-Carrie Skrevet 12. april 2010 Forfatter #141 Del Skrevet 12. april 2010 Det er vel ganske vanlig at man stopper opp på slike "platåer" av og til, har jeg skjønt. Et triks skal være å skifte treningsform, overraske kroppen litt Du er så flink altså! Ja, kanskje det er det jeg må gjøre! Takk for tips Tenkte jeg skulle forandre litt på matvanene også, jeg har f.eks spist det samme til frokost i 3 måneder nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 13. april 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 13. april 2010 I dag har jeg jogga Første skikkelig joggetur siden i september en gang. Jeg tror jeg ga kroppen en lite sjokk, det føles i alle fall sånn I kveld blir det gåtur med ei venninne, så i dag blir en god trimdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 13. april 2010 Forfatter #143 Del Skrevet 13. april 2010 Obs, obs klageinnlegg Åh jeg blir så irritert når enkelte skal kritisere vektnedgangen min! Det er noen som sa til meg her om dagen at de var sikker på at jeg kom til å gå opp alt igjen siden jeg hadde gått så fort ned. Det er jo 0,5-1 kg i uken som er anbefalt, så jeg skjønner ikke at det skal være alt for fort!! En annen kommentar er at jeg er alt for streng med meg selv og kommen til å gå på en kjempesprekk.."Man må jo kunne unne seg litt av og til" Av og til ja, og det er nettopp det jeg gjør!! Dette kommer fra personer som selv forsøker å slanke seg, men som ikke klarer det. Aner jeg litt misunnelse ute å går??? Det er ingen her på forumet altså, det er folk i min omgangskrets. Ah, det var godt å få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 13. april 2010 #144 Del Skrevet 13. april 2010 Åhhh, så irriterende! Når man endelig har klart å motivere seg selv til å gå ned i vekt så kommer det liksom noen å rakker ned på det... Det må jo være misunnelse med i bildet, jeg kan ikke tro noe annet. 0,5-1 kg er jo helt etter boka! Bah, ikke hør på dem, bare fortsett med ditt løp og glis bredt når du går på stranda med bikinikropp i sommer mens de kommer etter med bilringene og softisen sin som de har "unnet seg" i dag igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. april 2010 #145 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Uuuungh! Det er greit å komme med noen velmente råd om det faller seg naturlig i samtalen, men man buser da bare ikke ut med slikt uten videre! Støtter misunnelseteorien (pluss noe annet, må innrømme at jeg er litt misunnelig på vektnedgangen din jeg og, og sikkert mange andre også som aldri kunne funnet på å si sånt). Du vet selv best hva som funker for deg - det vet ikke alle andre. Nemlig. Endret 13. april 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 13. april 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 13. april 2010 Takk for støtte begge to Og godt at dere er enige. Jeg er veldig åpen for råd og tips selvsagt, men ikke på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 14. april 2010 #147 Del Skrevet 14. april 2010 Fantastisk med alle som skal gi sine meninger altså Men gjør det som er best for deg du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 15. april 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 15. april 2010 Fantastisk med alle som skal gi sine meninger altså Men gjør det som er best for deg du Ja, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 15. april 2010 Forfatter #149 Del Skrevet 15. april 2010 Ganske glad jeg ikke skal ut å reise de nærmeste dagene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. april 2010 #150 Del Skrevet 15. april 2010 Ja, ikke sant? Jeg får besøk fra England i morgen, men hun kommer heldigvis via båt. Ser det er flere av de jeg kjenner på Facebook som har fått avlyst reiseplaner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 15. april 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 15. april 2010 Ja, jeg vet om flere som ikke kommer seg av gårde.. verst er det kanskje for de som ikke kommer seg hjem. Har ei venninne som har vært i italia en uke nå, og var veldig klar fot å komme hjem til datteren sin. Sånt er så kjedelig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. april 2010 #152 Del Skrevet 15. april 2010 Åh, det må være surt, ja. Ikke så lett å ta tog eller buss fra Italia heller, det er sikker lettere for de som er strandet i Sverige og Finland og slikt... Noen burde saksøke denne vulkanen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 16. april 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Ja, det burde vi Vært stille på kg i dag! Har hatt en mindre god lesedag og vært innom kg og facebook sikkert tjue ganger Men men, nå er det helg! Har tenkt å gi meg selv fri i morgen, også kjører jeg igjen fra søndag av. Nærmer seg eksamen, men det nærmer seg liksom ikke nok til at jeg blir stressa. Teit, jeg vet.. for jeg burde virkelig begynne å bli stressa snart! Endret 16. april 2010 av -Carrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 19. april 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 19. april 2010 Herregud så trøtt jeg er i dag fikk telefon i nitida i går kveld om jeg kunne komme på jobb på mandag, og det sa jeg ja til. Så da var det opp halv sju i dag, jobb i 9 