Gå til innhold

5 Hemmeligheter

Fremhevede innlegg

Gjest anonum!
Skrevet

Hallo 33 år kvinne, dette så spennende ut, hva legger du i offentlig sex da? gikk det for hesten?

Jeg opphisses av tanken på å knulle eller suge typen på t-banen, i skogen eller på en holdeplass. Toalettet på et utested oxo.

Nei det gikk ikke for hesten, men den fortjente det. Den var veldig synlig kåt. Jeg var og er redd for hester og sto flere meter unna. Det var i en stall der noen kunne komme, så hun fikk ikke fullført den jobben he he. Det var litt opphissende, mest fordi vi kunne bli tatt på fersken. Men også fordi det var så forbudt i seg selv og at kuken var så enorm. Jeg var svært ung den gangen da.

Videoannonse
Annonse
Gjest flaggprikk
Skrevet

Gutt 24

-Tilfeldighetene gjorde at jeg ikke debuterte før jeg var 20, da med min ferske kjæreste i et forhold som varte i over tre år.

-Har hatt syv sexpartnere, seks av dem de siste to årene (etter at jeg ble singel).

-Sexpartnerene har hatt et aldersspenn på 14 år (20 til 34)

-Jeg har hatt sex i skauen og stukket meg på barnåler

-Jeg har vært intim med en svært profilert person

-Har blitt spurt om trekant, men ikke gjennomført (ble helt satt ut og klarte ikke håndtere situasjonen)

Skrevet

Hihi, jeg er temmelig kjedelig da, men svarer allikevel (tør ikke helt å svare med mitt nick, siden jeg ikke er så veldig anonym bak nicket mitt...)

Jente 20 år gammel

1)Jeg var jomfru frem til jeg var 18 år

2)Jeg har aldri hatt sex med en gutt

3)Jeg var livredd når jeg fikk mitt første kyss :ler: Det var samme kveld som første gang jeg hadde sex....

Er ikke noe mer egentlig. Har aldri vært utro. Er sammen med samme jenta..ja..ikke så veldig spenndnes informasjon, men jeg trives mer med dette enn å hatt sex med mange random personer o.l

Skrevet

Fortell fortell!! Hvor gamle var mennene? Har du link til filmen?

Alt fra 18-60, alle slags typer menn. Det var en håndfull damer der også, men de bare kikket. Mange (inkl meg selv) hadde på seg masker, skjerf etc for å ikke bli gjenkjent på filmen. Det var en helt surrealistisk kveld som slår alt annet jeg har vært med på. Hun har arrangert slike kvelder flere ganger, men vet ikke om hun fortsatt er aktiv.

Hun selger kun filmene sine på DVD, om du virkelig er interessert kan jeg sende henne en mail og høre om du kan kjøpe en. Utrolig spennende film, ordentlig hardcore amatør gangbang :)

• Liker 1
Gjest Utro kvinne
Skrevet

Kvinne, 47

1 Gift i over 20 år med 3 barn, men er notorisk utro med unge gutter (18-30 år)

2 Har sugd og knullet godt over 300 gutter i løpet av ekteskapet, inkludert min svigersønn på 21 år da vi var i syden to av mine svogere

3 Hadde gangbang med ca 20 gutter da jeg var høygravid med minstemann (kun to uker før fødselen)

4 Har slikket fitta kona til en kollega da hun hadde sloknet på et julebord

5 Har flere ganger blitt pult av gutter som jeg har sneket inn i kjelleren mens mannen min sitter i etasjen over. Tenner utrolig på å nesten bli tatt...

6 Planlegger å gjennomføre Norges største gangbang sammen med en av mine faste elskere i løpet av høsten

Jeg er vel definisjonen av hva man kaller en tøs, men jeg skammer meg ikke i det hele tatt. Har så mange gode minner at det er verdt det. Og jeg bruker alltid kondom, bortsett fra når jeg suger, da er det fritt frem. Tar ofte legesjekker og er nøye med hygiene.

• Liker 1
Skrevet

Kvinne, 47

1 Gift i over 20 år med 3 barn, men er notorisk utro med unge gutter (18-30 år)

2 Har sugd og knullet godt over 300 gutter i løpet av ekteskapet, inkludert min svigersønn på 21 år da vi var i syden to av mine svogere

Du virker som en rå dame, men tror seriøst jeg hadde skutt meg selv om min mor hadde pult kjæresten/mannen min. Tror forsåvidt jeg hadde skutt han også.

• Liker 1
Skrevet

Mann 28 år, med en fast partner i 10 år og har to barn.

My si psyken min har fått seg en knekk etter å ha lest den tråden her. Er dere som skriver på tråden her representative for befolkningen, eller er det bare sex-fikserte som skriver her?

Jeg legger også merke til at de fleste har vært utro, og at det ser ut som det er flere kvinner enn menn som lever et vilt liv. Kan man ikke forvente å leve et liv uten at partneren din en eller annen gang er utro?

