Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Roadrunner skrev (På 3.9.2022 den 21.37):

Kunsten er vel å kun holde det til lørdag og ikke alle ukedager som inneholder "-dag" :flau:

Den kunsten bør jeg lære meg og :flau:

Roadrunner skrev (8 timer siden):

God morgen! 

Helgen forsvant i et blunk, og vipps var man tilbake på kontoret og klar for ny uke. Litt uggen i formen i dag, så tar foreløpig en time av gangen. Ikke skikkelig dårlig, bare litt uvel. Men slitsomt nok! Foreløpig har dagen startet relativt rolig, og håper det fortsetter. Var forberedt på at det skulle bli hektisk i dag, men ser ikke ut til at det blir slik allikevel. I alle fall ikke foreløpig. Vurderte om jeg skulle pakke med treningstøy i bilen i morges, men innså at det kanskje var lurt å lytte til formen. Så foreløpig er planen å komme seg hjem i ettermiddag, og ta det smått rolig. 

God bedring :klem: Hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har landet i sofaen og tar en rolig ettermiddag. Kvalmetendensene er sterkt redusert, men er litt slækk og har litt murring i hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller ikke påberope meg at jeg praktiserer kunsten å begrense sjokoladeinntaket til lørdager, men jeg er blitt ganske god på å begrense mengden - jeg har funnet ut at den løsningen er enklere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten! :spise:

Heldigvis nærmer det seg lunsj med stormskritt, ellers hadde jeg tippet tror jeg. Prøver å være flnkere med kostholdet igjen, og merker det mest når det nærmer seg lunsjen. Enkelte dager er jeg skikkelig sulten allerede rett over kl 09. :sjenert: Så nå skal jeg bare tomprate litt med meg selv her, sånn at jeg får tida til å gå og noe annet å fokusere på enn klokka. 

Fikk vasket over det meste av utemøbler i går, og fikk plassert i boden etter beste evne. Kun grillen og et par stoler gjenstår på verandaen - det KAN jo være det blir litt verandavær eller grillvær ei uke eller tre til. Men solsenga fikk komme inn for sesongen. 

I dag er det tid for den faste spinningtimen, og har også planer om å få med meg timen til lørdag. Ikke helt inni fullt trøkk ennå, men to ganger per uke er ikke helgalt. Får jeg til en gåtur eller to i tillegg, så er det i alle fall mye mer enn ingenting! 

Ellers? Ikke allverdens å melde tror jeg. Fikk solid hodepine og tegn til feber på mandagen, så den ettermiddagen og kvelden utgikk fullstendig. Fikk i meg et par paracet og holdt ut til det var på tide å kante i seng. Da ble det ei lang og ganske god natts søvn, og heldigvis mye bedre form i går. Magen er fremdeles ikke helt i vater, men jeg prøver noen justeringer og så får vi se hvordan det går. Virker bedre i dag - måtte det bare gå veien nå! 

Nå får jeg gjøre litt her før jeg kan styrte inn i kantina og få meg noe mat :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi anta at lunsjen er overstått med glede og nytelse? :ler: Her ble det sen lunsj, men frokosten var vel også noen hakk senere enn hos deg - og formiddagsteen ble servert med kjeks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsjen er spist for omtrent tre timer siden, så nå er det vel snart tid for sult igjen :fnise: Men bare en drøy time igjen på jobb, så hjem til knekkebrød og pakke treningstøy, og så blir det middag senere tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: Nesten ei uke siden sist jo! 

Helgen forsvant altfor fort, men var veldig hyggelig! Ramlet brått på en tur til hovedstaden med en gjeng kollegaer, og hadde en innholdsrik og sosial helg. Ganske kjørt da jeg kom hjem søndag ettermiddag, så ble bare utpakking og litt rydding før jeg kantet tidlig i seng. I går hadde jeg en tanke om å trene, men det utgikk... Har booket en hard time i dag, og den vanlige onsdagstimen i morgen, så da tok jeg treningsfri i går med god samvittighet. Må virkelig komme inn i gode rutiner igjen - det trengs. Og bør nok finne en styrketime eller to i uka jeg kan supplere med, for å få litt muskulatur i gang, samt litt variasjon. Vi får se... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smått møre bein etter økta i går, så det blir nok ikke like hardt kjør i ettermiddag. Men vi får se - ikke godt å si hva som skjer når musikken er i gang og man blir revet med :sjenert:

Ingen store planer til helgen og akkurat nå kjenner jeg at det gjerne kan fortsette slik. Ei rolig helg med litt tur/trening og avslapning hadde vært deilig! Kanskje treffe ei venninne eller to litt spontant? Vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant senga i relativt rimelig tid i går, men har sovet litt ujevnt i natt og vært våken mye siden 04:00. Så da er det enda godt at et bare er ca 15 minutter igjen av arbeidsuka! :strix:

Jeg har gjort noe i dag, jeg har fått til noe i dag, og jeg har lekt og kost med valp. Slett ingen dum fredag på jobb med andre ord. Nå skal jeg bare avslutte litt av det jeg har åpent her, og så krysser jeg fingrene for at jeg finner ferske reker på en butikk på vei hjem fra jobb. Det frister! 

Har booket trening i morgen tidlig, ellers ingen planer for helgen foreløpig. Me like! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort noe og fått til noe er gjerne en god kombinasjon :ler: 

Jeg skal også trene i morgen tidlig :opplyser: Sannsynligvis på et litt annet nivå rent objektivt, men ikke nødvendigvis så langt unna når man tar hensyn til omstendigheter og kapasitet (og tilstanden etterpå...). En eller to økter, i tillegg til litt egentrening spredt ut over helgen. Fysio forventer rapport på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står det ikke noe trening på programmet i helga. *sau i fritt forfall*  Det eneste som er booket for helga er å følge eselet til bussen i byen søndag… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Helg og endelig mulighet for å sove lenge. :bolledeig:

Meg kl 05:33  😳

Etter en time fant jeg ut at jeg bare kunne stå opp. Så nå jobber vaskemaskinen, tidligere klesvask er lagt sammen og på plass, oppvaskmaskinen er tømt, treningstøyet er på og treningsbagen pakket. Bare tre timer til treningstimen starter... :sukk:Innen da regner jeg med at jeg er soveklar og helt kjørt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt håpløst... 

Men planter er vannet, sengetøy henger ute til tørk og jeg har strikket halvannen hæl. Og om en halvtimes tid kan jeg finne bilen og komme meg til treningssenteret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv morgen, da :tommelopp: Jeg skal snart bevege meg mot gymsalen og dagens trim for eldre - dagens mål er å komme meg tilbake til rommet uten hjelp etterpå... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...