Gå til innhold

Han dusjer med barna

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva om problemet ikke forsvinner? At faren insisterer på å fortsatt dusje med henne?

Hvorfor er det et problem at en familie ikke er fullstendig hysteriske og tenker sex mellom familiemedlemmer så fort de gjør noe sammen som egentlig burde være helt uproblematisk?

Hvorfor begynner du å dikte opp ting som kan skje? Insisterer på å dusje med henne? Hvorfor ikke dra den helt ut? At faren insisterer på å partere henne og bruke henne som middag i en uke? Hvis vi først skal komme med hysteriske scenarier, mener jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
de kan jo får nært forhold på mange andre måter.f.eks og prate om problemer og følelser.komme og få trøst om en trenger det.dusje med sin datter på 12 er søren ikke normalt.det er kvalmt.

Du er ekstremt pervers som får dette til å bli noe seksuelt!

Gjest Snoken-
Skrevet

en heldig man som får se en ung jente naken :hoppendeglad:

Ser ut som en pedofil/nekrofil har vekket tråden fra de døde.
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det har jeg allerede svart på om du leser det som jeg har skrevet.....

hvor hen?
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er det noen som har hørt fra TS , eller?

Tror dette må være en tulletråd...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ser jo nå at det er en gammel tråd :gjeiper:

Skrevet

Mye prat om hva som er "naturlig" osv - når det er tydelig at disse forfatterne drar inn egen moral og seksualsyn. Fra naturen er dette ytterst naturlig - det er unaturlig at vi skiller oss ad og unngår å vise oss selv nakne for nære famliemedlemmer slik vi stort sett gjør. Denne "skammen" er noe som ble pålagt oss av religion i stor grad. Skam var jo selve definasjonen på hvordan kirka skulle få makt over folk - hadde du gjort noe "galt" fortjente du å svi. Kirka tjente store penger på å "tilgi".

Jeg annser det som langt mer problematisk at det finnes familier hvor foreldrene har så trangsynt forhold til kropp og nakenhet at denne skammen overføres til barna. Dette kan få utslag i skam for egen kropp og nakenhet, problemer med å håndtere sine første seksuelle opplevelser - og ikke minst fører det til at de føler seg helt alene. de tør i langt mindre grad åpne seg og snakke med sine foreldre om det som plager dem.

Anonym poster: 9572fb3e6b77c4d7da9423770e8e685a

Gjest BettyBoop
Skrevet

Mye prat om hva som er "naturlig" osv - når det er tydelig at disse forfatterne drar inn egen moral og seksualsyn. Fra naturen er dette ytterst naturlig - det er unaturlig at vi skiller oss ad og unngår å vise oss selv nakne for nære famliemedlemmer slik vi stort sett gjør. Denne "skammen" er noe som ble pålagt oss av religion i stor grad. Skam var jo selve definasjonen på hvordan kirka skulle få makt over folk - hadde du gjort noe "galt" fortjente du å svi. Kirka tjente store penger på å "tilgi".

Jeg annser det som langt mer problematisk at det finnes familier hvor foreldrene har så trangsynt forhold til kropp og nakenhet at denne skammen overføres til barna. Dette kan få utslag i skam for egen kropp og nakenhet, problemer med å håndtere sine første seksuelle opplevelser - og ikke minst fører det til at de føler seg helt alene. de tør i langt mindre grad åpne seg og snakke med sine foreldre om det som plager dem.

Anonym poster: 9572fb3e6b77c4d7da9423770e8e685a

Enig med deg, men står fortsatt fast ved at det ikke er noe vits å dusje sammen med ungene så lenge de klarer å vaske seg uten hjelp. Uansett hvor naturlig eller unaturlig det er å være naken foran familiemedlemmer.
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden skal han dusje med de? De er vel gamle nok til å vaske seg selv?

Skrevet

Enig med deg, men står fortsatt fast ved at det ikke er noe vits å dusje sammen med ungene så lenge de klarer å vaske seg uten hjelp. Uansett hvor naturlig eller unaturlig det er å være naken foran familiemedlemmer.

Så enig, så enig :blomst:

Hvorfor i all verden skal han dusje med de? De er vel gamle nok til å vaske seg selv?

Spare på vannet kanskje...ikke vet jeg.
Gjest BettyBoop
Skrevet

det funker vel om man har sånn diger dusj med to dusjhoder.. Hvis det er for å spare tid eller noe..

Skrevet

Her var det mange rare forestillinger. Jeg tviler sterkt på at TS har ment at far og datter skal presse seg sammen i et trangt kabinett og at far og datter skal vaske hverandre på ryggen o.s.v. I denne sammenheng tolker jeg "dusje sammen" som enten at man har en dobbel dusje med vanlig avstand eller at den ene står klar til å hoppe inn i dusjen straks den andre er ferdig.

Motivet for å "dusje sammen" er selvfølgelig for å være effektive og spare tid. Litt hyggelig er det også. Det er omtrent som andre pusser tennene sammen. Ofte trenger man å pusse tenner samtidig fordi man legger seg omtrent likt, står opp likt, har spist likt, skal i samme selskap likt o.s.v. I steden for å stå utenfor badedøra og vente til forrige er ferdige med å pusse så er man der sammen og spytter litt på skift. Og hyggelig er det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...