Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!


Kónguló

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

god helg, god ferie, og god fest!!! Du skal se at du er bedre i morgen, bare du ikke drekker for mye nå da :nei: Må passe formen.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :nigo:

Hihi, ikke kom med pekefingeren a, Aurelia :fnise: Leenge siden jeg har drukket nok til å kjenne det nevneverdig, så jeg skal ikke love at formen er bra i morgen :ler:

:ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeida! Drikk og kos deg, du fortjener det!! ;) Livet er ikke bare trening, selv om det kan virke sånt av og til? ;):skratte:

deg senere ikveld--> :danse::digge::eeeh::nissekonekyss::perebrus::wow::sexy::smoke::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Festen var bra! Koste oss bare hjemme hos oss med masse drikke, synging og tulling :ler: Det ble jo litt for mye alkohol på 4/6 av festdeltagerne, så dagen derpå var ikke morsom! :fnise: Vi måtte opp forholdsvis tidlig for å reise på utskriftssermoni for søsteren til B, så vi kjørte masse rundt i byen og satt så i en kirke i litt over 1t, før vi kjørte litt til og fikk servert masse kaker. Ikke en god kombinasjon når man er skikkelig kvalm! Vi klarte ikke spise noe før i 7 tiden på kvelden :lol: Men men, det var lenge siden sist!

Jeg tror jeg utsetter trening til jeg har fått maten tilbake på plass, så lite som jeg spiser nå så tror jeg trening gjør mere negativt enn positivt.. Jeg regner med at musklene kommer ganske fort til bake når jeg begynner å spise og trene bra igjen, så jeg orker ikke stresse noe med det!

I dag kommer pappa på besøk til Island, for å feire jul her, så nå skal jeg spise en kjapp frokost før jeg baker brød, lager pepperkaker av deigen som har stått i kjøleskapet siden i går, og rydder opp i leiligheten. Håper alle får en kjempefin jul, med eller uten trening! :klem:

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink: Ønsker deg en riktig GOD JUL Kóngoló!

Håper du får en koslig julefeiring med pappa, B og alle andre du tilbringer dagene med :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent kanskje, men god jul til alle! :) Har hatt det veldig koselig ute på gården til familien til B. Sitte oppe lenge, sove lenge, spise god mat! Merker godt at det blir for lite "riktig" mat og for mye tull, skal bli godt å komme tilbake til rutiner.

Jeg kommer til å slette denne boka, og starte en ny. Legger inn link her når jeg har kommet på et bra navn :fnise: Håper dere vil følge meg til neste bok, synes denne har blitt litt lang nå og med litt for mye whining og surring, spesielt på slutten.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...