Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

At en sau ikke føler noen naturlig tiltrekning til et rede, er jo strengt tatt som det skal være... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (1 time siden):

At en sau ikke føler noen naturlig tiltrekning til et rede, er jo strengt tatt som det skal være... 

Ikke gjør de indre bildene verre enn de alt er :ler: . Nå gikk det helt amok oppi her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (4 timer siden):

Konkludere? Vi? @Roadrunner , skjønner du hva @Sauen Shaun snakker om nå? :klo:  Det er jo forviklingene før konklusjonen som er morsomme. 

Det er jo altfor tidlig i prosessen å konkludere med noe som helst! Helt enig, @Cata! Og Nest eller ei, en Sau bør slippe å våkne til FM-skurr hver morgen. 

Ny klokkeradio til Ulla! 🐑

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

En dårlig natts søvn og vipps var mandagen og uken i gang. Kan bli interessant dette... Trøttesen til tjeneste! :natti:

Hadde en riktig så effektiv søndag i går, fikk gjort masse fra burde-lista og er meget godt fornøyd med det! Mer virketrang i går enn så langt i hele 2021 tror jeg... :sjenert: Måtte det bare fortsette! :pls: 

Har med en ekstra genser i bilen i dag, og tenker jeg kanskje kan få tatt meg en liten labbetur på vei hjem fra jobb. Har meldt meg på en virtuell utfordring, og trenger litt kilometer. Har satt lang tidsfrist, så trenger ikke presse kne eller skrott mer enn nødvendig, men det er jo litt artig og motiverende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttesen cruiser videre, og er snart klar for ukens viktigste møte. Mandag ettermiddag. Joda, dette kan bli interessant! Får bare ta meg sammen og fokusere så godt jeg kan. Trøsten får være at det bare er et par timer igjen av arbeidsdagen uansett. Og ingen møter i morgen (foreløpig). Og hjemmekontor på fredag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Møtet på mandag gikk fint, og uka har gått sin gang. Sovet dårlig flere netter på rad grunnet teite smerter, så i går ble det en rolig ettermiddag og en runde smertestillende før natta. Og vips var verden så meget bedre. Sovet bedre, mindre smerter og ikke fullt så stivt kne. Satser på en bra dag, og videre bedring av knespetakkelet. Fysio venter i morgen, så får være disiplinert i dag også og gjøre det som trengs. Spørs om ikke gåturene i helgen og starten av uka ble i meste laget, for etter turen på tirsdag ble det ømmere og stivere igjen. :sukk:Ser heldigvis ut til å ha løst seg i natt, så krysser fingrene alt jeg har for at det fortsetter den veien nå. 

Ellers smått hektisk på jobb om dagen, timene går unna og sjelden jeg kommer av sted helt på tida. Blir hjemmekontor i morgen da, ikke feil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 24.4.2021 den 14.57):

Det er jo altfor tidlig i prosessen å konkludere med noe som helst! Helt enig, @Cata! Og Nest eller ei, en Sau bør slippe å våkne til FM-skurr hver morgen. 

Ny klokkeradio til Ulla! 🐑

Det går egentlig helt greit. Jeg trenger ingen radio å høre på på den tiden av døgnet. 😂 Jeg våkner av FM-skurr, sparker esel ut av senga - og legger neg til å sove igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (41 minutter siden):

sparker esel ut av senga

Noen setninger gjør seg best utenfor kontekst... :rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 timer siden):

Noen setninger gjør seg best utenfor kontekst... :rulle: 

Av en eller annen grunn fikk jeg dette Thomas Giertsen-eselet fra Shrek (??) på netthinna her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (22 minutter siden):

:hoho: Det gjorde ikke jeg - før nå. Man takker... :fnise: 

Det var da så lite :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eselet er jo minneverdig - ikke minst romansen med dragen :fnise: Men jeg kommer jo til å slite med å holde maska om jeg noen gang faktisk får hilst på eselet til sauen :ler: (sånn apropos setninger som gjør seg uten kontekst :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (12 timer siden):

Men jeg kommer jo til å slite med å holde maska om jeg noen gang faktisk får hilst på eselet til sauen :ler: 

tenor.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp:

Vi skriver mai :flagg: og mandag. Trøtte fuggel'n er vel installert på jobb, og klar for ny uke. Tror jeg. Bare å begynne fra en kant og ta det som det kommer? Ingen store planer så vidt meg bekjent, men må få trent litt, både kneøvelser og litt generell bevegelse. Og så blir det litt familiært til helgen tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg foreslå fugledansen for en trøtt fuggel med behov for generell bevegelse...? :fnise: :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jo herlig da! 

Synes jeg ser for meg fuggel'n på kontoret (som ikke er kontor, men svært åpent landskap) og melodien på full guffe :plystre:

:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...