Sekretæren Skrevet 15. november 2010 #1481 Del Skrevet 15. november 2010 Mhm, ser den! Men da er det kanskje like greit at jeg legger den der jeg trenger minst hjelp fra armene, og føler at jeg kommer lettest dypt.. I hvertfall se det ann, og ikke bare lide meg gjennom en øvelse jeg ikke merker tar noe bedre :gjeiper: Det velger du best selv. Og om du trener mer Dietmar etterhvert, kommer du borti andre øvelser som er bedre (etter min erfaring/mening, men det er som sagt fordi det ikke er så stor forskjell på nakke og ikke hos meg) til å fremme knebøyen. Trener du knebøy med stopp i dette programmet? Husker ikke helt, det er så lenge siden jeg så på det. Eller saktebøy? (grufult, btw) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1482 Del Skrevet 15. november 2010 Knebøy med stopp er med! Likte den, merkelig nok. Saktebøy er ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. november 2010 #1483 Del Skrevet 15. november 2010 Stopp er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. november 2010 Forfatter #1484 Del Skrevet 16. november 2010 Start, 11.10: 73,6kg 2000/2300kcal: 15.10: 72,6kg (-1,0) 18.10: 72kg (-0,6) 21.10: 72kg (0,0) 25.10: 71,8kg (-0,2) 2100/2400kcal: 28.10: 72,1kg (+0,3) 01.11: 71,8kg (-0,3) 04.11: 71,6kg (-0,2) 08.11: 71,4kg (-0,2) 2200/2500kcal: 11.11: 71,3kg (-0,1) 16.11: 71,2kg (-0,1) Glemte visst å veie meg i går jeg! Det går nå hvertfall sakte nedover! Jeg har begynt å lure på hva jeg skal gjøre nå som jeg snart når vedlikehold.. Skal jeg fortsete å gå litt i minus til jeg når f.eks 69kg? Skal jeg legge meg på litt over vedlikehold for å bygge muskler i noen uker? Jeg har en liten sperre for å ligge i overskudd, men jeg vil jo bygge muskler og bli sterk! Og da passer det jo egentlig best at jeg ligger såvidt i overskudd (kanskje 100-200 kcal om dagen) og bygger litt muskler nå på vinteren, for så å prøve å ta av litt fett igjen til våren. Tror jeg tar en hviledag i dag, sliten i hodet og har mye studier som må gjøres. Får jeg litt tid til overs så tar jeg meg kanskje en intervall-økt, ellers utsettes den til lørdag eller noe. Jeg glemte også og logge mat i går, men jeg spiste det "vanlige" og med svinekjøtt, fullkornsnudler, brokkoli og salat til middag. ca. 2500kcal. Woopwoop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 16. november 2010 #1485 Del Skrevet 16. november 2010 Du er så flink kongulo!! Måtte bare si det nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. november 2010 Forfatter #1486 Del Skrevet 16. november 2010 Takk for det! Føler meg ikke veldig flink som tar en fridag når jeg kanskje egentlig kunne klart meg uten, men pfft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. november 2010 #1487 Del Skrevet 16. november 2010 Enig med loxodonta, du er kjempeflink! Vi må lære oss å ta fridag med god samvittighet! Hva er din trivselsvekt? Vanskelig å vite hvordan man skal gjøre. Det er jo veldig vanlig å bulke i vinterhalvåret, for så å deffe utover våren, som du sier. Men du må jo se an om du "klarer" å spise mer enn vedlikehold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. november 2010 Forfatter #1488 Del Skrevet 16. november 2010 Hihi! Jeg vet egentlig ikke! Jeg har aldri vært under 70kg i mitt "voksne liv", så jeg vet ikke hvor jeg trives.. Det er fristende å legge meg på f.eks der jeg ligger nå kcal-messig, og så bare se når det stopper av seg selv, men da spørs det jo hvor mye muskler jeg bygger. Jeg har nok ikke lange tiden igjen i "nybegynnerfasen" hvor alt går lett og man bygger muskler mens man mister fett :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. november 2010 #1489 Del Skrevet 16. november 2010 hmm.. har visst lite å bidra med i denne kostholdsdebatten... kanskje greia for deg da blir å spise passe/rikelig (og slappe av litt med tellinga) og trene godt.. uten å tenke for mye på vekta. men du vil vel kanskje holde deg der og ikke gå opp igjen? :klø: synes du er flink jeg også! Jevnt og godt arbeid gir resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. november 2010 Forfatter #1490 Del Skrevet 16. november 2010 Takk for det Aurelia! Ja, jeg vil jo helst ikke gå opp igjen, og problemet mitt er jo at jeg ikke blir sulten.. Jeg blir veldig fort mett, og glemmer å spise med mindre jeg setter opp en grov plan på morgenen som jeg følger utover. Jeg har ligget altfor lavt i matinntaket i mange år uten å vite det fordi jeg alltid var mett, og det er jo først nå som jeg øker matinntaket at jeg går ned i vekt.. Så litt kontroll vil jeg ha, hvertfall til kroppen er vant til matinntaket og kanskje blir sulten og mett så jeg kan følge det! Det hadde jo vært det letteste og beste Er bare ikke helt der enda, men jeg har jo hvertfall endelig begynt å bli sulten før måltidene, så det er fremgang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 17. november 2010 #1491 Del Skrevet 17. november 2010 Merkelig at du har lagt på deg av å eta for lite! Men har hørt om det før. Tenker du at holder du på lenge nok vil du etter kvert få tilbake "normal" sultfølelse, eller? Hadde du det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. november 2010 Forfatter #1492 Del Skrevet 17. november 2010 Syns det er veldig merkelig selv! Men jeg regner med at jeg spiste for lite til vanlig, og så spiste for mye innimellom og at kroppen da la på seg kjapt fordi den er vant til å få for lite. Eller noe. Bare synsing fra min side.. Jeg vet ikke jeg.. Håper det! Jeg husker ikke om jeg har hatt vanlig sultfølelse heller, har vel vært merkelig i hvertfall 5-6 år, og før det husker jeg ikke.. Usj at jeg ikke så dette før altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 17. november 2010 #1493 Del Skrevet 17. november 2010 Heisann! Hvordan går det i dag? Noe trening? I mitt hode blir det bare helt feil at man ikke går ned i vekt fordi man spiser for lite. Så jeg tror du har rett i det at man spiser lite til vanlig, og så spiser man for mye innimellom, og da går man i pluss. Vet ikke om dette gjelder (gjaldt) i ditt tilfelle da, men mange mener jo at de spiser lite, men maten kan jo så kaloririk at man går i pluss likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. november 2010 Forfatter #1494 Del Skrevet 17. november 2010 Jupp, blir trening etterpå! Har fått en bok i posten i dag, nummer 12 i en serie jeg har lest siden jeg var 13, så nå sitter jeg bare med den Nja, jeg trodde jo jeg spiste nok, og så sjekket jeg i fjor høst og fant ut at jeg lå på rundt 700-900 kcal om dagen. Så hos meg var det reelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 17. november 2010 #1495 Del Skrevet 17. november 2010 700-900 kcal om dagen?? Hæ? Hva spiste du da? Syns det er morsomt det britiske (?) programmet, hvor de bytter kostholdet til den feite med kostholdet til den tynne og omvendt. Da får man gjerne også frem hvordan og hvorfor de er så forskjellige og spiser som de gjør. Det var en liten digresjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1496 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg spiste sjeldent frokost, en salat med skinke til lunsj på skolen, en liten porsjon middag og så kanskje to knekkebrød til kvelds.. :gjeiper: Ja det er fascinerende Selv om jeg synes det er litt ekstremt at de "må" spise etter hverandres kosthold, for verken det ene eller det andre er jo sunt. Men det er jo for å få fram et poeng som du sier - og bare for en kort periode- så jeg burde vel ikke henge meg opp i det Skal logge treningen i går altså, jeg skal bare lese ferdig først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1497 Del Skrevet 18. november 2010 Gårdagens: Aktiviteter 1) Vekttrening Varighet: 1 t 15 min Totalt løftet: 4402.5 kg YTWL 2.0kg x 20.0 2.0kg x 20.0 Disco-move 10.0kg x 20.0 10.0kg x 20.0 Crunches 0.0kg x 20.0 0.0kg x 20.0 0.0kg x 20.0 Knebøy nakke m. stopp 20.0kg x 10.0 37.5kg x 5.0 42.5kg x 4.0 45.0kg x 4.0 47.5kg x 3.0 47.5kg x 3.0 47.5kg x 3.0 Benkpress m. stopp 20.0kg x 10.0 37.5kg x 8.0 42.5kg x 6.0 45.0kg x 5.0 47.5kg x 3.0 47.5kg x 3.0 47.5kg x 3.0 Markløft (sumo) 47.5kg x 4.0 55.0kg x 4.0 55.0kg x 4.0 60.0kg x 4.0 60.0kg x 4.0 60.0kg x 4.0 + squat to stand og tøying. Skulket meg unna biceps og triceps, tar det i morgen. Ferdig med 850 sider av en a4 bok, brukte vel rett under 8t i ren lesing. Nå føler jeg meg tom :gjeiper: Har ventet lenge på denne boka, og må vente ett år til på neste bok - og avslutningen på serien. Jeg vil lese mer, men samtidig vil jeg ikke at det skal ta slutt Jaja. Vondt i halsen og kvalm, har lurt på om jeg har fått spysyken, men har heldigvis ikke kastet opp enda.. Det er også isete og glatt ute, og intervaller utgikk - igjen. Jeg får ta det igjen på lørdag og/eller søndag.. Nå burde jeg vel få gjort litt statistikk-oppgaver, har jo tross alt en prøve i morgen som jeg har unngått for å få lest ferdig boka.. Jeg spiser forresten likt som tidligere, logger mat på vektklubben.no og spiser bra, men orker ikke å logge hver dag. Glemte å veie meg igjen gjorde jeg også, så det får tas i morgen :gjeiper: *distre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 18. november 2010 #1498 Del Skrevet 18. november 2010 Åh, disse eksamenstider, hva skulle man gjort uten? :gjeiper: Men dog det har sin sjarm, en går liksom rundt i sin egen lille eksamensboble, og i den bobla kan det være rett så hyggelig innimellom. Masse lykke til på prøve i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. november 2010 Forfatter #1499 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg trives egentlig veldig godt med alle prøvene vi har nå om dagen, jeg liker å bli evaluert regelmessig så jeg vet hvordan jeg ligger ann. Trives med presset egentlig :gjeiper: Det bare passet dårlig at jeg fikk denne boka i posten rett før en av de store prøvene, og at jeg bestemte meg for å lese den ferdig før prøven istedenfor å lese den etterpå Tålmodighet, hva er det? Jeg ble så utrolig rastløs etter å ha fullført boka, så etter å ha laget et brett med knekkebrød så stakk jeg ut og løp intervaller :gjeiper: Det hadde begynt å regne, så da var det hvertfall ikke glatt lenger! Deilig Aktiviteter 4x4 intervaller + 2 min oppvarming og jogging hjem. 1) Jogging/Løping Varighet: 32 min Distanse: 4500.00 Meter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 18. november 2010 #1500 Del Skrevet 18. november 2010 Fader, så effektiv du er`a.. Jeg er imponert! Tålmodighet er en dyd, har jeg hørt. Noe som passer veldig dårlig for jeg er særdeles lite dydig av meg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg