Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det verste jeg vet er folk som skriver «blir jeg å få det til?», «blir jeg å få langt hår?»,  «blir jeg å få sommerferie samtidig som deg» og lignende. Blir gal!

Anonymkode: ee17a...574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en del her inne at noen skriver store bokstaver midt i setningen. Hva kommer det av? Har sett mye "Ann" istedenfor an. Men mange andre ord også. 

Er ikke akkurat irriterende, men jeg forstår ikke hvorfor noen gjør det. 

Anonymkode: c345a...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett en del her inne at noen skriver store bokstaver midt i setningen. Hva kommer det av? Har sett mye "Ann" istedenfor an. Men mange andre ord også. 

Er ikke akkurat irriterende, men jeg forstår ikke hvorfor noen gjør det. 

Anonymkode: c345a...39b

De har satt på autokorrekt og følger ikke med når de skriver, ev. retter ikke før de sender, tenker jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mystic woman skrev:

De har satt på autokorrekt og følger ikke med når de skriver, ev. retter ikke før de sender, tenker jeg.

Akkurat "Ann" kan jeg være med på, siden det kan oppfattes som et navn. Men vanlige ord, som plutselig får store bokstaver midt i setningen, synes det er rart. 

Anonymkode: c345a...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist (istedenfor hvis)
Forhåndsregler, det heter FORHOLDSREGLER!
Tipst, (istedenfor tips) :haar:

Anonymkode: daf2a...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat en skrivefeil, men folk som skal legge ut bilde av at de har slanket seg. Så legger de ut tynn-bildet først og deretter tjukk-bildet. Siden vi leser fra venstre til høyre ser det ut som de har lagt på seg.

fet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 21.50, Ewe skrev:

Ikke akkurat en skrivefeil, men folk som skal legge ut bilde av at de har slanket seg. Så legger de ut tynn-bildet først og deretter tjukk-bildet. Siden vi leser fra venstre til høyre ser det ut som de har lagt på seg.

fet.jpg

Haha. Det var faktisk et artig innslag i verdens ellers dølleste tråd. Enig i det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...