Roadrunner Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #9441 Skrevet 3. januar 2013 Full fart på jobb i dag, og det går i ett med Kleenex og halstabletter. Men jeg henger sammen! Ser ut til at det blir litt ekstra jobbing i ettermiddag, men satser på at det ikke blir altfor sent. Siste rest av lammelåret venter til middag hjemme, heldigvis Fjøskaffe er sjelden feil på en dag som denne!
Roadrunner Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #9443 Skrevet 3. januar 2013 Takk, takk, Sauen! Har kommet meg gjennom dagen på bemerkelsesverdig vis. Møtet som skulle vart drøye halvannen time tok en snau time, og det hjalp skikkelig! Plutselig litt "plusstid" i løpet av dagen, og det ser ut til at jeg kan gå hjem til tilnærmet vanlig tid. Ikke dårlig! Vurderer en kjapp tur innom et kjøpesenter etter jobb i dag, ellers ingen store planer. Tror jeg skal drøye trening en dag eller to til, i håp om at trenden kan bli stigende igjen. Hadde vært gull! Tom i toppen...
Gjest Purple Haze Skrevet 4. januar 2013 #9445 Skrevet 4. januar 2013 God morgen Håper formen er stigende! Tenker det blir godt med helg snart, uansett Ha en fin fredag
Roadrunner Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #9446 Skrevet 4. januar 2013 Mårnings! Veldig klar for helg, og veldig glad det er fredag! Måtte snooze litt på klokka i morges, og skulle gjerne sovet litt lengre. Men i morra Lite ble gjort i går, slappet av og koste meg i sofakroken med halstabletter og kleenex. Formen er så som så, men jeg fungerer i alle fall sånn nogenlunde på jobb og til de tingene jeg MÅ fungere. Men trening og andre utskeielser blir det dårlig med gitt... Ingen store helgeplaner, skal pusle litt hjemme og kanksje prøve meg på litt trening. Utrolig at man kan bli så helgeklar når man nesten ikke har gjort noe som helst siden første juledag... Håper det blir en fin fredag rundtom! er servert
Daria Skrevet 4. januar 2013 #9447 Skrevet 4. januar 2013 Definitivt helgeklar Men siden mandagsfølelsen var så sterk i går, er jeg ikke helt med på at det er fredag ennå - stusset et øyeblikk da jeg fant A-magasinet og Morgenbladet på dørmatta...
Roadrunner Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #9448 Skrevet 4. januar 2013 Synes i grunn vi skulle hatt flere tredagersuker jeg (for oss som begynte å jobbe onsdag ). Da får vi med oss mandag, midtuke og fredag, og det er da mer enn nok?
Daria Skrevet 4. januar 2013 #9449 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Det hadde jo hatt sine fordeler (og sikkert en og annen ulempe, men de kan vi snakke om en annen gang...) Endret 4. januar 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #9450 Skrevet 4. januar 2013 Ulemper! Nei, de vil vi ikke ha
Daria Skrevet 4. januar 2013 #9451 Skrevet 4. januar 2013 Ulemper liker vi ikke *i fortrengningsmodus*
Sauen Shaun Skrevet 4. januar 2013 #9452 Skrevet 4. januar 2013 God morgen. :kaffekopp: *satser på at dobbel dose fjøskaffe hjelper Fuggel'n gjennom fredagen*
Roadrunner Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #9453 Skrevet 4. januar 2013 Tror fredagen skal gå fint gitt! Selv om det var tortur å forlate dyna i morges, så er jeg relativt fungerende på jobb nå. Ikke så mye mas, jeg får gjort litt, og det lysner utenfor (hint av sol og blå himmel i dag også ser det ut til).
Daria Skrevet 4. januar 2013 #9454 Skrevet 4. januar 2013 Blå himmel og sol har vi ikke sett Men det begynner å likne litt på dagslys...
Roadrunner Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #9455 Skrevet 4. januar 2013 Ikke så mye blå himmel og sol her heller - var bare litt optimistisk en stund. Tynt skylag, tåka er i ferd med å lette, og det ER noen blå flekker innimellom (synsbedrag? )
Suzy Skrevet 4. januar 2013 #9456 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er også med på sånne tredagersuker - jeg kan vel egentlig gjerne strekke meg til firedagers også Har begynt å tenke på at det blir uvant og ganske hardt å skulle ha fem dagers uke og full rulle igjen fra neste uke jeg ...
Roadrunner Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #9457 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er også med på sånne tredagersuker - jeg kan vel egentlig gjerne strekke meg til firedagers også Har begynt å tenke på at det blir uvant og ganske hardt å skulle ha fem dagers uke og full rulle igjen fra neste uke jeg ... Det kommer til å bli skikkelig brutalt til uka...
Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2013 #9458 Skrevet 5. januar 2013 Håper du har en fin lørdag, og at formen er oppadgående
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå