Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg mest over de som skriver hvordan i stedet for hvilken.

Feks: Hvordan type bil liker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Jeg har et eksempel fra engelsk; folk som skriver sweaty istedetfor sweety! PINLIG!

"Good night, sweaty" :P

Man kan jo ha bedrevet en heftig aktivitet sammen, vet du :skratte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observert i en tråd på seksualitetforumet i dag: vorplay.

...jeg fikk plutselig intens lyst til å klore ut øynene mine og så kjøre dem i en blender.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observert i en tråd på seksualitetforumet i dag: vorplay.

...jeg fikk plutselig intens lyst til å klore ut øynene mine og så kjøre dem i en blender.

hahah, jeg og reagerte på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viste den til sambo - det skulle jeg ikke ha gjort! Han endte opp med å le på seg en hostekule... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Observert i en tråd på seksualitetforumet i dag: vorplay.

/quote]

Fremmedspråk er ikke alltid greit, særlig når man ikke behersker det/dem så bra :fnise: . Det er det mange eksempler på her på KG. Jeg har sett "nachspiel" skrevet "næsj". Jeg går i hvert fall utifra at det var "nachspiel" som var ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når noen sier hvem i stedenfor hvilken blir jeg litt sånn... :murvegg:

ellers reagerer jeg veldig ved orddelingsfeil. f.eks.: det går kjempe bra (fghjkh).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver mange "skriveleif"? Det var kanskje morsomt engang, men nå er det bare utbrukt og irriterende, i hvert fall synes jeg det.

Åh, helt enig! Leeei :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når noen sier hvem i stedenfor hvilken blir jeg litt sånn... :murvegg:

ellers reagerer jeg veldig ved orddelingsfeil. f.eks.: det går kjempe bra (fghjkh).

Eller når folk ikke begynner setningen med stor bokstav...

Unnskyld, måtte bare :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Hvorfor skriver mange "skriveleif"? Det var kanskje morsomt engang, men nå er det bare utbrukt og irriterende, i hvert fall synes jeg det.

Det kommer vel fra den gangen da NRK hadde sånn "vi beklager teknisk feil" som var i en snurr. Tror KLM hadde en som var stavet Leif istedet - and the rest is history.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevnt det før, men folk driver fremdeles og løper på 3D-mølle. Er det ikke ett eneste fnugg av fornuft som forteller disse folkene at dette ikke er riktig? Hva har denne innretningen med 3D å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg har nevnt det før, men folk driver fremdeles og løper på 3D-mølle. Er det ikke ett eneste fnugg av fornuft som forteller disse folkene at dette ikke er riktig? Hva har denne innretningen med 3D å gjøre?

Den var ny :skratte:

Nevnte mølle er jo forsåvidt tredimensjonal, så helt feil er det jo ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Den var ny :skratte:

Nevnte mølle er jo forsåvidt tredimensjonal, så helt feil er det jo ikke :fnise:

De samme menneskene bruker gjerne teskjorte og spiser is med T-skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook-statuser svir i øynene mine.

Minst annenhver deler opp ord som ikke skal deles opp. Kvelds mat, middags tid, kjempe fornøyd. GRRRRR!

Også har jeg ei som skriver me (vi) som med, og var som hva/hvar. For å ikke glemme vært som hvert.

Har også en fyr som skriver hvert ord i en setning med stor forbokstav (ikke helt konsekvent heller, men sånn 80% av ordene) "Kom på Festen Min Idag da Folkens".

*irritert* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...