Gå til innhold

Salamandra og gutta

Salamandra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldiggrisen som har 10.000,- hvor ganske mye skal brukes til scrappeting!! Jeg blir nesten svimmel av misunnelse... :ler:

Jeg blåser over litt tålmodighetspulver til deg i tilfelle du skulle trenge noe senere. Kan tenke meg at en 1 åring ikke er like lett å takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Siam... ;)

Stakkar lille Baste er ikke i form, i går hostet han så han kastet opp.. :forvirret:

Vi har sovet bedre i natt, så vi har en bedre dag i dag heldigvis.

Gårsdagen ble forresten ikke så aller verst den heller, det hjalp veldig med litt (mye) shopping.. :sjarmor:

Kjøpte meg mye scrappegreier, blant annet et nytt alfabet (Emily UC og LC for de innvidde)

På Bikuben møtte jeg tilfeldigvis en scrappeberte jeg kjenner og hun ville gjerne kjøpe et av de andre alfabetene mine om jeg ikke trenger nå som jeg har Emily, så da ble det jo ikke så gæær'nt likevel. *smart*

Da kan jeg jo til og med bevilge meg tallene som hører til og en ny rosa QK perm.:briller2:

Kjører innom i dag eller i morgen.

Ikea turen ble også veldig vellykket; trodde jeg hadde handlet for ganske mye (1500-2000,- eller så) men så kom det på 888,- bare? :overrasket:

Hm.

Helgen ser sånn ut:

Fredag: Ingen planer. Kyllingvinger til kvelden?

Lørdag: Kjøre Sebastian til Moss hvis han er i form til å være der. Scrappe og drikke vin med J på kvelden.

Søndag: Ingen planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for resten av dagen (når vesle skrullehuet har sovet litt..)

- Dusje

- Handle

- Støvsuge

- Lage middag

- Lese lekser med Fabian

- Legge barn

- Scrappe

Lage barn, leste jeg... :overrasket::ler::sjenert:

Så lenge man ikke har hudproblemer så holder det lenge at man tilfører fuktighet tror jeg, og det gjør man like godt med Vaseline Intensive Care som disse overprisede greiene.

Verden vil bedras..  :roll:

Hjertens enig

Gudbedre, nå er det nummeret før jeg klikker..!  :frustrert:

Godt det er fler som sliter med tålmodigheten i blant :sjenert:

Det er forbasket frustrerende å være mamma i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*scrappescrappescrappescrappescrappescrapp*

*innrede scrapperom*

*ta seg av syke barn*

*scrappescrappescrappescrapp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Emily...! :hjerter_rundt: Jeg har UC, men kommer til å kjøpe LC så fort det er penger på konto neste gang.

Jeg har Khaki LC på vei til meg i posten (sammen med litt annet stash), men det er greit å ha et som er litt mer snirklete også.

God bedring til lille gutt, og god scrappelyst til mamma'n.

Skal du på Depeche Mode? Jeg er alene hjemme fordi mannen er der i kveld.

Jeg har aldri hørt så mye på dem, så jeg er ikke så veldig misunnelig, faktisk. Selv om det kanskje hadde vært morsomt å være utenfor huset en gang...

Men min tid kommer tilbake snart. Må bare få Oliver til å slutte å ämme på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emily er helt nydelig, er så glad i det alfabetet allerede..! :hjerter:

Driver og lurer på om jeg ikke trenger et minialfabet i tillegg til Eliza jeg da, sånn at jeg har to av hver str., et litt håndskriftaktig og et stramt.. kanskje typist? :sjarmor:

Depeche konserten i går var fantastisk bra, for et liveband de er..!

.. og for en deilig mann David Gahan er.. :sikle:

Det er rockestjerna si det tenker jeg..! Sukk..

I Salamandraheimen er det derimot ingen rockestjernetilværelse; har innsett at jeg antagelig må bite i det sure eplet og gå ut og måke. :sur:

Får kle på Bastesen når han våkner og ta han med ut.

Så skal jeg hjelpe Fabian med lekser og kjøre han til faren sin og så skal jeg innom senteret og kjøpe noen skjorter til mannen (han har nemlig blitt sjef på jobben og det innebærer strengere kleskode ;) )

Så skal jeg hive Baste i seng og kose meg i kveld.

Kanskje drikke litt vin til og med? :briller2:

Endret av Salamandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vindrikking i går, dro med mag alle scrappesakene og drakk vin og scrappet med J og venninnen hennes M til over to i natt.. :rosasmil:

.. og i kveld skal jeg visst ut igjen, venninne T ringte i går og lurte på om jeg ville bli med ut i kveld.. og det vil jeg jo.. så sant jeg finner noe å ha på meg..!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fabt noe å ha på meg, og nå er klokka straks fire og jeg har nettopp kommet hjem fra tur ut...

Litt (mye) sigen, men jeg var (er) ¨så fyesn at jeg måtte mekke meg et par brødskiver med salami før jeg la meg.. og nå er de spist og jeg må sove..

:sove:

(fortsatt veldig keen på David Gahan, får ikke "pain that I'm used to" ut av hodet. Tror jeg må på Quart'en i år.. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H9ihi, masse skrivefeil i forrige innlegg, men jeg er for fyull til å korrigere,.

Mye morsommere å la det stå.. *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså du! Her var det liv! :ler:

Har et spørsmål om kjøkkenet ditt - vurderer nemlig en variant av barløsningen som du har (sett bilder på NM :sjarmor: ). Hvis vi skulle ende på laminat i frykt for hyppig vinsøl - kan du si noe om i hvilken grad man klarer å se undersiden av den bardelen? (Mye man lurer på når IKEA er stengt og bilder alt for todimensjonale. :ler: )

Fortsatt god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. nei, si det du..

Jeg har jo beiset undersiden av platen vår for å si det sånn.

*løper opp og titter litt*

Nei, vet du hva, det tror jeg faktisk går helt greit.

Selv når jeg sitter ved kjøkkenbordet ved siden av må jeg bøye meg for å se undersiden av plata.

(Vår "øy" rekker meg til rett under puppen, og jeg er 167 høy.. (fant ikke målestokk :sjenert: ) så det er ikke stort man ser annet enn oversiden og kantene )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :hoppe: Jeg begynner å øyne håp for en slutt på dagens benkeplatediskusjon i løpet av kort tid! (Vi har seriøst brukt HELE dagen på å diskutere benkeplateløsning på kjøkkenet. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Bikuben for første gang på fredag... og jeg er enda i ekstase! Makan til butikk! Jeg ble helt målløs da jeg kom inn.

Skal si det flagret en det penger ut av kontoen min. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det meta.. og i lige måde! (har friskt i minne husblder lagt ut på NM for en stund siden)

Ikke sant, Siam.. er rene godtebutikken det der asså :wow:

Har ikke helt funnet ut av om det er en gode eller en byrde å bo så nære.. :rosasmil:

Ellers intet nytt.. jo, jeg skal begynne på Atkins i morgen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...