Og til deg kvinne som har vært gift i 20 år og har tre barn!: Du burde vært lagt inn på psykiatrisk! Stakkars mann og barn!!!!!!!!!!! Vet virkelig ikke mannen din om disse sidesprangene? Har du planlagt at han skal få være med på tidenes gangbang?

Jeeeees!

• Liker 1
Skrevet
Hun selger kun filmene sine på DVD, om du virkelig er interessert kan jeg sende henne en mail og høre om du kan kjøpe en. Utrolig spennende film, ordentlig hardcore amatør gangbang :)

Jeg er svært interessert i å kjøpe en dvd! Gangbang er virkelig noe som tenner meg.

Skrevet

Mann 42 år

1. Blitt bedratt av alle jeg har hatt et forhold til (4 stk.)Har sikkert vært en elendig elsker.

2. Den siste var jeg gift med. Det var så tungt at jeg liksom aldri kommer over det.

3. Veldig opptatt av sex, men har ikke hatt sex med noen på 12 år.

4. Får fullstendig noia av nærhet, det gir flashback til løgn, bedrageri og tilsnikelser.

5. Har etterhvert begynt å unngå alle situasjoner som skulle kunne legge til rette for noe fysisk med en kvinne.

6. Hater at det har blitt sånn.

Gjest Carsten
Skrevet

3. Veldig opptatt av sex, men har ikke hatt sex med noen på 12 år.

Har vel blitt mye runking da? 4380 ganger dersom du runker hver dag i 12 år :gjeiper:

Gjest Utro kvinne
Skrevet

Og til deg kvinne som har vært gift i 20 år og har tre barn!: Du burde vært lagt inn på psykiatrisk! Stakkars mann og barn!!!!!!!!!!! Vet virkelig ikke mannen din om disse sidesprangene? Har du planlagt at han skal få være med på tidenes gangbang?

Jeeeees!

Nå får du gi deg. Både mannen min og barna mine er lykkelige, og jeg elsker dem høyere enn noe. Det er bare det at jeg har en enorm apetitt for unge pikker, jeg klarer ikke engang å forklare det her. Men jeg MÅ ha fremmed pikk minst en gang i uken, jeg er "avhengig".

Min mann vet ingen ting, selv om han har vært mistenksom et par ganger for noen år siden. Og han skal selvfølgelig ikke være med på gangbang, jeg skal minst invitere 100 gutter som skal grise meg til, så da passer det vel litt dårlig med han til stede kan du si.

• Liker 1
Gjest mann 39
Skrevet

Spørsmål til utro kvinne hvordan kan man få være med på gangbangen, hvordan vil du grises til?

Skrevet

Kvinne 23.

- Jeg har aldri hatt noe form for ONS, aldri hatt sex med fremmende.

- Jeg fantaserer om å bli dominert og ha røff sex, jeg kunne tenke meg å hatt en Mester, og sammen med ham prøvd både trekanter og grupper.. Bli skikkelig brukt.

Skrevet

Jeg mister nesten all tro på kvinner når jeg leser denne tråden. Utroskap er visst veldig vanlig, og det å pule gamle menn når man selv er 14. Kvalmt.

• Liker 2
Gjest Explorer
Skrevet

Mann 44 år.

- Har hatt ligget med ca 50 damer.

- Er gift og har vært sammen med samme dama i 21 år.

- Har vært utro og har ligget med 10 forskjellige under disse åra.

- Hadde "fast" elskerinne i 3 år.

- Ble sugd av en mann når jeg var 15 år.

- Skal være utro nok engang i midten av September.

- Var med på trekant(2 damer) mange ganger mens jeg var 18-19 år.

Gjest Nyskjerrig
Skrevet

Mann 44 år.

- Har hatt ligget med ca 50 damer.

- Er gift og har vært sammen med samme dama i 21 år.

- Har vært utro og har ligget med 10 forskjellige under disse åra.

- Hadde "fast" elskerinne i 3 år.

- Ble sugd av en mann når jeg var 15 år.

- Skal være utro nok engang i midten av September.

- Var med på trekant(2 damer) mange ganger mens jeg var 18-19 år.

Får du dårlig samvittighet ovenfor kona?

Hvis man legger all moral til side, kan man lett si "det man ikke vet, har man ikke vondt av", men vet ikke hvordan samvittigheten din er?

Gjest Explorer
Skrevet

Får du dårlig samvittighet ovenfor kona?

Hvis man legger all moral til side, kan man lett si "det man ikke vet, har man ikke vondt av", men vet ikke hvordan samvittigheten din er?

- Hadde dårlig samvittighet de første 2 gangene, men etter den tid gikk det over. Vi mennesker er sånn... Ps. Jeg elsker kona! Dette dreier seg om SEX!

Skrevet

hehe, mye spetakkel her :) Og det er neppe representativt for noen av kjønnene.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...