Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I dag har du vel feriefølelse, tenker jeg ;)

Ha noen herlige feriedager - tipper sola skinner på deg - det gjør den i allefall her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et møkkavær du har startet ferien med da! Kjipe greier! Jeg har sletta dagboka mi jeg.. har så lite tid til KG for tida... og gidder ikke bruke det som spørreforum lengre.. er dessverre så lite konstruktive svar å få.. men jeg henger her som bruker fortsatt og sniker litt i dagbøkene når jeg har tid =) Snuppa mi kryper rundt på gulvet her å er opptatt med å bæsje.... så da har jeg litt ledig tid :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig:

Here I am!

Nyter ferien jeg, men synes første uka ha gått skrekkelig fort. Er fredag i morgen jo! :dåne: Jeg har hatt 3 dager sammen med nevøen min = minimalt med søvn og full fart! I dag har jeg skrudd masse plank på veradaen, og det nye verandagulvet er nesten ferdig! Manglet bare et par planker! Føles superb!!

I helga kommer min nevø, bror og svigerinne, og da går vel dagene i ett igjen :ler:

Været har vært litt så som så, men dessverre en god del skyer og gråvær. Men koser meg så godt jeg bare kan, tar dagene som de kommer og gjør andre ting enn å jobbe. Herlig!!

Lader opp til kostholdsinnskjerping, treningsboost, studier, jobb og en lang høst. Vil ha myyyye lengre ferie! :sjenert:

Tviler på jeg rekker en skikkelig runde her i dag, men kommer sterkere tilbake!!

Savner dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å se deg innom her. :klem: Godt å høre at du nyter ferien! Hverdagen kommer tidsnok, så bare konsentrer deg om å ha ferie du. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke er så mye her inne betyr bare at du har en fin ferie :) Satser på at finværet kommer snart !

Kos deg videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie føgger'n. Håper du koser deg.

Og gratulerer med studieplass... hva skal du studere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...