Roadrunner Skrevet 24. september Forfatter #20281 Skrevet 24. september Byen er Bergen og laget er... Bjarg??? Må sies å være en solid cupbombe når Stabæk slås 6-1 av nevnte Bjarg.
Daria Skrevet 24. september #20282 Skrevet 24. september Shit happens... Den største skandalen i manns mimme, påstår Budstikka - de husker vel ikke så godt
Roadrunner Skrevet 25. september Forfatter #20283 Skrevet 25. september Note to self: Det KAN være nyttig å sjekke kalenderen OG eventuelt påloggingen til det lokale kulturhuset før man sender ut en forespørsel om noen vil være med på julekonsert Hvis ikke KAN det fort hende at man får svar fra en av de man spør at: "Vi skal jo på konsert, du, jeg og ei til." Hæ? Skal jeg? "Ja, det var til og med du som kjøpte billettene" Til mitt forsvar ble de kjøpt i fjor... Det er leeenge siden!
Daria Skrevet 25. september #20284 Skrevet 25. september Fort gjort *har (nesten) alltid stålkontroll* *host*
Roadrunner Skrevet 29. september Forfatter #20285 Skrevet 29. september Man har sparket i gang mandagen og uka, har fylt koppen med kaffe mokka og fått unna litt arbeidsoppgaver. Helgen gikk raskt, men inneholdt variert program. Nydelig middag og dessert på restaurant, solid spinningøkt, lang og koselig gåtur, litt huslige sysler (man har blant annet gullende rene vinduer i stue/kjøkken), opprydning utenfor og litt lyng har erstattet sliten hortensia og halvdød lavendel, og ellers en god del avslapning. Ikke feil det! Første helgen på lenge hvor jeg har vært hjemme hele helgen
Roadrunner Skrevet 2. oktober Forfatter #20286 Skrevet 2. oktober Denne sangen har blitt spilt på radioen mens jeg sitter i bilen på vei til jobb et par dager denne uken. Og det må være noe med melodi/refreng som bare preges i hjernebarken her, for den går i bakhodet resten av dagen... I'd wanna hold you just for a while... And die with a smile
Daria Skrevet 3. oktober #20287 Skrevet 3. oktober Aldri hørt Men noen sanger har jo en helt vanvittig klistre-seg-på-hjernen-funksjon - plutselig kan jeg gå og nynne på noe jeg så vidt har hørt som bakgrunnslyd uten å bevisst ha registrert den.
Roadrunner Skrevet 6. oktober Forfatter #20288 Skrevet 6. oktober Ny helg kom og gikk, og vipps var det mandag igjen. I utgangspunktet en helg med diverse planer, både nødvendige (frisørtime), sosiale (kafébesøk) og koselige (tur til naboby for venninnekjas), men alt ble avlyst/utsatt. Amy satt en stopper for lørdagsplanene (selv om de hadde latt seg gjennomføre, da det verste været herjet fra seg på natten), og så viste det seg at hun var medvirkende årsak til utsettelsen av søndagsplanene også. Jaja, godt det kommer flere helger Og ikke minst at frisøren fikk dyttet meg inn onsdag ettermiddag, for nå er det takrasfølelse her for alle penga Så da ble det en ganske rolig helg med litt trening, litt trask, litt strikking, avslapning og huslige aktiviteter. Ikke helt feil det heller kjenner jeg. Og heldigvis ingen nære og kjære som har fått kjenne på konsekvensene av Amy, ser ut til å ha gått bra hos alle. Sånt liker vi!
Roadrunner Skrevet 13. oktober Forfatter #20289 Skrevet 13. oktober Mandag igjen?! Og vi er nesten halvveis i oktober? Altså! Butikkene er fulle av julebrus og julepynt allerede (det har flere av de for øvrig vært siden midten/slutten av september...), og vi har ikke en gang tatt unna gresskarene til Halloween. Ikke det at man pynter eller feirer Halloween, men altså, jeg er ikke klar for jul ennå! Selv om jeg har kjøpt (og pakket inn) et par julegaver. Forrige uke ble ganske god treningsmessig (løpetime, spinningtime, morgentrening, turtrask etc), litt alternative jobbdager (fagdag/mingling, besøk til kontor i annen by samt en dag med hjemmekontor) og koselig venninnekjas i helgen. Legg til nydelig finvær i helgen med et lass av varmegrader, så har det vært ganske lite å klage på gitt. Hvordan står det til på andre kanter?
Daria Skrevet 13. oktober #20290 Skrevet 13. oktober Jeg tror jeg har et julefilter - jeg er på ingen måte klar for jul, ergo legger jeg heller ikke merke til juleting i butikkene...
Sauen Shaun Skrevet 13. oktober #20291 Skrevet 13. oktober På ingen måte klar for jul jeg heller… Selv om jeg har kjøpt julebrus. Men det blir lenge til den skal åpnes…
Roadrunner Skrevet 13. oktober Forfatter #20292 Skrevet 13. oktober Daria skrev (3 timer siden): Jeg tror jeg har et julefilter - jeg er på ingen måte klar for jul, ergo legger jeg heller ikke merke til juleting i butikkene... Jeg har klart å unngå det ganske bra her også, men måtte en tur innom Clas Ohlson, og der slo det i mot meg. Videre innom et par parfymerier (adventskalendere) og et par andre butikker, og jeg løp nesten skrikende ut med hendene foran øynene. For tidlig rett og slett! Men EN ting er jeg klar for Doble havreflarn med mørk sjokolade mellom... Sauen Shaun skrev (3 timer siden): På ingen måte klar for jul jeg heller… Selv om jeg har kjøpt julebrus. Men det blir lenge til den skal åpnes… Fordelen med å ikke like brus - står glatt over. Men julen kommer jo med visse andre ting også...
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober #20293 Skrevet 14. oktober Jeg ramlet på en julesmell i går jeg. Julebrunosten har kommet. Og da forsvinner alle prinsipper hos meg… Den osten skulle jeg ønske Tine hadde hele året.
Roadrunner Skrevet 14. oktober Forfatter #20294 Skrevet 14. oktober God morgen! Litt roligere start på dagen i dag, skal ikke på kontoret før rundt lunsjtid, siden jeg har et lite ærend først. Så vekkerklokka var justert litt, og drømmen var en halvtime mer søvn. I stedet våknet jeg førtifem minutter tidligere enn vanlig og nesten halvannen time tidligere enn nødvendig. Hvorfor?? Søvn er oppskrytt... Løpetime i går, og fikk gitt skikkelig på mot slutten. Så tungt, men så gøy, og ikke minst deilig etterpå. Kortere intervaller enn på lenge i går, og da kan man øke farten litt og virkelig gi gass. Og det aller beste? Beina føles fine i dag Sauen Shaun skrev (3 minutter siden): Jeg ramlet på en julesmell i går jeg. Julebrunosten har kommet. Og da forsvinner alle prinsipper hos meg… Den osten skulle jeg ønske Tine hadde hele året. Så godt å se at det er menneskelige egenskaper hos deg også
Daria Skrevet 14. oktober #20295 Skrevet 14. oktober Alle prinsipper har sine hull Mitt er julerødbetsalaten - den er jo bare en litt oppjustert versjonen av noe jeg uansett spiser hele året. Og julete...
Roadrunner Skrevet 15. oktober Forfatter #20296 Skrevet 15. oktober God morgen! Lang dag i går, med sosialt etter jobb og så rett på middag. Veldig hyggelig og kjempegod mat, men var ganske mør da jeg kom hjem og kantet i seng rett rundt kl 22. Tar litt tid å få landet på slike dager, så merker at natten har vært litt kort. Men men, litt må man regne med Har pakket med treningstøy i dag, men er i tenkeboksen på hva jeg faktisk skal gjøre. Det er nydelig vær, så det er en viss fare for at jeg tar en liten ruslings etter jobb i stedet. Sannelig ikke godt å si når man får slike sjanser igjen med den årstiden vi har i vente.
Roadrunner Skrevet 16. oktober Forfatter #20297 Skrevet 16. oktober Bertha! Dette er ikke greit! SYV enslige havreflarn uten snev av sjokolade i en boks som i utgangspunktet skal inneholde doble sjokoflarn - det er ikke innafor!
Daria Skrevet 16. oktober #20298 Skrevet 16. oktober Det er juks og bedrag! Underskriv en eventuell klagemail "på vegne av flere" - jeg hadde en liknende opplevelse i fjor...
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober #20300 Skrevet 18. oktober Dere får sende de enslige havreflarnene til meg da. Jeg vil ikke ha sjokolade på mine…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå