Roadrunner Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1061 Del Skrevet 18. juni 2010 God morgen! Grattis med nye sko, Sauen! Endelig fredag igjen!!! Selv om jeg går inn i denne helga med litt småstressa utgangspunkt, så satser jeg på at det blir bra til slutt. Skulle veldig gjerne fordelt de sosiale aktivitetene litt utover et par helger i stedet for alt på samme helg, men sånn er det. Ikke noe å gjøre med det! Og jeg vil jo gjerne få med meg både det ene og det andre, og da blir det slik. Får starte nedtellingen til ferien tenker jeg, det må bli bra! Ble en ganske rolig ettermiddag i går, jeg puslet og stelte litt hjemme. Fikk ryddet litt, handlet ymse ting og tang, pakket litt, heklet litt, epilert (måtte ta leggene før WWF hadde fått meg inn på listen over truede arter...) og sett CM. Litt sen kveld for fuggel'n med andre ord. Men foreløpig oppegående, og ikke totalt vrak (det kommer nok...). Legetime i ettermiddag, så heldigvis litt kort arbeidsdag. Det passer meg finfint kjenner jeg! er klar, det er bare å forsyne seg! Fredag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 18. juni 2010 #1062 Del Skrevet 18. juni 2010 Deilig med freddan! Håper du får en kjempehelg og at den ikke blir altfor travel, kos deg masse både i og utenfor bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1063 Del Skrevet 18. juni 2010 Deilig med freddan! Håper du får en kjempehelg og at den ikke blir altfor travel, kos deg masse både i og utenfor bilen. Jeg skal kose meg så godt jeg bare kan! Heldigvis koser jeg meg veldig bak rattet, så noen mil i bilen skal nok gå bra! Håper du også får en super helg, kose dere med lille firbeinte frøkna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 18. juni 2010 #1064 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) God fredagsmorgen! Jeg skal også ut og suse på veien i helga, men bare tur retur hjemplassen min, ikke bil-intervaller som deg Jeg er derimot ikke så glad i å kjøre alene, men overlever med god musikk, radio og hands-free. Kos deg med den sosiale maraton-helga di! Endret 18. juni 2010 av Kanei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1065 Del Skrevet 18. juni 2010 God fredagsmorgen! Jeg skal også ut og suse på veien i helga, men bare tur retur hjemplassen min, ikke bil-intervaller som deg Jeg er derimot ikke så glad i å kjøre alene, men overlever med god musikk, radio og hands-free. Kos deg med den sosiale maraton-helga di! Skal kose meg så godt jeg bare kan! Får passasjerer på vei vestover i kveld, og får passasjer på vei østover i morgen (store deler av turen). Men jeg koser meg også når jeg kjører alene, med radioen på og synger av full hals Slapper godt av og lar tankene fly. Deilig! Ha en kjempefin helg du også, og god tur til hjemtraktene! Er det lang tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2010 #1066 Del Skrevet 18. juni 2010 Bare pust og nyt så skal du se det blir knall med ei litt anpusten milslukerhelg Tenker du sitter fortumlet og blid i sofaen søndag kveld jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 18. juni 2010 Satser på det, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 18. juni 2010 #1068 Del Skrevet 18. juni 2010 Litt treg ute jeg da, men må bare kommentere skoshopping. Er gøy å shoppe sko syns jeg, mye lettere å finne noe som passer enn når jeg handler klær. Men - nye sko er vondt, og halvparten av kjøpene mine står omtrent bare i skapet uten å bli brukt. Har en del "sitte-på-en-barkrakk-og-se-fin-ut-sko" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1069 Del Skrevet 18. juni 2010 Litt treg ute jeg da, men må bare kommentere skoshopping. Er gøy å shoppe sko syns jeg, mye lettere å finne noe som passer enn når jeg handler klær. Men - nye sko er vondt, og halvparten av kjøpene mine står omtrent bare i skapet uten å bli brukt. Har en del "sitte-på-en-barkrakk-og-se-fin-ut-sko" Fikk et veldig interessant bilde på netthinna her Jeg har et par sko som er beregnet til "pent", men dessverre er de nok best egnet til "sitte-på-en-barkrakk-og-se-fin-ut"... Ikke har de spesielt høye hæler, ikke har de tynne hæler, ikke er de spesielt smale (jeg får de tross alt på foten), men jeg får så inn i granskauen vondt i beina når jeg går på de. Det gjør jeg forsåvidt av alt som ikke ligner joggesko (brede og snøring for å få de på foten, demping og støtte for ikke å få vondt i foten...). Dusteføtter! Men de holder meg i kontakt med bakken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2010 #1070 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg begynner å ane at fugler og sauer har et nokså likt forhold til sko. Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1071 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg begynner å ane at fugler og sauer har et nokså likt forhold til sko. Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Og ser vi på avatarene våre, så er det kanskje ikke så rart at sko er et problem? Jeg har måttet ta med meg ymse venninner på skoshopping, fordi ingen tror meg når jeg sier det er et STORT problem å finne noe annet et sko med snøring eller borrelås... Ene gangen satte jeg meg på en krakk, ba venninna finne sko hun mente jeg passet. Fikk ikke et eneste par på foten, og plutselig så hun problemet på en litt annen måte Men jeg har da funnet en ok løsning, må bare kjøpe litt mindre delikate sko, som foten, beina og ryggen liker. Så får jeg overlate glamour'en til andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1072 Del Skrevet 18. juni 2010 Da er det tid for legetime, ergo er det HELG!!!! Kose dere masse, ha en finfin helg. Jeg setter inn turboen og farer avsted i beste Bippe-stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2010 #1073 Del Skrevet 18. juni 2010 God helg fuggel'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 18. juni 2010 #1074 Del Skrevet 18. juni 2010 Good helg, Bippe!! Kos deg i bilen! Og i alle selskapelighetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. juni 2010 #1075 Del Skrevet 19. juni 2010 Regner ikke med at du har tid til å titte innom her i helga, men ønsker deg nå en god en uansett. Det kommer til å bli trivelig. Håper legetimen gikk fint og var mer positiv enn du kanskje fryktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. juni 2010 #1076 Del Skrevet 21. juni 2010 Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 21. juni 2010 #1077 Del Skrevet 21. juni 2010 Ha en kjempefin helg du også, og god tur til hjemtraktene! Er det lang tur? Sånn passe lang tur, kjørte forbi ditt flotte hjemsted på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #1078 Del Skrevet 21. juni 2010 God morgen! Mandag... :søvn: Jeg er totalvrak! Lite søvn, fremmede senger, lange dager, overstimulert sosialt, mensen og et tonn karbohydrater. Det er vel helga mi sånn kort oppsummert. I tillegg må det nevnes god mat, kjempekoselige dager, fint vær, regnvær, nærmere 60 mil på landeveien, over 200 bilder og litt hodepine. Noe glemt da tro? Var ubeskrivelig godt å komme hjem i går, og krøp tidlig under dyna. Sover litt dårlig for tida, og det hjalp ikke på søvnen med fremmede senger i helga. Men har da fått sovet litt i alle fall. Nå er jeg i grunn bare klar for mer helg? Leker med tanken på å sykle over 8 mil til fredagen, hvis magen har kommet på stell igjen og formen ellers er grei. Har snakket lenge om å ta turen, men det har bare blitt utsatt og utsatt. Hadde vært godt å få det gjort liksom er som vanlig på plass! Kanskje et par paracet også? *klynk* Teite TR-besøk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2010 #1079 Del Skrevet 21. juni 2010 Stakkar - litt mye på en gang for en liten fulg, høres det ut som Jeg håper hodet roer seg, magen slapper av og du får en lang og god natt i natta som kommer, så skal du se alt er på stell igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 21. juni 2010 #1080 Del Skrevet 21. juni 2010 håper du blir bedre iløpet av dagen! Hørtes ut som en fin helg alt i alt Men godt å være i hverdagen igjen, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå