlig indikerer at jeg burde holdt senga. Men så vidt jeg vet har jeg ikke feber, og jeg klarer å stå oppreist ved pulten (dog litt kaldsvetting og småkvalm, så litt spent på hvordan dette skal gå. Får evt ringe legen og komme meg hjemover igjen om det skulle vise seg å ikke fungere så bra).
Roadrunner Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #9698 Skrevet 31. januar 2013 Og det var den arbeidsdagen... Sykemeldt ut uka og skal bare komme meg hjem igjen. Dr.Phil here I come!
Daria Skrevet 31. januar 2013 #9699 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Greit å ta litt tid på å bli skikkelig frisk, så slipper du å hangle i ukesvis Virkelig fare på ferde mentalt er det ikke før du begynner å snakke i kvasi-psykologiske vendinger og tenker at "Egentlig har Dr Phil en del gode poeng..." - da er det på tide å finne av-knappen. Endret 31. januar 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #9700 Skrevet 31. januar 2013 Snåle greier. Helt skutt her jeg, og rett og slett litt gele i musklene. Godt igang med småslumring under pleddet her med andre ord. Feberfri betyr altså ikke frisk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå