Gå til innhold

5 Hemmeligheter


Aureus

Anbefalte innlegg

Kvinne 30

1) har hatt trekant med to venninner. Er ikke lesbe, aldri gjort det siden

2) Har tissa på en gutt. Blei kåt av det. har skjedd 3 ganger

3) Det gikk for meg en gang jeg var ute og ridde på hesten vår

4) Jeg har sugd far til ei venninne. han var ca 50 år

5) Digger å suge kuk etter å ha hatt den i meg. Det tenner typen enormt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kat_*

Mann 20 år

1: Første gang jeg hadde sex var på en strand. Midt på Vintern.

2. Har vekket alle i en radius av 10 meter på festival med å få jenta til å komme hardt.

3. Er veldig fokusert på at jenta får sitt under akten, lest mye sex materiale og blogger om det selv. Mye dårlig sex ute å går!

4. Har hatt sex med en venninnegjeng på 5 stykker. Hver og en tror bare jeg har hatt sex med henne, dvs ingen vet om at de andre har hatt sex med meg.

5. "utforsket" med kammerater når jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4) Jeg har sugd far til ei venninne. han var ca 50 år

5) Digger å suge kuk etter å ha hatt den i meg. Det tenner typen enormt

Hvor gamel var du da du sugde ham da?

Snakker vi ass to mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Er veldig fokusert på at jenta får sitt under akten, lest mye sex materiale og blogger om det selv. Mye dårlig sex ute å går!

Hva er addressen til bloggen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Har hatt sex imens bestevenninnen min lå i sengen, hun skjønte ikke noe før vi var nesten ferdig.

2. Har hatt sex med en som var Norgeskjendis da, og som ble superkjendis i store deler av verden i ettertid.

3. Angrer på at jeg ikke har hatt sex med en jente.

4. Tenner veldig på røff behandling.

5. Tar litt for lett på det å bli avbildet naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Elsker dirtytalk, og at partnere snakker nedverdigende og får meg til å føle meg skitten.

2. Fantaserer om å bli knulla/brukt av flere menn (og kanskje damer) mens jeg er bundet, blindfoldet, og gaged så jeg ikke vet hvem det det er og ikke kan gjøre motstand, men samtidig som jeg vet at mesteren min har kontroll på situasjonen og ser/nyter det.

3. Tror det kunne vært opphissende å gi en jente orgasme, men måtte ha følt noe for jenta. (er hetro)

4. Drømmer om å ha skikkelig playrape en gang.

5. Fantaserer prøve å ha sex i samme rom som noen andre, kan tenke meg å gjøre det til virkelighet snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kat_*
1. Har hatt sex imens bestevenninnen min lå i sengen, hun skjønte ikke noe før vi var nesten ferdig.

2. Har hatt sex med en som var Norgeskjendis da, og som ble superkjendis i store deler av verden i ettertid.

3. Angrer på at jeg ikke har hatt sex med en jente.

4. Tenner veldig på røff behandling.

5. Tar litt for lett på det å bli avbildet naken.

nummer 2: Lukter jeg Kurt Nilsen før han vant World Idol? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

jente 20

1. har hatt 9 sexpartnere og har hatt sex med alle mer en en gang

2. drømmer om og ha sex med en dame

3. min største fantasi er og bli bunnet og bli "voldtatt" til jeg hverken vett opp eller ned:P

4. min eldste sex partner er 32år og med han har jeg hatt mine eneste sprut orgasmer, han var vanvittig god i senga

5. har hatt et seksuelt forhold til en som var gift iover 1år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 39.

1. Debuterte når jeg var 15 år.

2. Omkring 30 sexpartnere totalt, ca 25 damer og 5 menn.

3. Liker å suge pikk og slikke mus.

4. Eldste jeg har hatt sex med var ca 30 år eldre enn meg.

5. Drømmer om sex med svigerinna mi.

6. Blir tent av fantasien om å se kona mi sammen med en velutrustet neger.

7. Liker når kona tisser i munnen min.

8. Sliter med å være trofast i forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Har hatt sex med 4 forskjellige på 4 etterfølgende dager.

2. Har hatt sex med 3 stk på samme idrettslag.

3. Er usikkert på min seksuelle legning.

4. Har bare hatt sex med gutter/menn som er eldre enn meg.

5. Har hatt sex på lesesalen.

6. Har blitt fersket av "svigermor".

7. Har hatt 4 ONS.

8. Spruter, uten å ha orgasme.

9. Har aldri hatt orgasme.

10. Men elsker sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kim_*

Mann 27

1. Debuterte som 19-åring, ikke spesielt tidlig det men med ei venninne av familien som var 28.

2. Har hatt sex offentlig på et veranda- / takkompleks med full utsikt til flere naboer, dog natterstid.

3. Har testet ut bondage og blitt herset med av en madame/herskerinne på ferietur i Tsjekkia. Fikk smake lett pisk og festet opp i krysset. Deilig var det.

4. Har sugd 2 menn og selv blitt sugd av mann 5 ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente 21

1: Debuterte som 15åring.

2: Har bare hatt en sexpartner (er sammen med han enda).

3: Liker å bli dominert.

4: Tenner på analsex,men tørr ikke etter et misslykket forsøk for noen år siden.

5: Har aldri tatt en sprut i munnen,er skeptisk til konsistensen. Men har tenkt å prøve det snart :lur:

6: Har hatt sex på bilpanseret midt ute på en parkeringsplass. Det var utrolig spennende!

7: Hadde sex i en seng for første gang 2år etter jeg debuterte.

8: Første gangen var i en bil (klassisk :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Har hatt sex med 4 forskjellige på 4 etterfølgende dager.

2. Har hatt sex med 3 stk på samme idrettslag.

Såspennende...fortell!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 20, har redan bidragit, men jag kom på mycket bättre saker än de jag skrev innan, så jag skriver igen. :lol:

1. Har haft hett sex i min väninnas kök, med folk där. Vaknade med gutten bredvid mig, frågade aldrig vad han hette, sedan hade vi sex. (Drömmer fortfarande om det) Förälskade mig i honom sedan och vi dejtade i ett par månader.

2. Har haft sex i en båthytt med 5 andra personer där inne som inte skjönte att vi hade sex. Vi låg helt stilla, han var inuti mig. Han kom utan en rörelsen, hihi.

3. Har haft sex bredvid samma väninna som i 1:an i ett tält när hon sov. Hon vet fortfarande inte om det.

4. Hade sex med en okänd man på en okänd fest i ett okänd badrum när han sjöng med i System of a downs "Lonley day". Sjukt avtändande.

5. Har slickat två tjejer och haft sex med 3. Föredrar pojkar dock.

6. Jag debuterade på ett berg i skogen.

7. Har ALDRIG använt kondom med min pojkvän, vi har varit tillsammans i 2 år.

8. Jag har haft en könssjukdom som läkte ut, nu har min pojkvän tagit över den..

9. Älskar hårdt sex. Har väldigt gärna förbundna ögon och bundna händer. Jag och min nuvarande pojkvän har spelat in X antal videor på det sättet. Biting och kloing är ett måste! Utan biting är det inte sex, då är det bara förspel, haha.

10. Började onanera när jag var 9 år, men var livrädd för orgasmen. Jag visste inte var det var, och jag visste inte ens vad onanera var. Så jag onanerade ända tills det började kännas "konstigt", då slutade jag och trodde att jag skulle dö. Jag skämdes otroligt mycket för det jag höll på med.

Så där ja! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble det ikke et problem med blodsøl på setet?

Blødde ingenting jeg. Ihvertfall ikke som vi så,kanskje moren hans fikk seg en øverraskelse når hun satt seg i bilen dagen etter :fnise:

Vi brukte også kondom,så ingen søl av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...