Gå til innhold

5 Hemmeligheter


Aureus

Anbefalte innlegg

Jente 29 år.

3. var utro med vår beste kamerat, etter resten av festen hadde sovnet, og igjen når vi våknet og var alene i leiligheten. Best sex ever!

5. Jeg er forelsket i kameraten i punkt 3.

Og fant akkurat nå ut at kameraten vår nå satser på en eks fra mange år tilbake, skal på date i helgen, leid et veldig bra hotellrom, med boblebad, roser, champagne, ut å spise middag osv....

Skulle ønske jeg var henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anomynbruker

Og fant akkurat nå ut at kameraten vår nå satser på en eks fra mange år tilbake, skal på date i helgen, leid et veldig bra hotellrom, med boblebad, roser, champagne, ut å spise middag osv....Skulle ønske jeg var henne...

...og jeg synes virkelig ikke synd i deg. Tenk på din egen kjæreste du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fant akkurat nå ut at kameraten vår nå satser på en eks fra mange år tilbake, skal på date i helgen, leid et veldig bra hotellrom, med boblebad, roser, champagne, ut å spise middag osv....

Skulle ønske jeg var henne...

Karma is a bitch...

Endret av Mann-87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karma is a bitch...

Sant det ja. Men har vært forberedt på at han sikkert snart finner seg dame igjen, han har vært singel etpar år.

Men utrolig kjipt likevel, men jeg har uansett en fordel, vi har fortsatt vennskapet på samme måte som før og det kommer vi til å fortsette å ha uansett i mange år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det ja. Men har vært forberedt på at han sikkert snart finner seg dame igjen, han har vært singel etpar år.

Men utrolig kjipt likevel, men jeg har uansett en fordel, vi har fortsatt vennskapet på samme måte som før og det kommer vi til å fortsette å ha uansett i mange år til.

Har du kjæreste nå? Og i så tilfelle, hvorfor i all verden har du det når du har følelser for en annen og i tillegg puler på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjæreste nå? Og i så tilfelle, hvorfor i all verden har du det når du har følelser for en annen og i tillegg puler på han?

Har hatt samme mann i 13 år nå. Og han har vært med på flere av tingene på listen der og mange mange fler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest ingen engel

Fin tråd!

Viktig at sannheten kommer ut og at vi får se hvordan folk virkelig lever og ikke bare den perfekte fasaden

Kvinne 34:

1) Har vært gift i 10 år

2) Har hatt 4 ONS og et langvarig forhold (til en annen enn min mann) mens jeg har vært gift

3) Jeg elsker min mann og han vet om 2 av ONS i pkt. 2

4) Drømmer om 3-kant med min mann og en annen mann

5) Min første intime omgang var med en jente - vi var begge 15 - deilig da - ganske flaut etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 28:

1) Jeg hadde sex første gang da jeg var 12, med en som var 13.. Vi var kjærester!

2)Jeg hadde sex med hans beste kamerat, 3 ganger, men det var etter at det var slutt.. Men det vet han ikke, er venn den dag i dag med begge 2..

3)Har hatt sex på buss, t- bane, offentlig strand og mange andre rare steder, tenner på det..

4)Har vært utro mot samboeren min, han er en dust mot meg, kommer til å forlate han veldig snart..

5) Har hatt sex med kjørelæreren min som er 37 år eldre enn meg, og jeg digga det! Og jeg tenner på andre jenter, men det er det ingen som vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 21 år

1. Jeg har hatt sex med en jente, hun var den første som ga meg orgasme.

2. Jeg og ei venninne pleide å onanere hverandre, vi var ca. 11 - 12 år.

3. Jeg har hatt sex med en venn av typen min (før vi ble sammen)

4. Jeg vet ikke hvor mange jeg har hatt samleie med, men vet at tallet er mellom 25 - 30

5. Jeg hadde en fantastisk seksuell kjemi med en mann som er 20 år eldre, vi hadde ikke sex, men jeg fantaserer om han ofte... også når jeg har sex med typen.

Ikke så fryktelig interessant men.... morsom tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 43 år, gift med 3 barn

1 Giftet meg for 20 år siden, men har blitt pult av over 1000 gutter/menn siden den gang (ca en gutt i uka, alltid med beskyttelse).

2 Har aldri hatt sex med samme gutten to ganger da jeg synes spenningen ligger i at man er fremmed for hverandre.

3 Har fått en bekjent til å legge an på kona mi og få henne til sengs. De har knullet mange ganger, men hun vet ikke at jeg vet det.

4 Ble første gang pult i rumpa som 16 åring, av en på 30 år.

5 I fjor sommer ble jeg pult av 2 negere på en gang, noe som gjorde at jeg ikke hadde kontroll på knipemuskelen på flere dager. Heldigvis var kona borte den uken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Har fått en bekjent til å legge an på kona mi og få henne til sengs. De har knullet mange ganger, men hun vet ikke at jeg vet det.

Det må være en utrolig følelse å vite det uten at kona vet at du vet. En vinn vinn situasjon både for deg, kona og ikke minst kompisen som puler henne........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Har fått en bekjent til å legge an på kona mi og få henne til sengs. De har knullet mange ganger, men hun vet ikke at jeg vet det.

Det må være en utrolig følelse å vite det uten at kona vet at du vet. En vinn vinn situasjon både for deg, kona og ikke minst kompisen som puler henne........

Ja, det er kjempespennende. Han sier at hun liker å bli knullet hardt i analen, mens jeg har ikke fått lov til å gjøre det en eneste gang i løpet av våre 20 år sammen. Han har lyst til å få henne med på trekant også, noe jeg selvsagt godtar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tråd :D

Jente,23 år

1. Har visst at jeg var lesbisk fra jeg var 7 år, men pult over 20 gutter før jeg kom ut, for å overbevise meg selv og andre om at jeg var streit. Funka ikke.. :P

2. Har hatt to sprutorgasmer, men ikke med partner

3. Har hatt webcam sex.

4. Fikk min første orgasme med partner når jeg var 20, første gang jeg var med ei jente.

5. Syns den deiligste delen av sex er når jenta jeg er med får orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente 21

1: har hatt sex med 1 pers og det er forloveden min

2: har hatt utallige sprutorgasmer, men bare med meg selv

3: fantaserer ofte om og ha sex med ei jente, og kunne lett hatt det hvis jeg var singel.

4: går ofte 3-4 ganger for meg under sex som ikke varer mer en 10 min :jepp:

5: første gang vi prøvde 69 stillingen lå vi på stuegulvet til søsteren hans og mannen hennes. og hvis de hadde gått ut av soverommet så hadde de bøstet oss XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 43 år, gift med 3 barn

1 Giftet meg for 20 år siden, men har blitt pult av over 1000 gutter/menn siden den gang (ca en gutt i uka, alltid med beskyttelse).

2 Har aldri hatt sex med samme gutten to ganger da jeg synes spenningen ligger i at man er fremmed for hverandre.

3 Har fått en bekjent til å legge an på kona mi og få henne til sengs. De har knullet mange ganger, men hun vet ikke at jeg vet det.

4 Ble første gang pult i rumpa som 16 åring, av en på 30 år.

5 I fjor sommer ble jeg pult av 2 negere på en gang, noe som gjorde at jeg ikke hadde kontroll på knipemuskelen på flere dager. Heldigvis var kona borte den uken.

Hahaha :ler: Er vel ikke dama i tråd nr 246 som er kona di vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig

Mann 43 år, gift med 3 barn

1 Giftet meg for 20 år siden, men har blitt pult av over 1000 gutter/menn siden den gang (ca en gutt i uka, alltid med beskyttelse).

Hvor/hvordan treffer du disse guttene?

Mvh nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha :ler: Er vel ikke dama i tråd nr 246 som er kona di vel?

Hvilken tråd er det? Vet jo aldri, hun aner jo ingenting om meg så det kan jo slå ut begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor/hvordan treffer du disse guttene?

Mvh nysgjerrig

For det meste på chatkanaler, er ikke typen til å dra på homsebarer etc (pga kone og barn).

Men møter også mange i utlandet da jeg reiser mye i jobben. Da blir det ofte 5-6 gutter i løpet av reisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil oxo...:)

1. Jeg squirter.... masse. Men vi liker det:)

2. Elsker analsex, og fisting!!

3. Er plaget av ei flott, ung jente som vil ha sex med meg... Hun tar ikke nei for et nei. Vi har hatt sex,og det var en tragedie... ellers elsker jeg jentesex.

4. Er gift, men vi har et åpent forhold. Tar av og til med meg overraskelser hjem etter en tur på byen :)

5. Tenner på røff sex på en myk måte :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 22

1. jeg har hatt trekant med en annen jente og en gutt

2. jeg har fått 1 sprutorgasme i mitt liv, med meg selv

3. Jeg har hatt webcam sex

4. Jeg har hatt sex på en buss

5. jeg drømmer om et bedre sexliv med min samboer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...