Sauen Shaun Skrevet 17. august 2010 #1621 Del Skrevet 17. august 2010 Bare en halv time til jeg drar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 17. august 2010 #1622 Del Skrevet 17. august 2010 Veldig greit med de multiple choice-testene underveis da, så får du en liten pekepinn på hvordan du ligger an Syns jo det er gøy å studere jeg, så har jo allerede tenkt på hva jeg skal finne på når jeg blir ferdig med studiet her Selv om jeg har lovt både meg selv og mannen og ta det litt med ro etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 17. august 2010 #1623 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg er imponert over at du er så innstilt på egenstudier ved siden av jobb. For et par år siden meldte jeg meg opp på spes.ped - nettbasert studie. Må bare innrømme at jeg hoppet av relativt kjapt. Fikset bare ikke den måten å studere på. Jeg må ha forelesninger ved siden av, ellers går det helt i ball for meg. God bedring med dameplagene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1624 Del Skrevet 17. august 2010 Litt over tida idag, men nå satser jeg på at jeg skal komme meg hjemover. Kjapt ordne et par ærend, så er det hjem til middag og studier. Er selv spent på hvor disiplinert jeg vil klare å være, men jeg er veldig motivert foreløpig. Jeg ønsker meg en annen "karriere" på sikt, og da kreves nok en aldri så liten omskolering. Mistrives ikke med det jeg holder på med, men kunne veldig godt tenke meg noe annet (og aller helst studere fulltid, sånn at jeg kan komme fortere igang). Men ett steg av gangen. Plutselig tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2010 Forfatter #1625 Del Skrevet 17. august 2010 Da har jeg jobbet meg gjennom drøyt halvparten av oppgavene som hører til delkapitlet jeg jobber med, og er helt gåen i toppen. Har i tillegg jobbet litt overtid hjemmefra, så nå er det masse god samvittighet og en sliten skrott som sitter her. Magen er bare noe krøll, så det blir nok tidlig kveld her... Satser på en mindre trøtt dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 17. august 2010 #1626 Del Skrevet 17. august 2010 Du er jammen flink! Og kan helt klart ta kvelden med god samvittighet Håper du får sove godt, og at magen er bedre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1627 Del Skrevet 18. august 2010 God morgen! Ny dag, en som ikke starter på T, ergo ikke komplett vrak. Deilig! Krysser fingrene for at det fortsetter! Treningstøyet står i bilen, forhåpentligvis klar for en liten økt i ettermiddag. Ellers tror jeg at jeg må satse på å få gjort litt i heimen i kveld, og kanskje få gjort litt flere oppgaver til studiet? Hmmm... Alt man skulle gjort... Fremdeles solid høstvær ute Og jeg synes i grunn det er helt greit fremdeles Hadde jo suverent vær i helga, så da er det helt greit at det regner. Gjør det bare mer koselig å være inne på ettermiddagene! Nei, jobb krever litt oppmerksomhet her! *løper avsted* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2010 #1628 Del Skrevet 18. august 2010 God morgen flinke fuglen Håper hormonene snart har begynt å roe seg i deg, så du får litt bedre dager fremover. Trening hjelper nå uansett og du er jo så displimert atte Ha en god jobbdag så lenge. Når begynner yogakurset du vurderer forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1629 Del Skrevet 18. august 2010 Hormonene herjer villt fremdeles, og dagen startet med smertestillende. Men i løpet av et par dager til så regner jeg med at jeg begynner å føle meg menneske igjen En liten treningsøkt i dag må det nok bli, satser på litt ellipse og styrke rett etter jobb. Yogakurset skal etter planen starte opp uke 36 Blir ikke dumt det! Er nok ganske likt det forrige kurset, men skal bli godt med oppfriskning etter en laaaaang pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2010 #1630 Del Skrevet 18. august 2010 Yoga er bare godt, rett og slett (sa hun som var helfrelst ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1631 Del Skrevet 18. august 2010 Yoga var ikke dumt det altså (sier hun som er stiv som en stokk, totalt ukoordinert og litt skeptisk til ymse greier) Får se om jeg ikke kan få meldt meg på kurset i ettermiddag, håper det er litt ledige plasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2010 #1632 Del Skrevet 18. august 2010 Det minner meg på at jeg må melde meg på hos det studioet i nærhten av kjæresten, så jeg får gått så fort som mulig etter at jeg flytter inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1633 Del Skrevet 18. august 2010 Ivrig? Suzy? Knall at du har et bra tilbud dit du flytter! Får håpe det er dyktige instruktører, og at du blir fornøyd der. Lunsjen unnagjort. Hvorfor er det ikke fredag i dag? :klø: Kunne igrunn trengt litt helg igjen jeg altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2010 #1634 Del Skrevet 18. august 2010 Ivrig? Suzy? Knall at du har et bra tilbud dit du flytter! Får håpe det er dyktige instruktører, og at du blir fornøyd der. Lunsjen unnagjort. Hvorfor er det ikke fredag i dag? :klø: Kunne igrunn trengt litt helg igjen jeg altså.... Litt.. De er visst flinke ifølge min nåværende instruktør - han jobbet nemlig der før Jeg trenger mat jeg og gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1635 Del Skrevet 18. august 2010 Litt.. De er visst flinke ifølge min nåværende instruktør - han jobbet nemlig der før Jeg trenger mat jeg og gitt! Det er jo et veldig godt tegn da! Krysser fingrene Mat i skrotten er viktig! Litt usikker på hva det blir til middag i dag kjenner jeg... :klø: Hmmm... Kylling kanskje? Har fått nok koteletter for ei stund (var litt tilbud...), så aner meg at det blir fisk eller kylling. Grillkylling er utrolig raskt og enkelt da, med litt salat til. *skriver handlelapp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2010 #1636 Del Skrevet 18. august 2010 Middag ja... Lurer på om det blir kjøpt noe ferdig i byen i dag for min del. Skrotten er ikke innstilt på noen form for husarbeide i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1637 Del Skrevet 18. august 2010 Venter på mail fra skolen... venter og venter... Er ting som ikke er helt på stell ang nettundervisningen, og jeg vil jo gjerne få det på stell så fort som mulig (har jo godt halvannen uke). Tålmodig? Jeg? Ikke allverdens arbeidslyst her i dag heller kjenner jeg. Litt rolig dag, passer meg fint, men ser nok litt for mye på klokka Drøye halvannen time igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2010 #1638 Del Skrevet 18. august 2010 Her har jeg følelsen av at klokka går litt vel fort i dag. Snart må jeg innom badet og ordne meg til dra til byen. Og jeg kjenner at jeg ikke har så veldig lyst på bytur i dag. Hadde vært greit å hvile en sliten skrott hjemme nå. Men-men, det går vel når jeg bare kommer igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1639 Del Skrevet 18. august 2010 Aner meg at klokka kommer til å gå mye fortere bare den passerer 15... Da har jeg masse på planen, og skulle helst hatt 10 timer ekstra. Men jobbtimene gikk ikke allverdens fort i dag gitt Og du må til byen i dag? Ikke noe du kan utsette litt? Hvordan går det med ankelen forresten? Klarer du å gå på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2010 #1640 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg må til byen i dag. Det skal være et planleggingsmøte jeg er nødt til å være med på. Hele høstprogrammet for den gruppen i foreningen jeg er med og leder skal settes. Og det er eneste dagen den uka her at alle tre lederne har tid til å møtes. Så da er det bare å bite det i seg, og komme seg avgårde. Jeg klarer såvidt å gå på ankelen. Så det går nok bra. Første etappe begynner nå - og den går helt ut på badet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå