Gjest Hilde K S Skrevet 24. oktober 2003 #141 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva er dette tullet om årsfest på jobben ? Hadde håpet at du skulle komme på treffet jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. oktober 2003 #142 Del Skrevet 25. oktober 2003 Håper du har en fiiin helg!! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. oktober 2003 #143 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tusen takk for trøsteinnlegg, Meta! Godt å vite at noen bryr seg... Hvordan har du det da? Sitter du fast i Østlandet?? Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #144 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nå er jeg tilbake fra Østlandet. Kom sent i går kveld, men jeg er så forkjølet, så det var rett i seng.. Sov med flanellspysj og sokker under dynen og bare frøs.. Det er ikke likt meg.. jaja.. Snart går det over Har hatt en super helg. Nevøen min (som ble to år i går) er så bevisst og trollete at det er morsomt. Jeg må bare le.. Han kan utrolig mange ord, så du kan føre ganske lange samtaler med han. Skikkelig artig Denne uken kommer til å fly forbi.. I dag har vi spist middag ute med en studiekamerat av min mann som var på besøk i Bergen og et par andre venner. Torsdag skal vi ut å spise med det vennepar før vi går på teater. Fredag skal vi på Halloweenfest, så i løpet av uken må jeg sy en kappe til mannen min. Stoff er kjøpt inn på ikea i dag, så det er bare å vente til jeg får ånden over meg i morgen eller i overimorgen.. Lørdag reiser vi til Stord for å feire bursdagen til min svigermor. Og det var nok en uke.. Har bestemt meg for å teste på dag 30. Sannsynligvis kommer tanta før den tid, men da har jeg ihvertfall en dag å "jobbe" frem mot.. Har jo vært litt tidlig ute et par ganger :oops: Så testdag er altså 7. november I dag er jeg bare på dag 19.. Usj.. Fint at jeg har masse planer denne uken ihvertfall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. oktober 2003 #145 Del Skrevet 28. oktober 2003 Blir imponert om du klarer å vente til dag 30 ja :o :blunke: Ville bare krysse litt fingre og tær i dagboken din jeg :blunke: :hoppe: :hoppe: Her jeg hopper i dagboken din kom jeg plutselig til å tenke på da vi var og bowlet, og jeg hadde fått streng beskjed om å ikke riste ut "filletantebarnet" ditt Vi må snart ut å bowle igjen, men da er det din tur til å drite deg ut i offentlighet :blunke: Kanskje vi kan bowle et annet sted Håper formen er bedre :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #146 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fryktelig morsomt syn det der ja Vil gjerne bowle igjen jeg, men jeg tror vi må vente til etter at du har hatt IKM sånn at filletantebarnet mitt holder seg på plass. Har jo lyst til å kjøpe bittesmå sokker til deg snart nå :D Jeg tror kanskje jeg klarer å vente til dag 30 hvis jeg har en dato å se frem mot.. Men uansett er det sikkert ikke vits.. Men jeg sparer ihvertfall noen penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. oktober 2003 #147 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg synes det er super-smart med en dato jeg! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 29. oktober 2003 #148 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det synes jeg også, Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. oktober 2003 #149 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hmm, kanskje jeg skal sette en dato for meg selv jeg også? Artig heiing forresten :blunke: Er jo bare nødt til å hjelpe, det har i allefall jeg bestemt at det skal :blunke: Hvilken dato er forresten dag 30? Tror du har fortalt, men jeg har visst glemt, overbeviste meg selv om at det var den 30. sept.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #150 Del Skrevet 29. oktober 2003 7. november hehe :D Men jeg vet ikke helt jeg.. Er nå så forkjøla at det spørs vel.. Jeg vil hjem til sengen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 29. oktober 2003 #151 Del Skrevet 29. oktober 2003 Stakkars Meta :trøste: Forkjølelse liker vi ikke! Har du det du trenger av solhatt, appelsinjuice, halstabletter og sjokolade? Hvis ikke må du beordre noen lykkelig ikke-forkjølede til å hamstre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. oktober 2003 #152 Del Skrevet 29. oktober 2003 GOD BEDRING!!!! DRIKK MASSE VARM TE OG SPIS HALSEPASTILLER, får nemlig ikke lov ti å være syk lenge nå altså!!! :fy: Skal jo ha optimale forhold for en liten spire! Håper du blir superfort frisk, helt frisk denne gangen! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. oktober 2003 #153 Del Skrevet 29. oktober 2003 *Innom med ullpledd og kakao med krem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. oktober 2003 #154 Del Skrevet 29. oktober 2003 Og en rykende varm solbærtoddy fra meg... Cyberklem fra Mayamor:kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #155 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tusen takk jenter Dro hjem fra jobb i 11-tiden. Var innom apoteket og kjøpte ny hostesaft på vei hjem og har sovet til nå. Nå bestemte nemlig katten seg for at jeg hadde sovet lenge nok og at det var på tide med mat og kos Nydelige lille pusen min.. Han var ikke fullt så nydelig i går natt. Da måtte jeg stå opp klokka fire (0400!!) fordi han ville ha mat og kos. I dag var det mannens tur til å stå opp tidlig. Vi har ihvertfall litt erfaring med "barn" og sære nattevaner om det skulle dukke opp noen etterhvert Har vært forkjølet i 2,5 uker nå sånn ca.. Så nå har jeg "endelig" :-? klart å smitte mannen også. Og du så syk han er Jaja. Stakkars mannen min :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 29. oktober 2003 #156 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jammen rart at menn blir så utrolig syke! Jeg skjønner ikke hvordan det går til. God bedring, meta! Det er kjipt å være syk. Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. oktober 2003 #157 Del Skrevet 30. oktober 2003 Nei å nei å nei! Jeg hadde jo bestemt at du skulle være frisk igjen i dag!!!! GOD BEDRING METAVENNEN OG METAMANNEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. oktober 2003 #158 Del Skrevet 30. oktober 2003 God Bedring! Håper du føler deg bra nok til å hoppe ut av senga snart! Livet skal ikke være slik... Det er ikke lenge siden du var syk, er det det? Har du vært hos lege? Hva med en liten sykemelding for å samle litt overskudd til immunforsvaret? Lillen-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. oktober 2003 #159 Del Skrevet 30. oktober 2003 Sovet i hele dag? Håper du føler deg bedre Kan komme til meg og få kakao når du blir litt bedre, mannen baker sikkert litt boller til deg også han :blunke: Bli bra igjeeen, nå må du bli bra igjeeen du må du må bli bra igjen, nå må du bli braaaa iiigjeeeeeen BLI BRA IGJEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #160 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er ikke lenge siden du var syk, er det det? Har du vært hos lege? Har vært syk i tre uker nå, så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare... Jeg har legeskrekk og går ikke til legen før jeg stuper eller trenger ny p-pille resept. Nå trenger jeg ikke det i øyeblikket, dermed ingen legetus på meg.. Har vel forsåvidt vurdert tanken, for jeg lurer på om jeg er i ferd med å få bihulebetennelse.. Kjennes litt sånn ut.. Men i dag er jeg på jobb ihvertfall. Kollegene mine går lange omveier for å unngå basiller Jeg skal nemlig møte en kunde i dag, så jeg bare MÅ jobbe.. Hadde sikkert hatt godt av å holde sengen i dag også.. Det blir ihvertfall ikke noe Halloween-party på oss i dag. Det orker jeg ikke.. Og jeg som hadde kjøpt inn kostyme og allting.. Skulle være Morticia Addams Jaja.. Kanskje neste år?? Ble lite surfing på meg i går ja.. Hmmm.. Jeg sølte et glass juice i tastaturet og hmmm det ble visst ødelagt... :oops: Fint at mannen er glad i meg sier bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå