Gjest theKING Skrevet 9. februar 2010 #81 Skrevet 9. februar 2010 gutt 24 Har hatt sex med 3 av 4 søstre, forhold til hu ene i 3 år Har hatt 63 partnere, ALLE jenter Hadde sex første gang som 15 åring Øl og høna må du sjøna, fitta å dram, det er mitt programm! ....................(sjønne) hahaha, hvis du forteller sannheten er dette rimelig drøyt. =) Riktig og bare ta for seg en hel familie å høvle over
Gjest Eurodice Skrevet 9. februar 2010 #82 Skrevet 9. februar 2010 hahaha, hvis du forteller sannheten er dette rimelig drøyt. =) Riktig og bare ta for seg en hel familie å høvle over Litt av en støver denne 24-åringen, i gjennomsnitt 7 sexpartnere årlig . Når det blir så mange, tviler jeg sterkt på om han husker dem alle, men det er vel ikke noe poeng, heller. 1
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #83 Skrevet 9. februar 2010 Mann 33 Jeg har hatt sex med en annen mann inne på et prøverom i klesbutikk, dameavd.... :rødme: 2
LetThemEatCake Skrevet 9. februar 2010 #84 Skrevet 9. februar 2010 (endret) 1. Har varit otrogen mot alla mina kjärester.. Har dock bara haft 1 riktigt seriöst förhållande där jag trivs. 2. Har haft gruppsex där vi kun var 4 stycken. Det var dårlig och jag gör ikke om det. 3. Har blivit voldtatt av 3 olika män vid ett 30-tal gånger, männen känner ikke verandre. Min sexdebut var ofrivillig (var kun 13 år).. 4. Trodde att jag var bi tills jag var 16 och skaffade flickvän. Då blev jag straight. (Låter hårt, men det är sannhet) 5. Jag älskar analsex, men har det sällan för kjärsten min inte skjönner hur ömtåligt anus är och är alltför hårdhänt var gång, så jag får rifter. Har haft konstanta rifter i flere månader nu.. Nu framstår jag som bad bad bad. Men det är jag inte. Och jag skyller otroheten på voldtäkterna. Sedan jag insett att det inte har varit mitt fel att jag blivit voldtatt och fortellt dette till min kjäreste så har jag inte varit otrogen. Han vet dock inte att jag varit utro mot honom.. Men han har faktiskt sagt att han inte vill veta om jag skulle vara det! Så länge det är honom jag älskar så spelar det tydligen ingen roll vad jag gjort en gång i tiden.. Endret 9. februar 2010 av LetThemEatCake 1
Gjest Mann39 Skrevet 10. februar 2010 #85 Skrevet 10. februar 2010 Mann 38 gift 1) Har hatt sex med 15 damer ( 7 av dem inkludert analsex) 2) Har hatt MMF gruppesex (og var elskeren til dama i trekanten i noen måneder etterpå) 3) Fire av dem jeg har hatt sex med, er lærerinner, i tillegg en barnehage tante; alle likte litt hard sex, inkludert å bli bundet fast og spanket :-) 4)Har hatt meg med kvinner på tre kontinenter. 5)Har hatt sex med resepsjonisten på kontoret (hun hadde samboer) og også med den kvinnelige sjefen min (gift og elsket anal sex)
Gjest Gjest_Kongen_* Skrevet 10. februar 2010 #86 Skrevet 10. februar 2010 Hehe...hvorfor er sjansen for å lure hun siste av søstrene til sengs? Hehe...den er lik null... å det er ikke verd sjauen en gang til...
Gjest Gjest_Kongen_* Skrevet 10. februar 2010 #87 Skrevet 10. februar 2010 Litt av en støver denne 24-åringen, i gjennomsnitt 7 sexpartnere årlig . Når det blir så mange, tviler jeg sterkt på om han husker dem alle, men det er vel ikke noe poeng, heller. Sjalu? :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 10. februar 2010 #88 Skrevet 10. februar 2010 Sjalu? :gjeiper: Nei, langtifra. Jeg har ingenting å klage over .
Gjest Erik Skrevet 10. februar 2010 #89 Skrevet 10. februar 2010 Mann 42: 1. 49 kvinner, ingen menn 2. Flere voksne elskerinner, en var mattelærinnen min også... 3. 13 år første gang, med en 15-åring 4. Drømmer om submissive kvinner og BDSM, og har det... 5. Drømmer om kvikk sex på jobben, men får det ikke... 6. Sorterer så og si alle kvinner i to bokser: Ja takk eller nei takk...
Gjest Gjest_Kongen_* Skrevet 10. februar 2010 #90 Skrevet 10. februar 2010 Mann 42: 1. 49 kvinner, ingen menn 2. Flere voksne elskerinner, en var mattelærinnen min også... 3. 13 år første gang, med en 15-åring 4. Drømmer om submissive kvinner og BDSM, og har det... 5. Drømmer om kvikk sex på jobben, men får det ikke... 6. Sorterer så og si alle kvinner i to bokser: Ja takk eller nei takk... Du må ikke gjøre forsjell, alle ska få
Gjest sexsexfemale27 Skrevet 10. februar 2010 #91 Skrevet 10. februar 2010 kvinne 27. 1) Jeg har sett min bestevenninne ha sex i doggystyle. 2) Jeg har hatt sex med min beste venninnes kjæreste (flere ganger). 3) Jeg har hatt 14 partnere totalt. 4) Jeg har flere seksuelle forhold med menn i forhold. 5) Jeg fantaserer om sex med stygge og eldre menn med rosa pikk. 1
LetThemEatCake Skrevet 10. februar 2010 #92 Skrevet 10. februar 2010 5) Jeg fantaserer om sex med stygge og eldre menn med rosa pikk. Kunde inte låta bli att le när jag läste detta! Sött skrivet rett och slett. ^^ 5
Gjest sexsexfemale27 Skrevet 10. februar 2010 #93 Skrevet 10. februar 2010 Kunde inte låta bli att le när jag läste detta! Sött skrivet rett och slett. ^^ ja, men det er sant, hehehehe
Chandler Bing Skrevet 10. februar 2010 #94 Skrevet 10. februar 2010 kvinne 27. 1) Jeg har sett min bestevenninne ha sex i doggystyle. Det hørtes utrolig sexy ut
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. februar 2010 #95 Skrevet 10. februar 2010 mann 44 1. Er egentlig ikke spesiellt opptatt av sex, tar sjelden initiativ. Fruen gir klar beskjed når hun synes jeg bør gjøre min "plikt". Tenner i grunn litt på det. 2. Ble skilt fordi eks-kona trodde mitt manglende initiativ til sex skyldes at jeg var utro/homo/ikke syntes hun var attraktiv nok(varierte litt hva hun trodde). Er hetero/var ikke utro/eks-kona er ei flott dame. 3. Har ikke onanert siden ungdomsskolen. Helt sant. 4. Føler meg ikke så sær som pkt 1 - 3 tyder på. Synes sex er både en hyggelig og deilig ting. 5. Veldig få "juicy" opplevelser, men etter jeg ble skilt hadde jeg et forhold over noen måneder til en fasinerende kvinnelig kollega som levde i et lesbisk forhold. Det startet som vennskap og endte, antakelig til begges overraskelse, i et ganske intenst seksuellt forhold. Det var spesiellt og nok den mest "seksuelle" perioden i mitt liv.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #96 Skrevet 11. februar 2010 ja, men det er sant, hehehehe Troll. Ville aldri hatt sex med en stygg og gammel mann for alt i verden. Det får være grenser på desperasjon og ekkel smak. 2
Gjest Gjest_Kongen_* Skrevet 11. februar 2010 #97 Skrevet 11. februar 2010 Troll. Ville aldri hatt sex med en stygg og gammel mann for alt i verden. Det får være grenser på desperasjon og ekkel smak.
Gjest Månestøv Skrevet 11. februar 2010 #98 Skrevet 11. februar 2010 1. Mistet jomfrudommen da jeg var 14 år 2. Har hatt rundt 20 sexpartnere 3. Har aldri kommet sammen med noen av dem 4. Har vert utro i flere forhold uten at er kommet frem. 5. Hadde min første sexuelle opplevelse rett etter 13 års dagen, med kjæresten min på 17
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #99 Skrevet 11. februar 2010 jente 20 1. Debutterte seksuellt som 16 åring med min nåværende kjæreste. (vert sammen i 4 år) 2. Har hatt sex ved siden av et vennepar som hadde sex på et bad. Var på hjemme alene fest hos en kompis. 3. Ble nesten busta av "svigerfar" da vi hadde oss på kjøkkenbenken. Det eneste vi hadde på kjøkkenet var et lite håndkle som kjæresten min viklet rundt seg, sprang ut i gangen for å forhindra han i å komme inn på kjøkkenet og fant på en unskyldning om at han kom rett fra dusjen og måtte vise "svigerfar" noe oppe i 2 etasje. Jeg sneik meg stille inn på badet. 4. Drømmer om å ha meg med en mann med flott kropp, som heller litt mot den svarte stilen og som spiller el-gitar. 5. Tenner på når kjæresten min leser. Han får en utrolig sexy stemme. Liker spesiellt godt når han leser erotiske noveller for meg! Super sexy!
Gjest sexsexfemale27 Skrevet 11. februar 2010 #100 Skrevet 11. februar 2010 Troll. Ville aldri hatt sex med en stygg og gammel mann for alt i verden. Det får være grenser på desperasjon og ekkel smak. er ikke noe troll. jeg tenner på det fordi jeg tenner på desperasjon. det fordi at en stygg mann muligens hadde vært desperat etter sex (MULIGENS). 1
Fremhevede innlegg