Gjest kar 21 Skrevet 12. mars 2010 #181 Skrevet 12. mars 2010 1) Debuterte som 15åring i fylla. Husker ikke noe av det, eller dama. 2) Blitt jaga av en buss fordi jeg hadde sex med en jente. 3) Har sex omtrent ukentlig med xen min selv om hun har type. Siden han ikke greier å tilfredsstille henne, kommer hun til meg for å ha sex. (Kødden er en drittsekk uansett, og behandler henne mildt sagt dårlig, så han driter jeg i) 4) Sliter litt med å holde sex og følelser fra hverandre, så pulevenner og ONS har alltid endt opp med at jeg enten har blitt sammen med dem, eller blitt såra. 5) Savner fortsatt den første dama jeg var sammen med og fantaserer stadig om henne, selv om vi ikke har vært et par på over 4 år. Har hatt sex med henne mange ganger i ettertid (også mens jeg har vært i forhold), men vi har aldri greid å finne ut av ting. 6) Aldri gitt oralsex til en jente før. Har ikke noe eget behov for det egentlig, men gjør det nok om en jente ber om det.
Gjest cimi Skrevet 12. mars 2010 #182 Skrevet 12. mars 2010 1. Jeg har hatt fem-kant med tre menn og en jente til, noe jeg aldri vil ha igjen, ble for mange og foe mye stress for meg.. 2. Jeg har blitt slikket av en mann jg syns var motbydelig, dårlig ånde, ekstremt hårete, skalla, tjukk, gammel. Blemed på dette fordi min daværende elsker tenkte på det. Men syns det var ekkelt. 3. liker å rimme kjærsten min(han er mann ja :-p) 4. Jeg har tyvlånt min søsters dildo 5. Jeg ble en gang fersket av moren min når jeg onanerte - gud, flaut var abre forvokstaven!!! 1
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #183 Skrevet 12. mars 2010 1. Har blitt slikket mens jeg snakket med min mann i telefonen. 2. Har målt (med målebånd) pikken til en kjent musiker på et nachspiel. 3. Liker å holde pikken til menn når de tisser. 4. La meg naken og sovnet i det jeg trodde var soveposen til min daværende kjæreste. Det var det ikke Turde ikke fortelle det til ham etterpå 5. Har lagt ut nakenbilder av meg selv på nettet
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #184 Skrevet 12. mars 2010 1.Jeg hadde sex med min 9 år eldre søster da jeg var 25 2.Har hat sex på taket til en sykebil 3.Har hat sex på midt på gulvet i en bar 1
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #185 Skrevet 12. mars 2010 2. Jeg har knullet en mann på 58 år (da var jeg selv 16) Debattene går jo gjerne ekstremt hissg her på forumet om aldersforskjeller og sex så jeg lurer på om du syntes det var en ok erfaring?
kristinep Skrevet 12. mars 2010 #186 Skrevet 12. mars 2010 Dame 46 år, gift.. 1. Har hatt 4 sengepartnere 2. Hadde ONS med en 23 år ung svart mann sist sommer på ferie 3. Var utro med en kollega i et år, 6-7 år tilbake 4. Tenner når jeg hører min 16-år gamle datter sammen med kjæresten sin 5. Tenner på kvinner, men aldri turt å ta skrittet helt ut...
SMann Skrevet 12. mars 2010 #187 Skrevet 12. mars 2010 Debattene går jo gjerne ekstremt hissg her på forumet om aldersforskjeller og sex så jeg lurer på om du syntes det var en ok erfaring? Hvis jeg hadde vært faren til en ungdomsskoleelev på 16 år...så ville jeg nok ikke likt det. Har ikke noe problemer med aldersforskjeller generelt men....
Gjest Trajan Skrevet 12. mars 2010 #188 Skrevet 12. mars 2010 (endret) 1.Jeg har levd 2.Et så 3.kjedelig liv 4.at jeg ikke har gjort en dritt 5.bortsett fra at jeg har hat sex med en internasjonal kvinnelig kjendis Endret 12. mars 2010 av Trajan
Gjest nysgerrigper Skrevet 12. mars 2010 #189 Skrevet 12. mars 2010 5.bortsett fra at jeg har hat sex med en internasjonal kvinnelig kjendis Nå ble jeg veeeeeeldig nysgjerrig her
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #190 Skrevet 12. mars 2010 Jente 26. Debuterte seksuelt med en som var i femtiårene. Har hatt sex med bare én. Har ikke hatt sex på seks år. Hater sex og skulle ønske jeg var jomfru.
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 12. mars 2010 #191 Skrevet 12. mars 2010 Uff. Jeg synes det var i overkant mange "bitre" og dyrekjøpte seksuelle erfaringer her.
Gjest Gjest_laura_* Skrevet 13. mars 2010 #192 Skrevet 13. mars 2010 Jente 22 år 1. Har jevnlig sex med faren til bestevennina mi. (Hun vet det ikke) 2. Jeg mistet jomfrudommen min på en klassetur i niende klasse, med læreren min. 3. Jeg har sugd en dørvakt for å komme inn på et utested når jeg var 16. 4. Jeg fikk ofte betalt for sex når jeg var 17-18 år. 5. Jeg har hatt sex med svogeren min.
Gjest Gjest_..._* Skrevet 14. mars 2010 #193 Skrevet 14. mars 2010 jente 16 1. jeg mistet jomfrudommen min i går
Twinkle* Skrevet 14. mars 2010 #194 Skrevet 14. mars 2010 jente 16 1. jeg mistet jomfrudommen min i går Gratulerer
Gjest Trajan Skrevet 14. mars 2010 #195 Skrevet 14. mars 2010 Nå ble jeg veeeeeeldig nysgjerrig her ok
Gjest Roger Skrevet 15. mars 2010 #196 Skrevet 15. mars 2010 1. Jeg har hatt fem-kant med tre menn og en jente til, noe jeg aldri vil ha igjen, ble for mange og foe mye stress for meg.. 2. Jeg har blitt slikket av en mann jg syns var motbydelig, dårlig ånde, ekstremt hårete, skalla, tjukk, gammel. Blemed på dette fordi min daværende elsker tenkte på det. Men syns det var ekkelt. 3. liker å rimme kjærsten min(han er mann ja :-p) 4. Jeg har tyvlånt min søsters dildo 5. Jeg ble en gang fersket av moren min når jeg onanerte - gud, flaut var abre forvokstaven!!! I like you:) 1
Gjest gift Skrevet 15. mars 2010 #197 Skrevet 15. mars 2010 Så du foretrekker din egen saft fremfor hennes? Nei gjør ikke det men tenner på det forbudte og litt "skitne" og se henne ligger der med sæden rennende ut av fitta og smake på blandingen av henne og meg, mm gjør meg klar for ny omgang raskt. Likeså at hun tisser på meg i annsiktet og på kukem min
Gjest dame 42 Skrevet 15. mars 2010 #198 Skrevet 15. mars 2010 Dame 46 år, gift.. 1. Har hatt 4 sengepartnere 2. Hadde ONS med en 23 år ung svart mann sist sommer på ferie 3. Var utro med en kollega i et år, 6-7 år tilbake 4. Tenner når jeg hører min 16-år gamle datter sammen med kjæresten sin 5. Tenner på kvinner, men aldri turt å ta skrittet helt ut... 1. Tenner også på kvinner men føler det samme som deg, tør ikke. 2.Fantaserer om det når jeg onanerer, å slikke en fitte... 3. Sitter naken med en vibrerende dildo mellom lårene nå. 4. drømmer om å bli tatt i begge hull samtidig. 5. kommer snart..........
Gjest dame 87 Skrevet 15. mars 2010 #199 Skrevet 15. mars 2010 1. Tenner også på kvinner men føler det samme som deg, tør ikke. 2.Fantaserer om det når jeg onanerer, å slikke en fitte... 3. Sitter naken med en vibrerende dildo mellom lårene nå. 4. drømmer om å bli tatt i begge hull samtidig. 5. kommer snart.......... Dette skriver IKKE en dame! Ingen damer - INGEN - skriver innlegg her, mens de har en vibrerende dildo mellom beina. Er det noe vits!!!???
Gjest dame 42 Skrevet 15. mars 2010 #200 Skrevet 15. mars 2010 Dette skriver IKKE en dame! Ingen damer - INGEN - skriver innlegg her, mens de har en vibrerende dildo mellom beina. Er det noe vits!!!??? Man har forskjellige måter å tenne på og ikke minst varme opp, ingen kan kreve forklaring av meg hvorfor jeg gjør ting på min måte. Og ja jeg er "ferdig" nå. Og ja jeg er faktisk dame, gift er jeg også med mannen min borte på anleggsarbeid..Slutter her...
Fremhevede innlegg