Gjest gjessssp Skrevet 8. desember 2010 #361 Skrevet 8. desember 2010 jeg er 19 år gammel jente. hatt sex med over 35 stk. hatt sex med en gift mann. blir tent av det meste og har syke syke fantasier. jeg har utrolig fin og tight fitte. haha er ganske følelsesløs og annser meg selv som veldig attraktiv for de fleste, jeg vet jeg ser bra ut har komplekser for hvor dust jeg er mot gutter som liker meg. så jeg har ikke fordommer mot gutter som er duster mot jenter.
Fuckman1983 Skrevet 8. desember 2010 #362 Skrevet 8. desember 2010 jeg er 19 år gammel jente. hatt sex med over 35 stk. hatt sex med en gift mann. blir tent av det meste og har syke syke fantasier. jeg har utrolig fin og tight fitte. haha er ganske følelsesløs og annser meg selv som veldig attraktiv for de fleste, jeg vet jeg ser bra ut har komplekser for hvor dust jeg er mot gutter som liker meg. så jeg har ikke fordommer mot gutter som er duster mot jenter. Digg. Du er jo en skikkelig slut, men det sier jeg som et komplement Tenner på jenter som har seg akkurat som de vil, hvorfor skal ikke dere gjøre det når vi gjør det?
Gjest gutt28 Skrevet 8. desember 2010 #363 Skrevet 8. desember 2010 1) Tenner på jenter under 12 2) Tenner på at partneren er utro 3) Har prøvd wetsex 4) Onanerer flere ganger dagen
Gjest MikeWaters Skrevet 8. desember 2010 #364 Skrevet 8. desember 2010 Digg. Du er jo en skikkelig slut, men det sier jeg som et komplement Tenner på jenter som har seg akkurat som de vil, hvorfor skal ikke dere gjøre det når vi gjør det? http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi 1
glamorous Skrevet 8. desember 2010 #365 Skrevet 8. desember 2010 (endret) 1. Jeg har hatt trekant med x-en min og broren hans. 2. Jeg har tatt betalt for sex da jeg var i pengenød, (er ikke alltid lett å være student) 3. Jeg har hatt sex med en kompis av pappa. 4. hatt sex med gifte menn 5. hatt sex med over 60 stk, (er nå 22) Huff, jeg høres ut som en skikkelig slut. men er ikke det altså. Endret 8. desember 2010 av glamorous
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #366 Skrevet 8. desember 2010 På tide å ta i bruk noe som befinner seg øverst på kroppen din, inni skallen kanskje? Tenke litt selv. Det kommer du langt med innimellom. Det kan ikke falle deg inn at de som svarer i denne tråden kanskje har noe litt utenom det vanlige å fortelle? Ikke fult så spennende å lese 5 hemmeligheter om en som har vært gift i 20 år, har ingen fetisjer, og aldri vært utro? Å bruke denne tråden som et representativt utvalg av befolkningen er feil. Helt riktig. Ekstremt mange sykinger, avvikere og freeks i denne tråden, men de fleste er jo ikke sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #367 Skrevet 8. desember 2010 1. Jeg har hatt trekant med x-en min og broren hans. 2. Jeg har tatt betalt for sex da jeg var i pengenød, (er ikke alltid lett å være student) 3. Jeg har hatt sex med en kompis av pappa. 4. hatt sex med gifte menn 5. hatt sex med over 60 stk, (er nå 22) Huff, jeg høres ut som en skikkelig slut. men er ikke det altså. Eh, jo, det er du. 18
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #368 Skrevet 8. desember 2010 1. Jeg har bare hatt sex med en person (er 19 år gammel). 2. Jeg har ekstremt dårlig selvbilde og har slitt med spiseforstyrrelser de to siste årene. 3. Jeg føler meg ekstremt sliten og deprimert til tider, mye fordi jeg føler jeg må gå rundt med en maske for å skjule problemene mine. 4. Jeg liker å lese bøker om psykologi og filosofi på lik linje med skjønnlitteratur. 5. Jeg er ikke noe særlig opptatt av sex, under gjennomsnittet hvertfall. Hehe..nå virker det som om jeg er den nerden. Men er nok en ganske så normal 19 åring, hvertfall utad:)
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #369 Skrevet 8. desember 2010 1. Jeg har bare hatt sex med en person (er 19 år gammel). 2. Jeg har ekstremt dårlig selvbilde og har slitt med spiseforstyrrelser de to siste årene. 3. Jeg føler meg ekstremt sliten og deprimert til tider, mye fordi jeg føler jeg må gå rundt med en maske for å skjule problemene mine. 4. Jeg liker å lese bøker om psykologi og filosofi på lik linje med skjønnlitteratur. 5. Jeg er ikke noe særlig opptatt av sex, under gjennomsnittet hvertfall. Hehe..nå virker det som om jeg er den nerden. Men er nok en ganske så normal 19 åring, hvertfall utad:) Tror jeg misforstod litt, trodde det var hemmeligheter generelt. Så ikke før nå at det var intime betroelser:P
Gjest Katten. Skrevet 8. desember 2010 #370 Skrevet 8. desember 2010 1. Går sjeldent en dag uten orgasme, og kan lett ligge på 10+ orgasmer dagen. 2. Hadde min første orgasme i barnehagen og første seksuelle opplevelse rundt 10-årsalderen. 3. Har hatt sex med ei som var 27 år eldre enn meg. 4. Tenner på det meste som er litt utenom det vanlige - stort sett fordi det er utenom det vanlige. 5. Har hatt sex med søsteren til en av mine beste venner. Mer detaljert på bloggen vår ^^
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2010 #371 Skrevet 9. desember 2010 Jente på 20 år 1. Debuterte som 13 år, og har hatt mellom 50-60 sexpartnere 2. Har hatt trekant med et fransk par 3. Elsker å gi BJ, og får alltid mye skryt når jeg gjør det 4. Har jobbet som stripper/lapdancer i en kort periode for morro skyld 5. Tenner veldig på tanken om å bli slikket av en litt eldre kvinne
Ziegel Skrevet 9. desember 2010 #372 Skrevet 9. desember 2010 1. Fantaserer om å ha sex med en eldre kvinne. 2. Lagde mitt "happy place" under kjedelig sex med eksen. 3. Har fantasert om trekant hvor jeg og broren min råpuler en jente sammen. 4. Knullet en honningmelon (fordi vi så på filmen "Fatso" hvor han gjør det, og eksen syntes det hadde vært morro å se meg prøve det). 5. Onanert på toget en gang, var 9 år og hadde nettopp oppdaget det (var tomt på toget).
Ziegel Skrevet 9. desember 2010 #373 Skrevet 9. desember 2010 1. Fantaserer om å ha sex med en eldre kvinne. 2. Lagde mitt "happy place" under kjedelig sex med eksen. 3. Har fantasert om trekant hvor jeg og broren min råpuler en jente sammen. 4. Knullet en honningmelon (fordi vi så på filmen "Fatso" hvor han gjør det, og eksen syntes det hadde vært morro å se meg prøve det). 5. Onanert på toget en gang, var 9 år og hadde nettopp oppdaget det (var tomt på toget).
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #374 Skrevet 9. desember 2010 Livet er fullt av overraskelser og tilfeldigheter. Som de to siste kvinnelige (?) innleggene, postet i natt med 21 minutters mellomrom. Den ene er en jente på 35, den andre jente på 21. Begge ble medlemmer 2. august i år, og begge har skrevet 44.194 innlegg her. I seg selv en statistisk umulighet. Verden vil kanskje bedras, men vi jo ikke idioter heller. Jeez. Jeg kommer vel opp med samme data, dette er de dataene som kommer opp når man krysser av som anonym bruker. Så de to damene er nok ikke de samme. Ikke jeg heller. Hilsen mann48.
Sequax Skrevet 9. desember 2010 #375 Skrevet 9. desember 2010 1. Fantaserer om å ha sex med en eldre kvinne. 2. Lagde mitt "happy place" under kjedelig sex med eksen. 3. Har fantasert om trekant hvor jeg og broren min råpuler en jente sammen. 4. Knullet en honningmelon (fordi vi så på filmen "Fatso" hvor han gjør det, og eksen syntes det hadde vært morro å se meg prøve det). 5. Onanert på toget en gang, var 9 år og hadde nettopp oppdaget det (var tomt på toget). Og var melonen en tilfredsstillende elsker?
Ziegel Skrevet 9. desember 2010 #376 Skrevet 9. desember 2010 Og var melonen en tilfredsstillende elsker? Den var myk, men jævli kald. Dama ble så sjalu til slutt at hun kasta den vekk mens jeg holdt på xD
Gjest Jente24 Skrevet 9. desember 2010 #377 Skrevet 9. desember 2010 1. har hatt sex med gift mann 2. har vært utro 3. har hatt trekant med 2 menn (1 ukjent, 1 kompis) 4. ble tatt i begge hull igår kveld (dildo+penis) 5. elsker å suge
Sequax Skrevet 9. desember 2010 #378 Skrevet 9. desember 2010 Den var myk, men jævli kald. Dama ble så sjalu til slutt at hun kasta den vekk mens jeg holdt på xD Er du sjalu på agurken hennes, da?
Ziegel Skrevet 9. desember 2010 #379 Skrevet 9. desember 2010 Er du sjalu på agurken hennes, da? Hun nektet faktisk prøve selv om jeg maset om det
Sequax Skrevet 9. desember 2010 #380 Skrevet 9. desember 2010 Hun nektet faktisk prøve selv om jeg maset om det Vah?!
Fremhevede innlegg