Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Drøye halvtimen til lunsj. Formiddagen har gått unna gitt!

20 grader ute!! :sol: Jeg vil ikke sitte inne!!!

Fremdeles litt usikker på hva jeg gjør i helga, men heller litt mot en tur til mine foreldre. Få luftet vettet litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått snakket litt med kollegaen det var snakk om (det ble ikke den helt store praten, men jeg fikk litt klarhet i hva h*n mente, og h*n fikk høre litt av min versjon), og fått tatt en prat med sjefen (medarbeidersamtale). Har en avtale med ei venninne i ettermiddag, og er skrekkelig i tvil om jeg skal avlyse. Får litt hetta ved tanken her, og kjenner det stresser meg skikkelig. Fatter ikke hva det er med skrotten om dagen... Har jo nærmest sosial angst jo! :sukk: Har uansett legetime om 3-4 uker, og kommer nok til å ta det opp da om det ikke har normalisert seg litt. Kan jo ikke fortsette som dette...

Fader så frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Høres ikke noe gøy ut!

Er det tanken på å møte venninna eller er det stedet dere skal møtes som ikke frister?

Hvor lenge sa legen at bivirkninger av p-sprøyta kunne sitte i?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne truffet venninna, og stedet er forsåvidt også helt greit (vi skulle bare finne en lun krok og kose oss litt i finværet).

Men det føles tungt, som et ork og nærmest umulig prosjekt.

Har snakket litt med henne nå, og har bestemt meg for å presse meg litt og komme meg ut. Hele meg stritter litt og har mest lyst til å krype sammen i en krok alene, men jeg MÅ få litt frisk luft og være litt sosial...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Koselig å se deg innom, Vidvandre! :sol: og sommer her også, er deilig!

Selvfølgelig ble det en veldig fin ettermiddag med venninna. Skravlet kosa oss og bare vært ute i det fine været. Fant et svaberg i sola, kjøpte med en grillkylling og et rømmebeger (finfin svabergmiddag!), og et par kurver jordbær. Plutselig hadde det gått tre timer!

Nå er det litt klesvask på gang, og litt jobbing. Så blir det en tidlig kveld tenker jeg. I morra er det seminartid, før jeg har planer om hjemmekontor resten av dagen. Det skal bli godt!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Fredag! :hoppe:

Sofaen og joggebuksa er inntatt, og jeg får unna både det ene og det andre på jobb. Deilig! Seminaret ble av ymse årsaker litt amputert (arrangørens feil), men helt greit i grunn. Slapp å skjerpe sansene skikkelig...

Litt trøtt, men ellers veldig klar for helg. Tror det blir en tur til mine foreldre i dag, litt grillmat og avslapning der. Så får jeg se når jeg evt drar tilbake hit. Finnes jo ikke konsekvent om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg joggebukse og sofa...

Grilling hjemme høres hyggelig ut :) Må være deilig å ha foreldrene dine såpass nærme (men likevel ikke altfor nærme) ?

God helg til deg ! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg joggebukse og sofa...

Grilling hjemme høres hyggelig ut :) Må være deilig å ha foreldrene dine såpass nærme (men likevel ikke altfor nærme) ?

God helg til deg ! :klem:

Ikke dumt med en passe avstand til foreldre nei! Går fint med en svipp hjemover, dagstur eller overnatting, uten at det blir for nært. Og koselig å kunne ta en tur av og til! Hjem til stor terrasse, sløvings og deilig grillmat...

Hmm.... Lurer på om jeg skal forsøke meg litt på verandaen med pc'en? :sjenert: Kommer vel ikke til å se en shit, men er jo verdt et forsøk!

Helgeklar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Ny uke er igang, etter vårens siste langhelg. Veldig godt med kort uke denne uken også da, må innrømme det.

Helga ble ganske sløv og veldig koselig. Dro hjem fredag ettermiddag, fikk deilig grillmat og bare skravlet og slappet av litt. Fikk også hjulpet mams og paps med litt forefallende, og stupte i seng etter krimmen. Lørdagen ble det mer sløvings, litt pusling på verandaen og ny grillmiddag på kvelden (besøk av besteforeldre). Søndagen fortsatte i samme stil, og jeg dro tilbake til leiligheten i kveldinga på søndag. Da fikk jeg hele mandagen i heimen, og fikk ladet litt opp til ny arbeidsuke.

Kostholdsmessig har det blitt MYE kos i helga, og det merkes... Men samtidig var det godt å slappe av litt, og får heller hente meg inn litt igjen i uka nå. Litt usikker på hvordan jeg skal legge opp løpet fremover, men tar foreløpig en dag av gangen. Hovedmålet nå tror jeg får være at jeg klarer å holde vekta, og så får jeg ta skikkelig grep igjen etterhvert. Må bare ikke ha altfor mange baller i lufta... Og første prioritet må være å få treningslyst og overskudd tilbake!

Meldt meg på spinning i ettermiddag, samt syklet til og fra jobb. Alt er bedre enn ingenting! :trene:

:kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen på deg!

Sykkel på jobb er jo veldig bra - og spinning i kveld enda bedre. Syns du klarer deg fint jeg.

Jeg gruer meg til første trening på godt over ei uke og lurer på hvordan morgendagen kommer til å bli... *klynk*

Det er rart hvor vanskelig det er å motivere seg av og til altså? :klø: Jeg er helt nede i dumpa sjøl og klarer bare ikke samle meg sammen og yte det jeg burde på matfronten. Merkelige saker...

Det må vel gå bedre, håper jeg. Snart også helst :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg gjerne til, heldigvis!

Men er solid nedi dumpa nå jeg også... Vekta varierer innenfor 3 kg, og motivasjonen er helt på bunn-nivå. Men siden dagene ellers går litt trått også, så tror jeg at jeg skal ta en ting av gangen. Ikke stresse kostholdet, men forsøke å holde vekta nogenlunde stabil (det er kjipere enn kjipest å gå ned de samme kiloene ørten ganger..), og så ta ting litt etterhvert. Rett og slett... Får se litt hvordan dagene går seg til fremover. Føles litt bedre i dag, og jeg krysser fingrene for at det skal fortsette! Kroppen er helt tydelig ute av vater om dagen, men tar alt det positive jeg kan få med meg på veien :jepp:

Yogaen går sikkert bra i kveld, Suzy! Men tviler ikke på at det kan bli en interessant dag i morra... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en motivasjons- :klem:

Jeg syns ikke du skal stresse med at motivasjonen ikke er på topp, det gjør det nok bare verre. Gjør ting du har lyst til, og ta tiden til hjelp, så skal du se at den kommer tilbake når kroppen er klar igjen.

Begynner du forresten med kurs til høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er studiestart til høsten ja :)

Der minner du meg på at jeg må få sendt avsted et par epost med spørsmål før "alvoret" slår til. Greit å få svar på det man lurer på!

Litt spent på hvordan det vil gå, når jeg ser hvordan dagene varierer nå. Men samtidig vet jeg så inderlig godt at jeg vil jobbe med noe annet enn det jeg gjør nå, og da må jeg bare hive meg rundt og gjøre noe med det. Rett og slett... Men innrømmer at det er litt "skrekkblandet fryd" for øyeblikket... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Ei trøtt jente en onsdag morgen... :sove: Sovet urolig i natt, og drømt en hel støvel full. Har visst både vært på Bali igjen, og andre steder :ler: Er det rart man blir sliten av all den fartingen?

Kom meg på spinning i går, og fikk brent litt kalorier. Var utrolig tungt! Men god samvittighet etterpå :nigo: Syklet til jobb i dag også, og kjente på beina og baken at jeg var på spinning i går... Så tror kanskje jeg skal forsøke meg på en tur i svømmehallen i dag, få litt variasjon. Og kanskje spinning igjen i morra? Eventuelt en styrkeøkt? :klø: Alle disse valgene...

:sol: og sommer i dag også! Håper bare det varer over helga! Besøk, konsert og bysleng i helga, og jeg vil ha fiiinvær! :ler: Ser ikke så veldig lovende ut, men... YR.no lover fint tv-vær i Sør-Norge, og det er vel ikke akkurat det jeg etterspør. Men hvis jeg kan få fint vær på fredagskvelden, så kan vi heller ha litt fint tv-vær på lørdagskvelden. Helt greit! *lurer på om det er mulig å forhandle med værgudene?*

Huff, bare babling i dag jo...

Frokost- :kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skravlefugl i dag?

Kanskje du er litt reisesjuk etter Bali-tur i natt ettersom det bare er vis-vass du skribler i dag? :ler:

Syns forsåvidt ikke det er så irrelevant å be om finvær og tv-vær jeg da. Så lenge det er oppholdsvær skal jeg egentlig ikke klage i det hele tatt jeg altså - slike bonuser som sol og gode temperaturer på toppen tør jeg nesten ikke håpe på.

:Gjesp: og tar litt :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Bare vis-vass sier du? :jolie: Hmmm...

Er nok litt reisesjuk igjen ja... Burde egentlig ha MYE mer lovpålagt ferie spør du meg.

Sol og haugevis av varmegrader blir vel ren bonus her også, men oppholdsvær på fredagskvelden har jeg veldig lyst på. Har ikke så lyst tli å bli våt...

Se det, nå har jeg fått helt skrivesperre her... Sikkert fordi jeg er livredd for å skrive vis-vass... :sukk:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle slå et slag for utvidet lovpålagt ferie med det samme vi er inne på å finen en repaet-ordning for tapte ehlligdager?

Skrivesperre du gitt :fnise: - og det var du som sa du bablet! :sjenert:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle slå et slag for utvidet lovpålagt ferie med det samme vi er inne på å finen en repaet-ordning for tapte ehlligdager?

Skrivesperre du gitt :fnise: - og det var du som sa du bablet! :sjenert:

:skratte:

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen... Det er ikke bare bare med totalt latterkrampe når man sitter i åpent kontorlandskap altså! Folk ser jo rart på meg her :klø:

Absolutt for en sammenslåing av kampsakene "Utvidet lovpålagt ferie" og "Repeat av nødvendige helligdager". Kanskje vi burde sende ut noen flyers? Opprette FB-gruppe, få underskrifter og lage demonstrasjonsbanner? Eller kanskje ikke vi gidder? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...