Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Absolutt for en sammenslåing av kampsakene "Utvidet lovpålagt ferie" og "Repeat av nødvendige helligdager". Kanskje vi burde sende ut noen flyers? Opprette FB-gruppe, få underskrifter og lage demonstrasjonsbanner? Eller kanskje ikke vi gidder? :sjenert:

:hoho:

Ja kanskje vi burde begynne å skrive lesebrev til avisene og holde pressekonferanse og lage FB-gruppe og Twitre ... eller kanskje vi bare ikke gidder nei...

Næh... vi gidder ikke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Men hva skal vi da gjøre? Bare ta fri? Eller fortsette der vi er, med jobb og hverdager? Tja, er vel kanskje det beste... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd jeg ikke har råd til å ta meg fri jeg gitt...

Ikke jeg heller...

Men da får vi fortsette med det vi pusler med, jobbe litt og holde KG i ånde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler psyken har kommet seg litt de siste 3 dagene, og det føles veldig godt! Ikke så nedstemt og usosial lengre, og litt overskudd er på vei tilbake. Håper det fortsetter sånn, da tror jeg at jeg kan skrive det på kontoen for "håpløse hormoner". På den annen side har jeg blitt utrolig øm i brystene igjen da.. Var jo skikkelig øm i et par uker før jeg fikk tantebesøk sist, så er vel noe felihed på gang igjen... Slitsomt dette altså! Men samtidig litt godt å presse kroppen tilbake på rett kurs. Tydelig at den har vært litt ute av kurs (selv om det har vært en utrolig behagelig "ute av kurs"-tur). Jaja, ble visst litt "dirty details" her... Men ville egentlig bare si at jeg føler jeg har fått hodet litt over vann igjen og at det forhåpentligvis går rette veien nå! Krysser fingrene! Tar fremdeles en dag av gangen og prøver å ikke ta helt av, men godt å føle at man flyter igjen. Ikke helt nedtrykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svømt 1000 meter, spist middag og døttet innpå altfor mye jordbær... Mett!!!

Skal jobbe litt nå, før jeg kryper sammen i sofaen og sløver litt. Og kanskje rydde litt, så jeg slipper å gjøre alt i morra? Før besøk fredag og lørdag, og MÅ gjøre endel før den tid...

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming hørtes deilig ut... og jordbær også. Jeg satte til livs en rest med iskrem jeg fant i fryseren i går. Tipper jordbær er ganske så mye sunnere :roll:

Håper forresten at hormonene har stabilisert seg litt og du slipper sånne enorme svingninger fremover. Det kan virkelig bli slitsomt, innbiller jeg meg. Godt å høre du er mer oppe enn for noen dager siden i allefall :)

:kaffekopp: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt mer oppe denne uka enn jeg var forrige uke. Var helt pyton når det stod på som verst! Nå begynner jeg å nærme meg noe som ligner normalen tror jeg (i den grad man kan definere hva som er "normalt"), og ting føles mye bedre enn for litt siden. Deilig! Så da kommer det vel et tantebesøk snart da, sånn for å få meg tilbake til frustrasjonen :ler:

Jordbærene forsvant i rekordfart i går gitt... :sjenert: Skulle tro det var hungersnød og det som verre er. Tror jeg skal ta det litt rolig på jordbærfronten i dag, sånn at magen kan få stabilisert seg før helga. Det trengs! :ler:

Fikk ikke gjort altfor mye i heimen i går... Det vil si at jeg må til pers i dag. :sukk: Dustejente! :ler: Men men, må man så må man.

Syklet til jobb i dag også, og i grunn ganske fornøyd med den aktiviteten denne uka! :jepp: Nå må jeg bare se om jeg kan komme meg en liten tur på trening i ettermiddag, så blir det ikke helgalt. 4 ganger igjen av en treningskampanje som varer ut neste uke, og det bør jeg jo kunne klare? Jeg SKAL klare det!

