-Carrie Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 25. oktober 2010 Dagens trim: 40 min på tredemølla og 20 min styrke på mage/rygg. Det var så sykt varmt i lokalet, men jeg ga selvsagt alt, så jeg var nesten lilla i ansiktet når jeg var ferdig Dagens kveldsmat: 2 grove skiver med brunost... fytti så godt med brød!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 26. oktober 2010 #482 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jobben tar veldig tid ja, men det er jo veldig sosialt og. Tror faktisk jeg hadde blitt gal uten jobb Han "freaken" på deli deluca ja Tja, jo kanskje det.. Jeg har i alle fall klar for en fest Men det er vel sånn utkledningsgreier? Skal vi på byen? Skal vi på byen med full utkledning? :klø: Skeptisk Det var valgfritt om man ville kle seg ut, men det går jo an å ta en mellomting,sånn at man evt. kan ta av seg kostymet før man går ut. Den klassiske "hårbøyle med horn" varianten eller noe Skal sikkert ut på byen, ja, har ikke hørt noe om at vi ikke skal det iallefall Dagens trim: 40 min på tredemølla og 20 min styrke på mage/rygg. Det var så sykt varmt i lokalet, men jeg ga selvsagt alt, så jeg var nesten lilla i ansiktet når jeg var ferdig Dagens kveldsmat: 2 grove skiver med brunost... fytti så godt med brød!! Lilla i ansiktet tyder på en god økt- Way to go Jeg spiste også brød med brunost igår- og smør under til og med *fyfy* Men godt var det og jeg eier ikke dårlig samvittighet for det heller! Mat er sunt, bare godteri og kaker som får samvittigheten til å dale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det var valgfritt om man ville kle seg ut, men det går jo an å ta en mellomting,sånn at man evt. kan ta av seg kostymet før man går ut. Den klassiske "hårbøyle med horn" varianten eller noe Skal sikkert ut på byen, ja, har ikke hørt noe om at vi ikke skal det iallefall Lilla i ansiktet tyder på en god økt- Way to go Jeg spiste også brød med brunost igår- og smør under til og med *fyfy* Men godt var det og jeg eier ikke dårlig samvittighet for det heller! Mat er sunt, bare godteri og kaker som får samvittigheten til å dale Tror jeg satser på en mellomting hvis jeg blir med, men kan jeg tenke litt på det? Mat er sunt ja, bra motto :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 26. oktober 2010 #484 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tenk i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. oktober 2010 #485 Del Skrevet 27. oktober 2010 setter igjen en i mangel på mer fornuftige ting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 30. oktober 2010 setter igjen en i mangel på mer fornuftige ting å si. Koselig at du stikker innom med en kopp kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #487 Del Skrevet 30. oktober 2010 Herlig helg! Alene hjemme, ingen planer Har vært en liten tur på shopping i dag, men det eneste jeg kjøpte var et skjørt og litt matvarer. Tror jammen det falt noe sjokolade ned i kurven min og Har bestemt meg for å starte opp igjen med vektklubb på mandag og jobbe hardt for å gå ned noen kg til. Det gikk jo så greit sist gang, så satser på at det bare handler om vilje denne gangen og Har derfor bestemt meg for å kose meg skikkelig denne helga, også er det hardkjør fra mandag av Ikke noe kjære mor før jeg ser det tallet jeg vil på vekta! :streng: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #488 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ellers må jeg bare innrømme at jeg har begynt å glede meg skikkelig til jul Tror jeg skal sette på "Love actually" og slenge meg på sofaen. Den er så koselig og handler om jul i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 3. november 2010 #489 Del Skrevet 3. november 2010 Å, Love Actually Må se den og The Holiday før jul altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. november 2010 #490 Del Skrevet 3. november 2010 Åh, jeg elsker Love Actually, den er rett og slett supersjarmerende! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 3. november 2010 Forfatter #491 Del Skrevet 3. november 2010 Å, Love Actually Må se den og The Holiday før jul altså! Åh, jeg elsker Love Actually, den er rett og slett supersjarmerende! :rødme: Ja, det er en herlig film :hjerte: The Holiday må jeg også se en dag! Egentlig pleier jeg å vente til litt nærmere jul med å se de filmene, men jeg klarte rett og slett ikke vente lengre med Love Actually Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. november 2010 #492 Del Skrevet 3. november 2010 Åh, den er så fiiin! Og jeg HATER vanligvis romantiske komedier, men denne er så fin atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 6. november 2010 Forfatter #493 Del Skrevet 6. november 2010 God natt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 14. november 2010 Forfatter #494 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Ærlig talt, hvor ble denne uken av? Det skjedde så mye sist uke at jeg rett og slett ikke fikk trenet en eneste gang :/ men neste uke blir forhåpentligvis bedre Har litt småvondt i halsen, så håper ikke jeg blir syk. Ellers er det lite nytt å melde, jeg har det generelt veldig bra for tiden :-) Endret 14. november 2010 av -Carrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 15. november 2010 #495 Del Skrevet 15. november 2010 Ærlig talt, hvor ble denne uken av? Det skjedde så mye sist uke at jeg rett og slett ikke fikk trenet en eneste gang :/ men neste uke blir forhåpentligvis bedre Har litt småvondt i halsen, så håper ikke jeg blir syk. Ellers er det lite nytt å melde, jeg har det generelt veldig bra for tiden :-) Hurra for at du har det bra!! Ojoj, tiden flyr på jobb altså?! Så bra da! :) Synd du ikke har fått trent, men du er jo så flink med kostholdet at det gjør nok ikke så mye God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 17. november 2010 Forfatter #496 Del Skrevet 17. november 2010 Hurra for at du har det bra!! Ojoj, tiden flyr på jobb altså?! Så bra da! :) Synd du ikke har fått trent, men du er jo så flink med kostholdet at det gjør nok ikke så mye God bedring! Ja, tiden flyr når man har det gøy Denne uken er det heldigvis litt bedre på treningsfronten, men i helga blir det nok en del utskeielser med julebord, pepperkakebaking osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 17. november 2010 Forfatter #497 Del Skrevet 17. november 2010 Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. november 2010 #498 Del Skrevet 17. november 2010 Jaaaaa! :happy: Litt stille her inne for tiden - hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 17. november 2010 Forfatter #499 Del Skrevet 17. november 2010 Jaaaaa! :happy: Litt stille her inne for tiden - hvordan er det med deg? Jeg har det veldig fint Skal prøve å bli litt flinkere å oppdatere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 21. november 2010 Forfatter #500 Del Skrevet 21. november 2010 Julebord med jobben i går.. redusert i dag! Og litt flau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå