Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt hjemme-/gjemmekontor mens man venter på tekniker som skal levere nytt nettverksutstyr og dekoder. Litt deilig med roligere start på dagen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intens uke, og altfor lite trening :sukk:

Men jeg har tilbragt altfor mye tid på sofaen i ymse telefonsamtaler, og timene har gått så altfor fort. Ja, og så har jeg jo signert kontrakt og sendt oppsigelse :danse: Helt uvirkelig at man skal begynne i ny jobb om 100 dager :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Skravla skrev:

Gratulerer. :roser:

Planlegge? Den er klar til aktivering... :ler:

:5: :nigo:

6 minutter siden, Roadrunner skrev:

Tusen takk (for gratulasjonen)! :jepp:

:hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Står på venteliste til spinninga i morgen, krysser fingrene for at jeg får plass. Det trengs! 

To restaurantmiddager på rad, føler jeg har fått feiret litt nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To restaurantmiddager på rad ble etterfulgt av to spinningdager på rad, så da er vel det utlignet? :klo: Avsluttet i alle fall uka bra, etter lite trening i starten :jepp:

Spørsmålet er hva man skal gjøre nå? Må en tur i dusjen, og bør egentlig farge håret samtidig. Og vaske dusjen. Men så ble det jo ganske fint vær også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten må jeg finne et bedre vaskeprogram på den nye oppvaskmaskinen. Eller gå fra pulver til tabletter (om den skulle foretrekke tabletter). For drikkeflaske på spinning som lukter laks var INGEN høydare :kvalm:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker at jeg ramlet på et jakkekjøp sånn helt i starten av august? :klo:

For å oppsummere: Jakka kom, innså at jeg måtte bytte i en størrelse mindre, returnerte jakka, fikk beskjed om at den fargen var tom i størrelsen jeg skulle ha, litt frem og tilbake og endte med å ta nest beste fargealternativet. Jakken ble sendt, til feil adresse, ble så returnert til butikken. Trodde jeg. I stedet har den trolig forsvunnet under transport, for de hadde ikke fått den og jeg har ikke fått den. Har vært veeeldig tålmodig, men fredag oppdaget jeg plutselig riktig farge og størrelse i nettbutikken og sendte de epost om det var mulig å endre tilbake til riktig farge siden jeg uansett ikke hadde fått jakken. Fin epost kom i retur hvor de beklaget så mye, skulle sende jakken umiddelbart og la også ved rabattkode til neste kjøp. Og i dag kom den :strix: Fin passform, fin størrelse, fin jakke :hoppe:

VELDIG glad jeg fikk den sorte til slutt, så føler egentlig at ventetiden har vært verdt det. Glad det klabbet seg til, så ble det perfekt til slutt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:

Nesten 12 timer på jobb i dag, men nå puster jeg litt igjen. Et prosjekt jeg er ansvarlig for hadde go-live i dag, og det gikk ikke helt etter planen. Men nå tror jeg vi nærmer oss målet - HELDIGVIS! 

Godt det er fredag i morgen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daria skrev:

Puste er lurt, har jeg hørt - det meste går bedre da...

Takk! Kloke ord... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...