Gå til innhold

5 Hemmeligheter


Aureus

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hanne_*

1) Ble slikket av hunden min før jeg hadde debutert seksuelt.

2) Første gangen jeg hadde sex ble jeg bare penetrert analt. Ble en stund til neste gang jeg hadde sex kan man si.

3) Ble fersket av han jeg leide leilighet av en gang da jeg solte med naken; det ente med at vi hadde sex.

4) Gymlæreren min tok meg en gang i gym-dusjen.

5) Har hatt sex med en som vasket ved basenget på ungdomskolen (Sex i vannet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
5.bortsett fra at jeg har hat sex med en internasjonal kvinnelig kjendis

Løgn du skal si sannheten ikke dikte opp ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgn du skal si sannheten ikke dikte opp ting.

Tror du ikke at intersjonale kjendiser også har ons? Om det er sant eller ikke vet jeg ikke, men det kunne da like gjerne ha vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jente 19.

1. Tok jomfudommen min da jeg var 13. Gjorde det fordi jeg skulle hevne meg på ei jente som var stygg med meg, og jeg viste hun likte denne mannen, men at han likte meg. Så jeg tok altså min jomfrudom pga hevn.

2. Har hatt nærmere 20 sex-partnere

3. Liker menn som kan ta kontrollen i sengen

4. den beste sex-partneren jeg har hatter min eks, som jeg var sammen med i 2 år.

5. Jeg var utro en min kjæreste på et utested i danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jente 20.

1) Debuterte da jeg var 14.

2) Har hatt 3 kant med en homo og ei lesbe. haha :fnise:

3) Har hatt nærmere 30 sex partnere, den siste var over 40 år.

4) Liker å bli pisket og spruta i ansiktet mens jeg blir kallt hore.

5) Har vært utro mot alle mine kjærester :rodme: ( tenner på det der og da, men angrer i ettertid)

6) Håper å finne en skikkelig mann, som vil være med på alle mine sexuelle fantasier. ( så slipper jeg å være utro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Er også så pysete at jeg logger av. Mann i 40-åra.



  1. [1] Har hatt sex i den blå lagune, hvor vannet er så gråhvitt at ingen så at hun satt på meg, selv om de bare var 15-20 m unna
  2. [2] Har elsket med to i løpet av det samme døgnet. Ikke veldig stolt av det, siden morgensamleiet var med ho jeg var sammen med da, og formiddagsknullet med en nettvenninne jeg møtte før et seminar
  3. [3] Liker å både gi og få analsex med samboeren
  4. [4] Har hatt et nettforhold de siste månedene, skremmende intenst og oppslukende. Onanerte for hverandre på webcam flere kvelder i uka på det meste, med intense orgasmer så jeg sprutet helt opp til halsen
  5. [5] Leker med frukt. Jordbær og krem, f.eks. Eller squash. Har tatt to av mine kjærester med squash, men måtte melde pass da samboeren min ville gjøre gjengjeld :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kvinne 37

- Jeg har kjøpt en mannlig prostituert

- Jeg har publisert nakenbilder av meg selv på nettet

- Jeg har målt pikken til en skrythals blant masse folk på et diskotek

- Jeg har betalt en taxitur med en blowjob

- Jeg har lyst til å knulle med sjefen min.

- Og så håper jeg å bli tøff nok til å tørre å delta på gruppesex en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

1. Har hatt sex i sofaen på diskoteket på Stena Line. Masse folk rundt, noen må ha sett det

2. Hatt trekant med to jenter som begge hadde samboere / kjærester

3. Har hatt i overkant av 100 partnere. Trekkes fra tiden jeg har hatt kjærester er det i snitt 1 - 2 i uka siden jeg debuterte.

4. Har hatt et varig seksuelt forhold til en gift, eldre dame

5. Har ei fast lekevenninne som er biseksuell. På førstkommende torsdag har vi avtalt trekant med nok ei jente.

(6. Tenner på ha sex med slemme jenter. Siste jenta som var utro med meg ringte hjem til samboeren mens jeg knulla henne).

Utover det har jeg alltid vært trofast.

Mann i midten av 20 - åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kvinne, nesten førti

1. Jeg har sugd kjæresten min på en rutebuss da jeg var femten.

2. Jeg tenner på å bli dasket, bundet og tvunget.

3. Jeg har hatt sex med andre til stede i rommet.

4. Jeg er hemmelig forelsket i en annen, tenker på ham hver gang jeg har sex med mannen min.

5. Jeg har hatt telefonsex og til min overraskelse fått et kjempekick ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Mann 24

-fantaserer noen ganger om suge en pikk, eller å ha sex med muskuløse menn. Disse mennene er alltid "ansiktsløse".