:kaffekopp: , klart det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du er litt "oppe" for tiden da, det syns jeg du fortjener. Sommer, sol, og det blide sørland, det er jo et godt grunnlag. :klem:

Sykling til jobben høres kos ut, er som nevnt ute etter sykkel jeg også. Har lyst til å trimme litt, og så liker jeg rett og slett å sykle og se på verden. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å våkne med en sykkeltur på morgenkvisten (selv om 0640 er tidlig....). Og har jo overkommelig og fin vei til jobb :jepp: Har du noen tanker om hva slags sykkel du ønsker deg? Husmorsykkel (med kurv etc), terrengsykkel, hybrid (kan anbefales dersom du ønsker en allsidig og grei hverdagssykkel!), racersykkel? Evt hva du ser for deg i budsjett? Er moro med ny sykkel :danse:

Hvordan går det med deg da? Skjønte dere hadde hatt en finfin tur? Fått noe mer klarhet i tanker og grums? Ikke meningen å mase om sånt altså, bare tenker på deg og lurer vettu...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing!

Det er.... :hoppe: Fredag! :hoppe:

Det vil si tid for besøk, konsert og generelt en veldig bra helg tror jeg. Gleder meg! Blir hektisk og full fart, men det går nok bra.

Trøtt i dag, selv om jeg våknet 5 minutter før klokka ringte. Litt deilig å våkne rett før, sånn at man ikke våkner med hjertet i halsen, men ikke noe mindre trøtt av den grunn ser det ut til. Men på en fredag går det gjerne bra! Og noe av det beste? Værvarselet ser ut til å bli bedre og bedre! :bolledeig: Var meldt regnbyger, men nå truer de med at det kanskje kan bli opphold i hele dag. Herlig! Uansett, hvis det skal regne litt så passer det best nå på formiddagen... :ler: JA til finvær til kvelden!

Fikk gjort litt i heimen i går, og var også en liten tur innom treningssenteret. Fikk slengt rundt med litt vekter om ikke annet!

:kaffekopp: er som vanlig på plass, klar til fredagsklare morgengjester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Her var humøret på topp på en fredagsmorgen til tross for trøtt tryne og greier - bra!

Jeg er helt i koma og gleder meg bare til å få lagt meg igjen i kveld faktisk. Det er vel kanskje ikke noe godt tegn for dagen?

Syns du får unna deg mye på en ettermiddag, rydd og fiks og tern og alt. Håper det blir oppholdsvær i dag og at det ikke er så kaldt som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ser unektelig ut som om det er noen med nyladete Duracell-batterier som har skrevet det forrige innlegget mitt... :sjenert:

Oppholdsværet varte omtrent 40 minutter, nå bøtter det ned. :regn: De mobber meg på jobb, siden jeg skal på konsert i kveld, men jeg tar det hele med knusende ro. Det blir opphold til kvelden! Det har jeg nemlig bestemt! :ler: Satser på at alt vannet i skyene faller ned nå på formiddagen, og så blir det finfint senere! Bare 5 grader da... :fryser: Kanskje jeg må frem med ull-genseren igjen i ettermiddag?

Fredagsmodus her, og ikke i spesielt effektivt lynne... Får vel bare ta meg sammen og prøve å få gjort litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagsklar jente melder seg :goodbye:

Det blir helt sikkert oppholdsvær til kvelden :tommel:

Jeg skal besøke hovedstaden i helga, og satser på fint vær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da krysser vi fingrene for fint vær i ettermiddag og i helga!

Plutselig litt hektisk her, og nå er det bare 20 min til lunsj gitt. Tror jeg skal prøve å komme avsted rundt kl 14 i dag, og da er fredagen plutselig enda kortere. Deilig! Har ikke sagt det høyt...

Og opitmisten i sør ser antydninger til at været letter ute! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det blir oppholdsvær! (like optimist som deg!)

Her stråler sola, så jeg kan alltids forsøke å dytte litt av den ned til deg om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det blir oppholdsvær! (like optimist som deg!)

Her stråler sola, så jeg kan alltids forsøke å dytte litt av den ned til deg om du vil :)

Dytt ivei! :ler:

Jeg hadde ikke før skrevet ferdig innlegget over og fartet rundt på huset, før det virkelig bøttet ned ute. Himmel for noen byger! Enkelte her mente det lynte litt, og det kom noen solide hagl-byger innimellom. Men nå ser det heldigvis ut til å lette litt igjen, så da krysser vi fingrene for oppholdsvær og muligheter for :sol: senere! Fremdeles optimist i alle fall! :ler:

Lunsjen unnagjort! Kanskje 2 timer igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...