Kipa Skrevet 23. juni 2004 #301 Del Skrevet 23. juni 2004 jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #302 Del Skrevet 26. juni 2004 37+3 Her er jeg!! Ikke noen Sebastian ute ennå.. Kan ikke begynne å klage riktig ennå siden det er over to uker til terminen, men jeg begynner å bli rimelig fødeklar nå... Var en tur på føden på lørdag for en uke siden, jeg trodde kanskje at vannet hadde gått, men det var falsk alarm. Ble undersøkt og fikk en ultralyd da.. han ble estimert til 3200 g da, og det er jo en uke siden.. Han veier nok ca 3500 nå.. :o Natt til torsdag hadde jeg også mistanker om at det var fødsel på gang, hadde noen ganske kraftige sammentrekninger etter at jeg la meg, kraftigere enn vanlige kynnere. Men det kokte bort i kålen og ble ikke noe mer ut av det. Mannen gjør sitt for å få ting i gang stakkar.. (eller dvs. så fryktelig synd på han er det jo ikke akkurat.. ) men foreløbig uten resultat. Alt er gjort klart da, rommet til Sebastian er helt ferdig, alle møblene er på plass, både sprinkelseng og vogge er redd opp med nytt, rent og nystrøket sengetøy på, bleiene er sirlig stablet på stellebordet sammen med gulpekluter og sånn.. Gleder meg så fælt til han kommer.. :hjerter2: Har kjøpt oss ny bil også, forresten, dvs jeg har fått ny bil; en -01 Renault Mégane stasjonsvogn (sølv). Veldig fin, og litt enklere å stable full av unger, bilseter og vogn. Den stakkars Skoda Fabia'n jeg hadde ville blitt fylt fra gulv til tak hvis jeg skulle ha med begge ungene ut samtidig.. og det regner jeg jo med at jeg skal innimellom. Vi skal kjøpe en ny bil til mannen også, en Mercedes stasjonsvogn tror vi, men vi må selge Skoda'en først. Noen interessert?? Vi har tatt sjansen på å bestille oss ferie også, dvs mannen tok sjansen, jeg hadde syns det hadde vært greiere å bestilt etter fødselen når vi vet at alt har gått bra og at vi har en sunn og frisk unge vi kan ta med på ferie.. I allefall; det blir en uke i Stavern og en uke i Danmark i august. Må forte meg å skrive ferdig her; er en tur innom mamma og Fabian står og venter på at vi skal reise hjem.. Ehh.. tror ikke det var mere nytt, skal be mamma legge inn innlegg her hvis det skule skje noe på føde-fronten.. Hej så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. juni 2004 #303 Del Skrevet 26. juni 2004 Godt å høre fra deg igjen!! Lykke til de siste ukene nå Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #304 Del Skrevet 28. juni 2004 37+5 Fortsatt ikke noe nytt.. Hodet er godt festet og jeg har en del murringer og verkinger så jeg tror ikke jeg kommer til å gå til terminen.. men jeg vet jo ikke.. :-? Skal til legen min på onsdag hvis det ikke har skjedd noe, og da skal jeg be han ta en gu og sjekke hvordan det står til; om jeg har begynt å modnes noe.. Kanskje han har noen go' triks for å få litt fortgang også? Har fryktelig mye vann i bena nå.. har et par sandaler som er satt på ytterste hakket som jeg får på meg.. Nå ble det mye syting her.. det var ikke meningen, jeg har det jo ganske bra, men begynner å bli litt utålmodig.. Skal avgi rapport her inne etter legetimen på onsdag jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. juni 2004 #305 Del Skrevet 28. juni 2004 Spennende!!! -Jeg følger med deg for å se om det skjer noe. Det er slitsomt med vann i kroppen og du har jo nesten gått til termin, så jeg skjønner du er lei, da er det lov å klage- synes jeg i hvertfall!! Lykke til med den store finalen og den søte tiden som kommer... !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. juni 2004 #306 Del Skrevet 28. juni 2004 Her er det jo spennende å holde følge... Det er nok ikke lenge til det skjer noe. Åhh det blir så bra skal du se!! Lykke lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #307 Del Skrevet 30. juni 2004 38+0 Takk for hilsener, jenter... Nå har jeg vært hos legen, og der fikk jeg gode nyheter.. Livmorhalsen er helt avflatet og jeg har 2 cm åpning..!! Slimproppen var borte.. (har ikke sett noe til den jeg.. ) og han kunne kjenne hodet til Sebastian rett innenfor. Han veier forresten 3500 nå.. helt perfekt! Legen trodde definitivt ikke at jeg kom til å gå til terminen, det kommer nok til å skje noe nå hvert øyeblikk, i allefall i løpet av den nærmeste uka. Ellers var alt normalt, har 2 i ødem, men det visste jeg jo.. Så nå blir det spennende fremover, har kynnere med litt futt i om dagen, jeg kjenner det trykker bra nedover mot livmorhalsen, så det var fint å se at de har virkning.. Det var det foreløbig, kommer med oppdatering (dvs mamma gjør det hvis jeg ikke kan) så fort det skjer noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. juni 2004 #308 Del Skrevet 30. juni 2004 2 cm åpning!!