timer, haste avgårde til samboers jobb, videre til nabobyen for å se på en bil også var vi hjemme rundt 8 igjen. Da hadde jeg ikke spist siden lunsj halv tolv, så da kastet jeg i meg 3 boller Kjempelurt!! Trene orker jeg ikke i dag.. Men men, satser på en god lese, spise og trenedag i morgen Jeg veide meg forresten i dag tidlig og har gått ned 1,1 kg siden sist. Det hjalp tydeligvis men litt annerledes trening og litt annen mat nå har jeg bare 3,4 kg igjen til målet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 21. april 2010 #155 Del Skrevet 21. april 2010 Herregud så trøtt jeg er i dag fikk telefon i nitida i går kveld om jeg kunne komme på jobb på mandag, og det sa jeg ja til. Så da var det opp halv sju i dag, jobb i 9 timer, haste avgårde til samboers jobb, videre til nabobyen for å se på en bil også var vi hjemme rundt 8 igjen. Da hadde jeg ikke spist siden lunsj halv tolv, så da kastet jeg i meg 3 boller Kjempelurt!! Trene orker jeg ikke i dag.. Men men, satser på en god lese, spise og trenedag i morgen Jeg veide meg forresten i dag tidlig og har gått ned 1,1 kg siden sist. Det hjalp tydeligvis men litt annerledes trening og litt annen mat nå har jeg bare 3,4 kg igjen til målet mitt Hørtes ut som en stressende start på dagen! Du får se det positive med det- lønna som kommer måneden etter! Kjempebra jobba med vektnedgangen forresten! 3,4 kg igjen til målet- wow, det der rekker du jo fint før sommeren!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. april 2010 #156 Del Skrevet 21. april 2010 Tror jeg må komme på besøk til deg til sommeren og se hvordan du ser ut altså Er helt sjokkert over hvor flink du er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 22. april 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 22. april 2010 Hørtes ut som en stressende start på dagen! Du får se det positive med det- lønna som kommer måneden etter! Kjempebra jobba med vektnedgangen forresten! 3,4 kg igjen til målet- wow, det der rekker du jo fint før sommeren!! Gratulerer! Tusen takk, det burde jeg klare innen sommeren ja Men har begynt å leke litt med tanken på å gå ned enda mer Må tenke litt på det Tror jeg må komme på besøk til deg til sommeren og se hvordan du ser ut altså Er helt sjokkert over hvor flink du er jeg! Ja, det må du gjøre!! Det hadde vært morsomt om dere kom en tur til denne byen iløpet av sommeren, så kunne jeg fått hilst på lillebebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 22. april 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Dagene går virkelig opp og ned for tiden, noe som ofte kjennetegner eksamensperiodene mine.. i går var jeg langt oppe og følte jeg hadde god kontroll på stoffet, var flink med maten og var på en lang trimtur med ei venninne. I dag er bare alt feil og jeg skjønner ingenting, føler meg slapp og i dårlig form, har spist sjokolade osv.. Tingen er at eksamene våre er nasjonale, altså at alle over hele landet får samme eksamen og at det er en egen komite som lager denne. Læreren vår i det ene faget er veldig i mot disse nasjonale eksamene og mener at komiteen gjør en dårlig jobb. Dette kommer også veldig godt frem i undervisningen hans, for den er ikke eksamensrettet i det hele tatt. Når jeg gjør oppgaver som han har laget ved hjelp av hans "oppskrifter" så går det hele fint. Men eksamensoppgavene som er litt annerledes formulert, gjør at de oppskriftene er helt ubrukelige. Når han i tillegg lager sine egne fasiter til eldre eksamensoppgaver som er helt forskjellige fra den offisielle sensorveiledningen, så blir forvirringen komplett!! På toppen av det hele snakket vi med en lærer fra et annet universitet i dag som lurte på om vi ikke hadde gjennomgått endringer i div lover som har vært det siste året. Nei, det har vi absolutt ikke.. Undervisningen vår har rett og slett vært mangelfull og i dag er det 13 dager til eksamen. Dette ble veldig uryddig og kryptisk skrevet, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener. Konklusjonen er i allefall at hele klassen er enig om at læreren har gjort en dårlig jobb og at eksamen nærmer seg alt for fort. På sånne dager som dette, så klarer jeg ikke vært flink med andre ting heller. Kom hjem fra skolen, spiste middag, spiste sjokolade, sov 1,5 time på sofaen og nå føler jeg meg bare rar. Huff, så synd det er på meg I morgen skal jeg på jobb, og jeg kjenner faktisk at jeg gleder meg til å ikke lese, men bare vært hjernedød og si "*** goddag, du snakker med ***" Jeg skal sitte på sentralbordet, noe jeg egentlig ikke liker så godt, men i morgen tror jeg det blir veldig greit Edit: skrivefeil Endret 22. april 2010 av -Carrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. april 2010 #159 Del Skrevet 22. april 2010 Oi! Av og til er det veeeldig kjekt å være pålagt å være hjernedød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 22. april 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 22. april 2010 Oi! Av og til er det veeeldig kjekt å være pålagt å være hjernedød Ja, ikke sant Føler jeg har klaget veldig mye her inne i det siste.. men en plass må man jo få det ut Etter mai skal det komme litt flere glad-innlegg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå