Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!


Kónguló

Anbefalte innlegg

Takk for det Sarah :nigo:

Haha jeg skrev kanskje litt surrete også. Mente bare det at løftet blir mye tyngre når vektskivene er mindre. Da må man jo bøye seg lenger ned for å få tak i stanga, og må løfte den lenger for å komme helt opp. Våre 10kg vekter er små, mens 20kg vektene har normal størrelse, så derfor blir det plutselig lettere når jeg går fra f.eks 50kg til 60kg i markløft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser jeg for meg! Er evig langt å gå ned for å finne stanga med 10 kg... ser frem til at jeg kan ta i bruk 20 kg. Men de ser så voldsomme ut syns jeg :fnise:

Du har eget gym du? har dere mye vekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! :biggrin:

Vi har denne *Bilde* :) Er vekter opp til ca 110 kg med stanga, så det begynner å bli i minste laget for B. Jeg har litt vei å gå enda før det blir for lite :gjeiper: Er veldig fornøyd med det så langt, hadde vært fint med kabelstativ men vi får se om vi gidder å bruke masse penger på det :trene:

Fin dag og kveld, selv om jeg har problemer med å spise nok om dagen. Føler jeg må kaste i meg rosiner og nøtter på kvelden for å få nok, selv om jeg spiser veldig store måltider i løpet av dagen. Det kommer vel tilbake etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg på 2100/2400.. :) Men det skjer ingenting foreløpig, selv om det gjorde det for noen uker siden, så jeg får se hva jeg gjør. Er egentlig litt lei, men når jeg har prøvd å ta det på feelingen så har jeg fortsatt spist alt for lite. Jeg kan evt. bare gå høyere på kcal, og se hva som skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen trening i dag tror jeg! Har en stor prøve i kveld, så da blir det bare lesing frem til da :) Kanskje jeg tar en 4x4 i kveld, men det spørs om jeg bare kutter ut løpingen denne uka.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islendingane har ein merkelig form for "fredagskos" synes eg! :ler: Stakkars deg som har prøve på kvelden- og attpåtil no som dei fleste andre tar helg.

Men uansett- lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Morsomt at du stakk innom boka mi, jeg har nemlig drevet og smuglest din! :blush:

Synes det er imponerende som du står på. Det er inspirerende, virkelig :)

Lykke til med prøven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det begge! :) Jeg er helt enig Mim, og jeg har heller aldri sett noen som har så høy drikke-seg-full-på-fredag-og-lørdagskvelder faktor som islendingene har :gjeiper: Makan til fyllepress og festpress har jeg aldri sett, selv ikke under russetiden i en bygd hvor standarden var å drikke 89% hjemmebrent :fnise: Derfor er det ikke veldig populært i klassen at alle prøver har vært på fredagskvelden eller lørdagsmorgen :ler:

Tror det gikk greit! De har nå plustelig begynte å spørre etter årstall og prosentandeler for/i forskjellige eksperimenter, noe jeg ikke kan inrømme å ha pugget mye.. Jeg har fokusert mest på forståelse av konsepter, teorier og eksperimenter, ikke nødvendigvis når de ble gjort. Det har heller ikke blitt spurt om tidligere, så jeg tenkte jeg var trygg, men neida :gjeiper: Så nå er det bare full fokus på statistikk og sannsynlighetseksamen neste fredag!

Haha, so morsomt Pingting :fnise: Takk for koslige ord, gir en veldig stå-på lyst, som ikke har vært veldig tilstede de siste par ukene! :)

Tacokveld! :nigo:

Edit: Lange-innlegg-trenden fortsetter, nå sammen med smileyoverdose!

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja! :ler:

Usj, har våknet masse i løpet av natta med vondt i hodet og når jeg endelig sto opp i morges så kom migrenen :( Har derfor ligget rett ut de siste timene. Nå har det verste gitt seg, men det spørs om det blir trening i dag. Jeg har ikke tid til sånt tull nå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Sarah :klem: Det ble ingen trening i dag, hodet er fortsatt såpass vondt at jeg orker ikke utsette meg for ekstra-vondt ved å trene :gjeiper: Så da får det bli i morgen.

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei :sur: Nå har jeg telt kalorier i over et år, har vært kjempeflink med kosthold og mat; spiser rent, magert kjøtt, masse grønnsaker, bare fullkornspasta og ris, baker eget grovt brød og spiser sjeldent godteri eller junk. Jeg har trent minst 3 ganger i uka siden august i fjor, mye mer mesteparten av tiden. Jeg føler jeg bruker så mye energi og tid på dette, uten at jeg får nok igjen for det! Nå står vekten stille på ca. 72kg, og har gjort det siste uka.. Det er opp 0,8 fra når jeg spiste mer.. Jeg er så lei av å ikke vite hva jeg skal gjøre for å fikse dette, skal jeg spise mer? Mindre? Annerledes? Det begynte jo så bra med at jeg gikk ned når jeg spiste mer, men nå har jeg jo gått opp igjen og ligger på 1,6kg ned. Det er ikke stort..

Bare en liten utblåsning, jeg ender vel med å prøve å spise enda mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også lei av knebøy og markløft :( Jeg har akkuratt samme maks nå som i februar i fjor.. Jeg har trent og trent og trent, men jeg sitter jommen fast på akkuratt det samme.. Skikkelig demotiverende å trene de to, for jeg føler at jeg bare blir svakere og svakere i knebøy, 65/8 er utrolig tungt, og jeg blir bare lei meg :sur:

Jeg kom gjennom tre sett med knebøy og ett oppvarminssett med benkpress før jeg bare brøt sammen og sluttet. Jeg føler at jeg ikke får til noe som helst om dagen, ikke treningen, ikke går jeg ned i vekt og skola går ikke bra. Jeg er utslitt og demotivert og vil ikke mer :sukker:

Da ble det ingen helkroppsdag denne uka..

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kommer i utgangspunktet til å ta en uke fri fra trening, men med lov til å trene litt hvis vi plutselig føler for det. Tror det skal bli godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig at du sliter med motivasjonen... kanskje det er på tide og stressbelaste enda mer, evnt gjøre om på øvelser eller noe? Har virkelig ikke råd, synes det er skikkelig vanskelig å vite hva som er best for en.

En treningsfri uke neste uke? Høres jo godt ut med litt ferie også.. iallfall når motivasjonen er på bunn.

Ha en herlig og avslappende søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei K!

Dette var trist lesning :klem:

Kjenner meg veldig igjen i tankegangen. Føler at alt bare butter i mot. Jeg tror at eksamensperiode har veldig mye å si. Man er så stresset, og alt blir påvirket av det. Masse negative tanker.

Det kan nok være bra for kroppen og hodet med en hvileuke. Kanskje med et par rolige joggeturer for å få rørt på seg mellom eksamenslesingen?

Aner ikke hva du skal legge deg på kalorimessig. Er vanskelig å vite hva kroppen vil. Du har jo et bra kosthold, så ikke så mye å endre på der. Men du kan jo legge deg på 2000/2300 en stund, og se hva som skjer?

Håper det ordner seg, K! Ikke moro å gå rundt å føle at alt er kjipt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kjedelig å høre. Uannsett har du nok ikke vondt av en hvileuke. Og eksamen tar på!! Når har du juleferie? Tipper energien ivertfall kommer da. Ingen eksamen å tenke på, ingenting! :jepp: Sånn er ivertfall jeg.

Håper du tenner første lys i dag og koser deg i mørket! (Forresten, når mørkner det om kveldene på Island?) :nisse:

Ellers kan jeg anbefale badstu og en tur i bassenget :fnise: Diiiiigg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...