- juhu!! snart er han i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. juni 2004 #309 Del Skrevet 30. juni 2004 Oi.. Dette er jo kjempespennende :hoppe: Snart blir det baby utenfor magen på deg Jippi LYKKE TIL Stor klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 30. juni 2004 #310 Del Skrevet 30. juni 2004 Så spennende! Tenk, snart er han her den lille gutten din :hjerter2: Er inne og leser om deg selv om jeg ikke har vært så veldig i hilsemodus i den seneste tiden Lykke til med forestående begivenhet da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 2. juli 2004 #311 Del Skrevet 2. juli 2004 Så spennende Salamandra! Lenge siden jeg har vært her inne nå, men jeg har jo fulgt med deg siden vi har termin på nesten samme tid! Høres jo ut som det skal skje noe snart da, og det blir vel morsomt! Selv regner jeg med at jeg blir gående til termin - minst - siden jeg er førstegangsfødende. Har ikke kjent tegn til hverken det ene eller andre, bortsett fra litt kraftigere kynnere enn de jeg har hatt tidligere. Bruk de siste dagene til å gire ned og glede deg til mirakelet som snart skal skje! Og hold oss oppdatert da... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #312 Del Skrevet 4. juli 2004 38+4 Takk for hilsener.. :rosasmil: Etter x antall "nær fødsel-opplevelser" er jeg fortsatt 1-barns mor... Blir lurt gang på gang av sterke kynnere og verking i livmorhalsen, og jeg går på hver gang og tror at NÅ... blir det greier.. men nei.. Koker bort i kålen hver gang.. Gjør alt mulig for å hjelpe til da, vasker trapp, gulv, vinduer +++, maler verandadør, går tur, har sex.. alt uten resultat.. Skal si i fra så fort det skjer noe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. juli 2004 #313 Del Skrevet 4. juli 2004 Nå begynner det å bli spennende! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. juli 2004 #314 Del Skrevet 4. juli 2004 Ville bare inn å se hvordan det gikk med deg. Dersom du ikke har fått enda, så funka dette 2 ganger for en venninne av meg: Gikk en tur slik at hun ble varm og svett, gikk hjem og tok en laaaang, varm dusj. Pakka seg godt inn i dyna og la seg etterpå. På natten startet begge hennes fødsler. For meg var det sex`en som hjalp... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 7. juli 2004 #315 Del Skrevet 7. juli 2004 Hm... Kanskje det har skjedd noe nå? Blir veldig nysgjerrig når du ikke har vært her inne på noen dager vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. juli 2004 #316 Del Skrevet 11. juli 2004 jeg tror jammen Salamandra har blitt mamma, kan ikke mormor oppdatere da...er så spent.. he- he tenker på alle som må inn å se om noe har skjedd når det er nytt innlgg, også er det bare meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 12. juli 2004 #317 Del Skrevet 12. juli 2004 http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...ead.php?t=87749 Gratulerer SÅÅÅ masse, Salamandra :D Velkommen til verden lille Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 12. juli 2004 #318 Del Skrevet 12. juli 2004 GRATULERER MED PRINSEN, SALAMANDRA! Ser ut til at fødselen av litt tøff, men håper alt står bra til med dere nå. Blir spennende å høre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 12. juli 2004 #319 Del Skrevet 12. juli 2004 Gratulerer så mye! :dagensrose: Endelig er Sebastian ute. Håper hele familen har det bra. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 12. juli 2004 #320 Del Skrevet 12. juli 2004 Velkommen til verden Sebastian!! Gratulerer så mye med dagen!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå