Søtpotita Skrevet 31. desember 2010 #1421 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er jo ikkje den mest alvorlege feilen, men eg likar ikkje å sjå "orginal" der det skal stå "original" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2010 #1422 Del Skrevet 31. desember 2010 Gjennomstilig leste jeg på et forum her. Vedkommende mente gjennomsnittlig, ut fra sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #1423 Del Skrevet 31. desember 2010 Gjennomstilig leste jeg på et forum her. Vedkommende mente gjennomsnittlig, ut fra sammenhengen. Men det hørtes veldig bra ut å være gjennomstilig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 31. desember 2010 #1424 Del Skrevet 31. desember 2010 Men det hørtes veldig bra ut å være gjennomstilig da Javisst, det hadde vært midt i blinken på forumet for klær, sko og mote . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #1425 Del Skrevet 1. januar 2011 En morsom en: "... vente til jeg får mer penger å rotte med". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #1426 Del Skrevet 1. januar 2011 "hvor mye sparer jeg på spare dursj?? et svar hadde hvert fint men på fårhånd takk". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. januar 2011 #1427 Del Skrevet 1. januar 2011 "hvor mye sparer jeg på spare dursj?? et svar hadde hvert fint men på fårhånd takk". Huff! Får tro regneferdighetene er bedre enn skriveferdighetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 1. januar 2011 #1428 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg leste akkurat om noen som vurderte å skaffe seg kontaktkort for å få lavere telefonregning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 2. januar 2011 #1429 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg leste nettopp på et forum, "jeg gidde ham en real..." Jeg trodde virkelig ikke at voksne ikke kunne bøye "å gi". Blir også lettere sjokkert av denne. Veldig mange snakker også slik her jeg bor. Jeg er nesten unormal som ikke gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 2. januar 2011 #1430 Del Skrevet 2. januar 2011 Sykidelisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. januar 2011 #1431 Del Skrevet 2. januar 2011 Student budskjett; har bodt sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 3. januar 2011 #1432 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) "Stirlig" (stilig)... Og denne var fin: "Men kan smitte, så viktig med god hånd og generell hygene!" Ikke akkurat i kategorien "verste skrivefeil jeg ser", men festlige feilskrivninger uansett! Endret 3. januar 2011 av Ylvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. januar 2011 #1433 Del Skrevet 3. januar 2011 "Eg mast telefonen min i går". Veldig mange bergensere som bruker mast i stedet for mistet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1434 Del Skrevet 3. januar 2011 Han har som jeg skrev tidligere, skjønt at noe er i gjerde Mye og mangt kan gjemme seg i gjerder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 3. januar 2011 #1435 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvorfor skriver mange "skriveleif"? Det var kanskje morsomt engang, men nå er det bare utbrukt og irriterende, i hvert fall synes jeg det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 3. januar 2011 #1436 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvorfor skriver mange "skriveleif"? Det var kanskje morsomt engang, men nå er det bare utbrukt og irriterende, i hvert fall synes jeg det. Åh, jeg hater det ordet! Skal vi lage en ny tråd om oppbrukte uttrykk som ønskes avskaffet? Jeg har flere eksempler på lur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 3. januar 2011 #1437 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har et eksempel fra engelsk; folk som skriver sweaty istedetfor sweety! PINLIG! "Good night, sweaty" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 3. januar 2011 #1438 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvorfor skriver mange "skriveleif"? Det var kanskje morsomt engang, men nå er det bare utbrukt og irriterende, i hvert fall synes jeg det. Tyrkleif er hakket verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 3. januar 2011 #1439 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har et eksempel fra engelsk; folk som skriver sweaty istedetfor sweety! PINLIG! "Good night, sweaty" Jeg lurer forresten veldig på hvordan interiørstilen "chabby chick" ser ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1440 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg lurer forresten veldig på hvordan interiørstilen "chabby chick" ser ut! Kanskje det skulle være chubby chick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå