Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Nei, Declan kan ikke skylde på andre enn seg selv hvis han må bruke nåla nå…  Men jeg håper likevel at han er ferdig med tabbene nå, og henger med lenge…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

Snart lunsj, og godt er det! Holder jo på å dø av sult her...
Dagens møte er unnagjort, ute skinner sola og inne pleies litt møre bein. Mistenker at man blir ekstra sulten etter litt solid fysisk aktivitet gitt. :spise:

Deilig med onsdagsfølelse på en tirsdag (og rett til "fredag" i morgen, tross at det bare er onsdag). Ingen planer om trening i ettermiddag, kanskje få gjort litt hjemme i stedet? Planen er i alle fall en liten handletur etter jobb, og så kanskje få plantet en plante eller to. Har kjøpt ei hagerose som ennå ikke har kommet i jorda, og bør fylle på med litt mer i ei potte eller to. Endelig litt mer vår! 

Men først... MAAAAAT! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai - måneden hvor ukedager bare er veiledende... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (17 timer siden):

Mai - måneden hvor ukedager bare er veiledende... :ler: 

Så sant! 

Jeg har husket diverse til ettermiddagens og morgendagens planer, men er litt spent på hva jeg har glemt. Noe er det alltid.. :sjenert: Skal avsted på en liten overnatting og litt familiebesøk, og har husket blomst til venninne (leveres på veien, og plutselig hadde man ryddet litt i heimen...), gave til niese og ellers et skift, mobillader og Kindle. Noe mer da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! :hoppe:

Sengetøyet er snart ferdigvasket og skal henges ut, treningstøyet er på (litt dårlig treningsuke dette, men sånn blir det av og til), og sola skinner. What's not to like? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ikke sett noe Eurovision-relatert før i kveld. Men Spania, hva er greia med menn i støvletter, nettingstrømper og lateks-stringtruse? :sjokkert:

Jeg er for gammel, eventuelt ikke skapt for denne galskapen... :sjenert:

Endret av Roadrunner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (19 timer siden):

Ikke sett noe Eurovision-relatert før i kveld. Men Spania, hva er greia med menn i støvletter, nettingstrømper og lateks-stringtruse? :sjokkert:

Jeg er for gammel, eventuelt ikke skapt for denne galskapen... :sjenert:

Her var det en av grunnene til at jeg er støl i magemusklene etter å ha ledd meg fordervet av kommentarene fra og reaksjonene hos enkelte festdeltakere i går.  :rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer sånn på hvordan sånne ideer blir presentert -Jo nå skal dere høre, gutter, jeg har gjort meg noen tanker om antrekket deres.  Jeg tenker lær, jeg tenker netting, jeg tenker bare rumper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

:vinke:

God mandag! 
Vi er i gang med månedens tredje 4-dagers uke :nigo: Og med litt fri i slutten av måneden også, så blir sannelig siste uken i mai også en firedagersuke :hoppe: Aldri så galt at det ikke er godt for noe! 

Løpesko ligger klare i bilen, dog mer usikker på hvor klar fuggel'n egentlig er. Litt trøtt og tung i dag kjenner jeg. 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hump-day/midtuke, men samtidig litt torsdag siden det er tidlig fredag i morgen. 

Mandagens løpetime gikk faktisk bedre enn fryktet, bare vi kom i gang. Jeg var som vanlig tidlig ute, og hadde lyst til å snu opptil flere ganger før instruktøren sparket i gang timen. Men når det først var i gang så kom det en aldri så liten stahet snikende, og selv om det som vanlig var både tungt, vondt og vanskelig, så ble timen fullført i god stil. Sliten, men ikke helt oppbrukt. 

I går ble det en liten handletur etter jobb, dog så ustrukturert at det ikke burde vært lov. Må med andre ord handle igjen i morgen, men må ta en gjennomgang først og se hva jeg faktisk mangler. :sjenert:

Treningstøy er pakket og klart i bilen, selv om det ikke frister så veldig med spinning innendørs i finværet. Men kroppen blir glad for treninga, så er visst bare å gyve løs. Har også booket styrketreningen i morgen, så får vi se hva torsdagen bringer. Er deilig å være inne i en god treningsrutine, og må bare gjøre det jeg kan for å opprettholde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man var på spinning, man overlevde spinning og man har booket styrketrening i dag. Lyst? Næh, kan vel ikke skryte av det. Men jeg vet det gjør godt, og så kan man gå inn i langhelgen med god samvittighet og en kropp som har fått en dose bevegelse. Videre må det handles litt (man har både brød og treskruer på handlelisten), og det bør gåes over litt hjemme før gjestene kommer i morgen. 

:flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol fra skyfri himmel, ca 24 grader og nesten helt vindstille. :sol: :strix: :sol:

For ei langhelg vi har! 

Her har det blitt litt labbeturer, mye verandatid med solkrem, bok, vannmelon og is, sløve dager og god stemning. 

Stuegulvet er gult av pollen og i krokene ligger det hauger av "fnugg" fra furua. Tenker støvsugeren får gjøre en jobb i morgen, ingen vits før. Blir bare gult igjen med en gang så lenge døra er åpen. Men det nytes! Har luket litt ugress, vannet krukker og planter, og avtalt en lite dugnad med nabo for å få klippet hekk til uka. 

Og ikke visste jeg at jeg var i besittelse av gressløk i hagen... Men den har kjempet seg frem i karrige kår (delvis under en stein), og skal nok få bidra i en eggerøre eller eggsalat snart :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaklehone:

Tilbake på kontoret, trøtt men fattet. :natti: Ikke veldig morsomt da klokka ringte i morges, men jeg kom meg ut av senga og har fått gjort litt på jobb i dag. Nå må det forberedes litt til et par møter i morgen, og så venter hagearbeid/dugnad når jeg kommer hjem i ettermiddag. Men godt for alt som blir gjort! Og kjekt å kunne gjøre det sammen med naboene. 

Er det helg snart? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos helgens lesing... 

Det går for det meste i krim, og for en tid siden kjøpte jeg de tre første bøkene til Pascal Engman. Fikk de rimelig hos bokklubben siden jeg hadde både bursdagsrabatt og tilbudskupong, så da gikk det tre bøker i handlekurven som kort tid etter var tilgjengelig på Kindle. I helgen ble den tredje ferdigstilt, og jeg måtte bare ha fortsettelsen. Bok nr 4 ble kjøpt, uten rabatter denne gang... Mandag var den ferdiglest :sjokkert: Fant en annen nettbutikk som hadde litt lavere pris på de to siste (så langt), så nå er jeg i gang med bok 5 :sjenert: Sa jeg det ble mye verandatid med bok i helgen? :plystre:

Dugnadsarbeidet tirsdag gikk fint, og i går ble det en tur på spinning. I ettermiddag må det handles inn litt mat, og så kommer et par venninner på skravlings litt senere. Blir koselig! Liten strek i regninga at det skal komme regn, jeg hadde planlagt grilling og verandahygge, men i stedet blir det nok kyllingsalat og innehygge. Enkelt og greit. 

Og i morgen er det fredag! :strix: Og bare en uke til avreise :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avreise? Hva er det jeg har gått glipp av/du ikke har fortalt oss nå...?

Jeg ser jo at det er en fordel med lydbøker og e-bøker - den umiddelbare tilgangen. Skjønt, tålmodigheten min har godt av å trenes litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etterlengtet fukt for naturen og pollenallergikere, krydret med litt bulder og brak. Koselig da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 23.5.2024 den 9.05):

Pascal Engman

Nå må det Googles… 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (23 timer siden):

Nå må det Googles… 😁

Hvordan gikk Googlingen ? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smått hektisk uke har blitt noe mindre hektisk etter avlysningen av helgens planer, men ukestarten går allikevel i ett. Mandag var det trening, dusj, matbit og videre til hudpleiesalong - vips var det leggetid. I går ble det nesten 4 timer overtidsjobbing på kontoret, og fikk bare en drøy time på sofaen før det var leggetid igjen. I dag går ferden litt østover til en etterlengtet frisørtime og litt foreldrekjas, og vips hjem til leggetid... :natti: I morgen er planen trening og ukeshandling, men SÅ regner jeg med at det blir litt mindre hektisk resten av uken. Godt for alt som er gjort da! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...