-drømmer om å ha sex med mor til kompis. Hun er over 50 år.

-ønsker å ha analsex, men har ikke lykkes med noen av partnerne mine.

-har smakt på min egen sæd

-fantaserer nesten utelukkende om tidligere kjærester/partnere. Aldri nåværende partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M_icka

Jeg har hatt stor glede av å lese denne bloggen:

5secretsaboutmysexuality.blogspot.com

Tenkte vi kunne lage en tilsvarende tråd her - jeg begynner:

Jeg: mann 53

Klippe***klippe

53 år, øøh . Lurer på om det er mange gamle griser her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Gutt 24

1) Jomfru

2) Aldri hatt kjæreste

3) Aldri kysset noen

4) Tror på den rette, eller at det finnes flere rette, mens svært få. Men tør aldri ta initiativet

5) Kommer ALDRI til å være utro.

6) BLir skremt da jeg ser folk har hatt 30 sexpartnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jente 20 år

1) Fikk mitt første kyss og hadde min første sex da jeg var 19.

2) Fikk min første orgasme i en alder av 7 år. Hadde ingen peiling på at det den gang var orgamse, men husjer at det var en utrolig herlig følelse. Jeg lå oppå en ball og gned meg mot den da det plutselig sjedde. Etter den gangen var ballen min beste venn.

3) Trodde onanering var ulovlig i en alder av 12. Jeg hadde endelig funnet ut hva onanering og orgasmer var, men var redd dette var ulovlig til jeg ble 18.

4) Trodde en stund jeg var bifil eller lesbe fordi jeg kun tente på jenter. De gjorde meg jævla kåte!

5) Jeg hater analsex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Gutt 22

1. Fikk øye på en jente med utrolig store pupper på lesesalen, bestemte meg for å sjekke henne opp før jeg i det hele tatt hadde sett på ansiktet hennes. Endte med at jeg ga tit fuck og kom i munnen hennes.

2. Har hatt sex på båthavna, byggeplass og prøverommet på H&M.

3. Lite tenner meg mer enn å sprute i ansiktet/munnen på jenter og har ofte gjort det uten forvarsel. Selv om samtlige jenter har likt det, får jeg litt dårlig samvittighet i etterkant.

4. Pulte eksen mens hun var sammen med typen hun forlot meg for, kun for å "ta igjen" på nye typen.

5. Har alltid damer som er "hippe, kulturelle" o.l., men har utrolig lyst til å ligge med en typisk "trashy" babe fra utkant-Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Jente 23

1. Anser meg selv som heterofil, men biseksuell. Ønsker ikke et forhold til ei jente, men tenner seksuelt mer på jenter og jentekropper enn menn.

2. Tenner på å bli "brukt" (når jeg er trygg på mannen): at mannen tar kontroll og gjør akkurat det han vil meg meg, ber meg om å gjøre ting, bli tatt røft og hardt, bli holdt eller bindt fast, runket til og runket på.

3. På grunn av punkt 2 elsker jeg å suge mannen. Blir utrolig opphisset av å kjenne at jeg gjør noe som han nyter og høre lydene han lager, gjerne mens han holder hodet og håret mitt og styrer meg litt.

4. Får sjelden nok sex, det er mer sannsynlig at jeg blir sår/øm enn at lysten forsvinner.

5. Føler meg utrolig sexy i frekke lakk- og latexklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest AnonymBruker

jente, 40

1. jeg blir voldsomt kåt av å bli sprutet på

2. jeg liker å bli holdt fast men jeg har sex

3. jeg ble slikket av en mye eldre mann mens det var fare for å bli oppdaget

4. jeg nyter å komme i øret på kjæresten min i telefonen

5. den jeg tenner aller mest på er ikke kjæresten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jente 23

1. Har hatt 25+ sexpartnere, et par av dem var jenter

2. Jeg har et lite ønske om at min kjæreste (mann) skal ha sex med en annen mann

3. Av og til gjær kjæresten sexuelle ting med meg som jeg gir klare tegn på at jeg ikke vil, men jeg liker det egentlig. Vi har aldri snakket om det så i hans hodet så gjør han bare som han vil.

4. Jeg tenner mer på tanken på to menn enn en kvinne og en mann eller to kvinner

5. Jeg får aldri orgasme under samleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jente, 20 år.

- Hadde sex første gang like før jeg fylte 14 år.

- Har hatt sex med 7 forskjellige, alle menn.

- De fleste har jeg møtt på internett og møttes kun for å ha sex.

- Da jeg var 14 eller 15 år hadde jeg sex med en mann på 39 år, noe jeg angrer sterkt på.

- Elsker å ha sex i biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...