Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Påsken er jo den stille uke, det er da bare naturlig at det gjelder på jobb også...

Hage er av de tingene som ser deilig ut i teorien, men jeg vet at jeg ikke har den store interessen for alt som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel inne på noe der. 
Har visst mer enn nok med det arealet jeg har, både innendørs og utendørs. Det skal jo vedlikeholdes og ivaretas. Men de uteplassene, løsningene og hageanlegget som ble vist i går, var virkelig flott. Så ut til at eierne også var fornøyde! Plasseringen av utepeisen kan nok diskuteres litt, men bruk av steinmur, fjell, treverk og planter var flott! 

Lunsjen er spist (ferdig smurt lunsj leveres på jobb daglig), og nedtellingen er i gang for de siste fire timene... Får kanskje purre litt på disse jeg venter på? 

Veldig klar for langhelg, det skal sies! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at kombinasjonen liten privat balkong og offentlige parker i nabolaget er en ypperlig løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (15 minutter siden):

Jeg har funnet ut at kombinasjonen liten privat balkong og offentlige parker i nabolaget er en ypperlig løsning...

Jeg elsker konseptet relativt usjenert terrasse med utsikt :nigo:

Så klager absolutt ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usjenert er ikke en del av konseptet her - her er det utsikt deler av året og innsikt til enhver tid :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Usjenert er ikke en del av konseptet her - her er det utsikt deler av året og innsikt til enhver tid :ler: 

Innsikt er jo også en...sikt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens ord: Pandemipels

Når vinterpelsen har vokst fritt altfor lenge grunnet stengte treningssentre og kjølig årstid. Når man måler pels i centimeter og ikke millimeter.  :flau:

Godt epliatoren fremdeles takler en utfordring! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Var redd det skulle bli normaltilstand her også. Men heldigvis ikke klar for det, så nå er alt så meget bedre igjen. Og jeg har begynt å få så smått med virketrang igjen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Så nå blir det en virksom ferie...?

Ingen fare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (10 timer siden):

Kom virketrang og treng deg på, her skal du motstand finne? :fnise: 

Er ikke så veldig redd for at virketrangen skal ta helt overhånd... 
Men jeg har en plan om å få vasket bilen skikkelig - DET trengs! Så blir det noen dager hos mine foreldre, før jeg avslutter med noen dager hjemme. Satser på å få til gåturer, litt sløvings i sola, god mat og masse snop... :sjenert:

Har til og med pakket treningsstrikkene mine - så har en tanke om å være flink selv om jeg ikke er hjemme noen dager. Skal sies at det endelig har gått rette veien igjen, og at det ikke er så altfor mye igjen før jeg friskmelder kneet :strix:Gjenstår litt, men nå går det veldig mye bedre enn det har gjort. Me like! Såpass at jeg vurderer å nevne høyre arm/skulder neste gang jeg har time hos fysio... :flau: Den har vært vond nesten like lenge som kneet - men har bare ignorert (etter beste evne). :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden ignorering funket så bra for kneet...? Nevn det når du likevel har time, det er så mye enklere enn å skulle ta seg sammen og ta tak i det senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (10 minutter siden):

Siden ignorering funket så bra for kneet...? Nevn det når du likevel har time, det er så mye enklere enn å skulle ta seg sammen og ta tak i det senere...

Ignorering fungerte veldig dårlig for kneet, siden man trenger begge beina for relativt ukomplisert gange. Mens armen kan i større grad "bare henge der", helt til jeg våkner av den ørten ganger i løpet av natta fordi det er vondt å snu seg... Så kneet måtte prioriteres først, så jeg ble gangbar igjen, men nå som det fungerer så bra som det gjør, så kan vi kanskje fikse skulder/arm også. Mistenker noe betent spetakkel... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sauen Shaun skrev (6 timer siden):

God bedring til både arm og kne :klem:

Tusen takk, Sauen! 

:sol: For noen påskedager vi har hatt så langt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Så var påsken 2021 over, og hverdagen banker på døra igjen. Litt brutalt med vekkerklokka i dag, men kom meg opp og gråter ikke. Bare trøtt, men noe annet var vel ikke å vente. 

Fine dager med masse snop, god mat og godt selskap, frisk luft, fint vær (og mye vind på tampen!) og mye avslapning. slett ikke feil med ei solid langhelg. Denne uka venter et par møter, en servicetime til bilen på verksted, og en tur til fysioterapeut på fredagen. Fint med fire dager, alltid klar for helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At due ikke gråter er jo et godt tegn :fnise: Og du har selvfølgelig gjort øvelsene dine i påsken også, så fysio  skal være fornøyd på fredag...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (34 minutter siden):

At due ikke gråter er jo et godt tegn :fnise: Og du har selvfølgelig gjort øvelsene dine i påsken også, så fysio  skal være fornøyd på fredag...?

:plystre:

Jeg HAR gjort øvelser i påska, hadde til og med strikkene med hjem til mine foreldre og fikk tatt en liten økt. Men fem øvelser, ørten av hver, annen hver dag? :sjenert:

Men tror fysio blir fornøyd uansett, for kneet er mye bedre enn sist jeg var der :nigo: Trenger jo ikke si noe om antall repetisjoner eller øvelser...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...