Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og likevel har så mange i årenes løp prøvd å overbevise meg om hvor mye enklere og mer praktisk det er med linser enn briller... :filer: :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (9 minutter siden):

Og likevel har så mange i årenes løp prøvd å overbevise meg om hvor mye enklere og mer praktisk det er med linser enn briller... :filer: :fnise:

Jammen det ER det! :jepp: Mer behagelig - ikke minst. Må bare ikke bli overtalt til å skippe en måned levering når du har litt mange ekstralinser, for plutselig står du der... :sjenert: Alt så meget bedre nå :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Moralen er at det meste er enklere når man gjør og følger opp det man skal... :ler: Jeg tror optikeren gjorde et notat i journalen der sist om at jeg ikke er interessert i linser, jeg var litt lei av å bli spurt hver gang...

Skrevet

:trene:

God morgen! 

Ukens andre pysjamasøkt er unnagjort, og nå mistenker jeg at det blir et par uker til neste gang. Har ingen umiddelbare planer om å stille på treningssenteret kl 06 i ferien, men man vet jo aldri... Tiden vil vise! Men er uansett klar for ferie, og også klar for å komme inn i gode rutiner igjen etter ferien. 

Litt masete start på arbeidsdagen, men nå håper jeg at ting normaliserer seg litt her. Har litt av hvert som må gjøres i løpet av dagen, så regner med at timene kommer til å gå unna. 

:kaffekopp: er servert! 

Skrevet

Eneste gangen jeg får lov til å ha på linser er når jeg skal ta ut ny innfatning til briller. Og det er jo noen år mellom… Greit med alle avgjørelser som blir tatt av fagfolk. :jepp:

Skrevet (endret)

Note to self: ALLTID dobbeltsjekk at det faktisk er aircondition på hotellrommet midt på sommeren eller i varmere strøk. 

Endret av Roadrunner
Skrevet
Roadrunner skrev (På 26.7.2025 den 7.33):

Note to self: ALLTID dobbeltsjekk at det faktisk er aircondition på hotellrommet midt på sommeren eller i varmere strøk. 

Du har hatt en het fornøyelse i helga?

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Du har hatt en het fornøyelse i helga?

Man har ikke fryst..  :svett:

Skrevet

Hvorfor går disse få feriedagene så fort? :bond:

Skrevet

:veslejenta:

Det meldes om en ganske så sløv dag. Siste gjest har reist, man har ryddet gjesterommet, trent og ellers slappet av. Snart restemiddag og fortsatt avslapning vil jeg anta. Burde-listen er lang, men man burde vel slappe av litt også? :sjenert: Og strikke... :strikker:

Skrevet

Man har jobbet litt med burde-listen de siste par dagene og kjenner det gjør godt. Gråværet kan jo brukes til noe fornuftig, når man ikke får strålende sol i ferien :sol:

Støvsugd og vasket alle gulv - check
Fjernet flekker på gulvteppet i stua - check
Støvtørking i stue - check
Gjennomgå og prøve masse klær, rydde i klesskap - check
Gå tur med venninne - check
Jobbe litt, løse problemer *sukk* - check

Har også strikket ganske mye, sett litt film og serie, trent og slappet av.

Rett og slett fine dager. Og et par dager gjenstår :opplyser:

Skrevet

Brått hverdag igjen, og man har skummet gjennom en solid mengde epost for å få litt oversikt. Siden jeg har vært innom PC-en noen ganger i løpet av ferien hadde jeg en liten indikasjon på hva som ventet, så ikke helgalt heldigvis. Skuldrene er fremdeles relativt lave, og man har fått ordnet diverse i løpet av dagen. 

Og det er fredag i morgen :nigo:

Skrevet

Inkluderende treningstøy - for de som mangler et bein. Det kan jo ikke være noen annen forklaring eller målgruppe? Eventuelt de med beslutningsvegring :vetikke:

Skrevet
Daria skrev (24 minutter siden):

Inkluderende treningstøy - for de som mangler et bein. Det kan jo ikke være noen annen forklaring eller målgruppe? Eventuelt de med beslutningsvegring :vetikke:

Jeg ser for meg denne skrotten i en rosa variant, det kjenner jeg står meget høyt på listen over et helt skrekkelig syn. :sjokkert:

Skrevet

Send bilde - jeg tåler såpass :foto: I dare you...:rulle:

Skrevet
Daria skrev (7 minutter siden):

Send bilde - jeg tåler såpass :foto: I dare you...:rulle:

Da må "noen" først kjøpe denne skrekkelige saken, og det blir ikke meg! :opplyser:

Skrevet

Ønsk deg til jul - så er samtaleemnet på julaften også sikret :fnise:

Skrevet
Daria skrev (19 minutter siden):

Ønsk deg til jul - så er samtaleemnet på julaften også sikret :fnise:

Man har akkurat ryddet i klesskapet og kastet/gitt bort en hel haug - såååå nei takk :pls:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...