Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

:vinke:

Første ferieuke er unnagjort... Fremdeles endel gråvær, men koser meg. Merker at det har vært lite søvn og mye sosialt de siste dagene, og vurderer sterkt en natt eller to i leiligheten igjen. Men får se litt hvordan uka går seg til. Ikke helt suverent å stå opp et sted mellom kl 0630 og 08 nesten hver dag :ler:

Håper dere koser dere, alle sammen!

:bolledeig: Ferie! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferie er herlig..... og i dag har jeg småsovet fra kl 7.

Hadde tenkt å sove skikkelig lenge i dag, men det ble ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall sovet lenge i dag. :jepp:

Håper du får en flott søndag Skravla. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i leiligheten et par dager, og gleder meg skikkelig til å finne senga mi i kveld. Det skal bli godt!!! Har puslet litt i heimen, fjernet litt pels, tatt en lang dusj og bare sløvet litt. Nå blir det snart senga, siden jeg må tidlig opp i morgen (vi skal i Dyreparken , hele familien! Min nevø's første tur - gleder meg! :hoppe: ). Men så håper jeg at det blir endel dager fremover der jeg kan sove LENGE. Er trøtt... Hatt mye hodepine de siste dagene, og vært skikkelig trøtt. Tydelig blitt litt lite søvn!

Beklager dårlig med oppfølging i bøkene rundtom, men kommer sterkere tilbake!

Nå er forresten påmeldingsavgiften til studiet betalt, så 9.august starter jeg med anatomi/fysiologi! Spennende! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kose meg imorra :jepp:

Og nå tror jeg at jeg skal finne senga... Øyelokka er tunge :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg så mye med ferien, dagbøkene ligger her når du kommer tilbake også de vet du! :klem: Håper dere får strålende vær for det som gjenstår av ferie altså! :jepp:

Og du, så spennende med studiestart! Jeg er overlykkelig! Dette blir så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en suveren dag i Dyreparken!

Knallvær, ikke stappfullt med folk (drøye 9.000 etter det vi forstod på en av de ansatte, mot over 26.000 forrige onsdag...), en storfornøyd nevø, masse is-spising, nærmere 8 timer i parken og en sliten jente på sofaen nå. Men finfin dag! :hoppe:

Ser ut til at vi satser på å få ferdig verandagulvet i morra, og da er de største planene for ferien unnagjort. Deilig! Resten satser jeg på at blir småsløve dager, med litt koselige gjøremål, sosiale sammenkomster og mye søvn!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 000 ! :sjokk: Det er pyyyton å gå i Dyreparken når det er stappet altså.. Så flott at dere hadde en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har finværet kommet :hoppe:

Det er iallefall for varmt for meg å sitte ute i sola :briller:

Dyreparken høres gøy ut, jeg har ikke vært der siden jeg var 15 år, men det blir vel noen besøk i årene fremover nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært i Dyreparken siden mamma bodde i Grimstad og det begynner vel å bli snart ti år siden det og :overrasket: Hjeeelp...

håper du fortsatt nyter ferien og at terassen er ferdig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:forkjola: Sylte forkjøla her nå... Det er jo tross alt ferie! :sukk: Men dytter på med Otrivin og Kleenex, og så får det gå som det går. Kan ikke gjøre stort annet enn å ta det som det kommer. Men kjipt er det!

En drøy uke igjen av ferien ja! :danse:

Verandagulvet er ferdig, og jenta er strålende fornøyd. Ble knall!!! Nå skal trykkimprigneringa få lov til å tørke noen uker, og så vurderer jeg sterkt å beise gulvet med terrassebeis. Vi får se!

Et par ettermiddager med middagsbesøk nå, ellers ganske sløve dager håper jeg. Får bruke energien til å bli frisk.

:klem:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring fuggel'n! :kose:

Når det gjelder trykkimpregnering så mener jeg snekkeren som lagde ny trapp hos meg og eks sa at den helst skulle overvintre før vi hadde på beis eller maling. Hvis vi gjorde det for tidlig ville det bare flasse av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...