Daria Skrevet 22. juli 2025 #20201 Skrevet 22. juli 2025 Og likevel har så mange i årenes løp prøvd å overbevise meg om hvor mye enklere og mer praktisk det er med linser enn briller...
Roadrunner Skrevet 22. juli 2025 Forfatter #20202 Skrevet 22. juli 2025 Daria skrev (9 minutter siden): Og likevel har så mange i årenes løp prøvd å overbevise meg om hvor mye enklere og mer praktisk det er med linser enn briller... Jammen det ER det! Mer behagelig - ikke minst. Må bare ikke bli overtalt til å skippe en måned levering når du har litt mange ekstralinser, for plutselig står du der... Alt så meget bedre nå 1
Daria Skrevet 22. juli 2025 #20203 Skrevet 22. juli 2025 Moralen er at det meste er enklere når man gjør og følger opp det man skal... Jeg tror optikeren gjorde et notat i journalen der sist om at jeg ikke er interessert i linser, jeg var litt lei av å bli spurt hver gang...
Roadrunner Skrevet 23. juli 2025 Forfatter #20204 Skrevet 23. juli 2025 God morgen! Ukens andre pysjamasøkt er unnagjort, og nå mistenker jeg at det blir et par uker til neste gang. Har ingen umiddelbare planer om å stille på treningssenteret kl 06 i ferien, men man vet jo aldri... Tiden vil vise! Men er uansett klar for ferie, og også klar for å komme inn i gode rutiner igjen etter ferien. Litt masete start på arbeidsdagen, men nå håper jeg at ting normaliserer seg litt her. Har litt av hvert som må gjøres i løpet av dagen, så regner med at timene kommer til å gå unna. er servert!
Sauen Shaun Skrevet 23. juli 2025 #20205 Skrevet 23. juli 2025 Eneste gangen jeg får lov til å ha på linser er når jeg skal ta ut ny innfatning til briller. Og det er jo noen år mellom… Greit med alle avgjørelser som blir tatt av fagfolk.
Roadrunner Skrevet 26. juli 2025 Forfatter #20206 Skrevet 26. juli 2025 (endret) Note to self: ALLTID dobbeltsjekk at det faktisk er aircondition på hotellrommet midt på sommeren eller i varmere strøk. Endret 26. juli 2025 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 28. juli 2025 #20207 Skrevet 28. juli 2025 Roadrunner skrev (På 26.7.2025 den 7.33): Note to self: ALLTID dobbeltsjekk at det faktisk er aircondition på hotellrommet midt på sommeren eller i varmere strøk. Du har hatt en het fornøyelse i helga?
Roadrunner Skrevet 28. juli 2025 Forfatter #20208 Skrevet 28. juli 2025 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Du har hatt en het fornøyelse i helga? Man har ikke fryst..
Roadrunner Skrevet 29. juli 2025 Forfatter #20209 Skrevet 29. juli 2025 Hvorfor går disse få feriedagene så fort?
Roadrunner Skrevet 2. august 2025 Forfatter #20210 Skrevet 2. august 2025 Det meldes om en ganske så sløv dag. Siste gjest har reist, man har ryddet gjesterommet, trent og ellers slappet av. Snart restemiddag og fortsatt avslapning vil jeg anta. Burde-listen er lang, men man burde vel slappe av litt også? Og strikke...
Roadrunner Skrevet 4. august 2025 Forfatter #20211 Skrevet 4. august 2025 Man har jobbet litt med burde-listen de siste par dagene og kjenner det gjør godt. Gråværet kan jo brukes til noe fornuftig, når man ikke får strålende sol i ferien Støvsugd og vasket alle gulv - check Fjernet flekker på gulvteppet i stua - check Støvtørking i stue - check Gjennomgå og prøve masse klær, rydde i klesskap - check Gå tur med venninne - check Jobbe litt, løse problemer *sukk* - check Har også strikket ganske mye, sett litt film og serie, trent og slappet av. Rett og slett fine dager. Og et par dager gjenstår
Roadrunner Skrevet 7. august 2025 Forfatter #20212 Skrevet 7. august 2025 Brått hverdag igjen, og man har skummet gjennom en solid mengde epost for å få litt oversikt. Siden jeg har vært innom PC-en noen ganger i løpet av ferien hadde jeg en liten indikasjon på hva som ventet, så ikke helgalt heldigvis. Skuldrene er fremdeles relativt lave, og man har fått ordnet diverse i løpet av dagen. Og det er fredag i morgen
Roadrunner Skrevet 7. august 2025 Forfatter #20214 Skrevet 7. august 2025 Daria skrev (Akkurat nå): Kort og kompakt uke Helt nydelig! Men altså.... Nei, bare nei: https://www.zalando.no/nike-performance-aja-single-leg-left-tights-pinksicle-n1241i0ss-j11.html
Daria Skrevet 7. august 2025 #20215 Skrevet 7. august 2025 Inkluderende treningstøy - for de som mangler et bein. Det kan jo ikke være noen annen forklaring eller målgruppe? Eventuelt de med beslutningsvegring
Roadrunner Skrevet 7. august 2025 Forfatter #20216 Skrevet 7. august 2025 Daria skrev (24 minutter siden): Inkluderende treningstøy - for de som mangler et bein. Det kan jo ikke være noen annen forklaring eller målgruppe? Eventuelt de med beslutningsvegring Jeg ser for meg denne skrotten i en rosa variant, det kjenner jeg står meget høyt på listen over et helt skrekkelig syn.
Daria Skrevet 7. august 2025 #20217 Skrevet 7. august 2025 Send bilde - jeg tåler såpass I dare you...
Roadrunner Skrevet 7. august 2025 Forfatter #20218 Skrevet 7. august 2025 Daria skrev (7 minutter siden): Send bilde - jeg tåler såpass I dare you... Da må "noen" først kjøpe denne skrekkelige saken, og det blir ikke meg!
Daria Skrevet 7. august 2025 #20219 Skrevet 7. august 2025 Ønsk deg til jul - så er samtaleemnet på julaften også sikret
Roadrunner Skrevet 7. august 2025 Forfatter #20220 Skrevet 7. august 2025 Daria skrev (19 minutter siden): Ønsk deg til jul - så er samtaleemnet på julaften også sikret Man har akkurat ryddet i klesskapet og kastet/gitt bort en hel haug - såååå nei takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå