Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sauen Shaun skrev (48 minutter siden):

Selvgjort er velgjort... eller? 😂

:plystre:

Er heldigvis ikke helt krise - bare litt mørkere enn jeg så for meg. Trengte ikke ta på meg caps/lue i morges :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn du finner ut hvorvidt de rundt deg egentlig legger merke til hvordan du ser ut fra dag til dag :ler: Jeg kan melde at et skifte av briller sjelden vekker oppmerksomhet :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (54 minutter siden):

Det er sånn du finner ut hvorvidt de rundt deg egentlig legger merke til hvordan du ser ut fra dag til dag :ler: Jeg kan melde at et skifte av briller sjelden vekker oppmerksomhet :briller2:

Ingen har sagt noe, og folk ser meg fremdeles i øynene. Så da er det nok ikke helt gale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke peker og ler - skjønt, man vil vel heller ha kollegaer som er rett på og ærlige enn de som venter med å le til etter at du har forlatt rommet :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full fart på jobb, og så rett i bilen for å kjøre til gamlejobben for å hjelpe til litt. Det jeg trodde var en rask og enkel sak tok noe lengre tid. Ca to timer senere ble bilen parkert hjemme. Trøtt og sliten fuggel :veslejenta: Venter på sengetid nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (9 timer siden):

Ha de oppdaget at du er uerstattelig?

:nigo:

Velger i alle fall å tolke det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet litt bedre i natt heldigvis, og er ikke fullstendig vrak. 
Dagen så langt har gått jevnt og trutt, og det nærmer seg plutselig lunsj. Så gjenstår ett møte i ettermiddag, og så satser jeg på en tur i frisk luft på vei hjem fra jobb. Burde handlet litt på et eller annet tidspunkt, men får se hva jeg gidder i ettermiddag. I morgen har jeg i utgangspunktet booket spinning (les: la beina snurre uten særlig belastning), men får se an hva jeg gjør... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk luft, med eller uten snø? Her tok jeg en titt på yr og kom til at det skal snø i morgen??? Og så jeg som skal få lagt om på bilen. 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (12 timer siden):

Frisk luft, med eller uten snø? Her tok jeg en titt på yr og kom til at det skal snø i morgen??? Og så jeg som skal få lagt om på bilen. 

Snø?? Sånt driver vi ikke med her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau:

Først tror sjefen han har klart å ta meg i en liten blemme - men jeg kan stolt meddele at den tabben har jeg unngått. Litt tøff i nebbet... 

Så må sjefen innrømme at han har gjort en liten tabbe - om jeg kan bistå for å fikse opp. Jeg benytter selvfølgelig sjansen til å fortsatt være litt tøff i nebbet, og nyter overtaket...

... i ca 5 sekunder... 

Så viser det jeg at jeg har oversett vedlegg og tilhørende informasjon, og svart sjefen litt for kjapt, med kjapp replikk om at jeg mangler vedlegg/informasjon. Gjett hvem som nå toer sine hender og flirer lurt...? 

:sukk:

Filler'ns fallhøyde! 

Får visst bare bestille meg en spade og begynne å grave utenfor... :plystre:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (5 minutter siden):

:hoho:

Det var dette med hovmod og fall og den slags...? :fnise: 

Det var noe med hovmod ja (vanskelig ord)... Enkelte har også snakket om glasshus og stein, men jeg vet ikke helt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

🧹?

Graver for livet her... Tar du i et tak? :pls:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strengt tatt er det en kost (til glasset...), ikke en spade - og du får rydde opp i rotet ditt selv :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glass? Det er så lenge siden det var glass i dette "glasshuset" at jeg tok det helt selvfølgelig at det var en spade... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...