Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!


Kónguló

Anbefalte innlegg

Gratulere med ny treningsdagbok! trur jeg skal endre på min og nå.

Send meg en pm med bloggen!

Gleder meg!

Huff, jeg og må komme meg på trening, kjenner det godt at jeg har vært på fylla i mange dager. Det er ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Wildlily! Sender PM jeg! :) Ja jeg tror jeg begynner å bli gammel eller noe jeg, var aldri så fyllasjuk før :fnise:

Hjemme fra trening! Var deilig, 30 min løping først (8,5km/t gjennomsnitt), så 1t 30 min styrke.

reps/kg

Frontbøy: (Første forsøk, så tok det rolig) 10/20,6/40,5/40

Knebøy: 5/55,5/55

Utfall, pr. bein: 5/20,5/30,5/30,5/30,5/30,5/30. De første gående, men var ikke nok plass.

Benkpress: 8/35,3/40,2/42,5,1/45 (:nigo:), 2xf/47,5, 4/40.

Chins: -25/5,-30/5,-30/5,1 negativ for å prøve.

Hoftefleksjon: 10,10,10 (m. pushups på siste sett)

Planken: 1min 4 sec, 8sec front/side/front/side etc.

Captain's chair: 10, 10 (knær til bryst)

Tid: 30 min løping, 90 min styrke.

Kjempedeilig å være tilbake på 45kg i benk! Det virka lett så jeg måtte jo prøve på 47,5, og det gikk neeesten. Close but no sigar! Morro at det løsner litt igjen hvertfall, selvom det ikke er pers. Har jo ikke kommet over 42,5 siden før jul.

Frontbøyen var uvant, men bra. Skal sjekke litt opp ang. grep og slikt, for jeg ble plutselig usikker når B spurte hvordan han kunne holde. Utfall ble gjort gående med stang for første gang, mye behageligere enn å holde vekter i hver hånd syns jeg.

Ellers prater jeg visst for mye :fnise: På bussen på vei ned la jeg entusiastisk ut om alternative øvelser, teknikker, om at jeg tenkte å kjøre pyramide på benkpressen denne gangen etc, og så kommer det fra B "Wow you talk alot!" Det var jo en spøk, for han syns det er morsomt hvor entusiastisk jeg er ang. treninga, men det var jo litt kjedelig fordet :lol: Jeg vet jo at han ikke er like interessert som meg, og har ikke noe interesse av å prate masse om det eller diskutere ulike øvelser/teknikker, men jeg må jo få det ut! Så vi fant ut at jeg egentlig burde prate meg ut på msn el. så jeg slapp å prate hull i hodet på han :ler: Så hvis det er noen som melder seg frivillig til entusiastisk styrke prat så får dere bare stå fram :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Close but no sigar" :ler:

Veldig bra benkøkt på deg!! Gleder meg til jeg også klarer 45! ;)

Også blir jeg litt sånn når du logger motsatt: :bond:

:fnise:

Kan varmt anbefale mylog.no! Når man har lagt inn alt, så kan man klippe ut 'forumvennlig kode'. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :fnise: Jeg husker aldri hvordan jeg "skal" logge jeg, så da gjör jeg forskjellig hver gang :lol: Kanskje jeg skal begynne på mylog ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

du er så flink å trene asså!

Hadde første treningsøkta på lenge i forrigårs jeg, å nå er jeg så støl! Må tidlig på trening å prøve å løpe litt før yoga timen..

Tenk om sprit faktisk forbrente fett da, alle damer ville vært på fylla hele tia. "Kan jeg få frokost tallerkenen, men uten juice og med vodka og cola zero?" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :nigo: Jeg er nå skikkelig støl i armer, og såå sliten, så jeg prøver å finne på unnskyldninger til å ikke løpe intervaller etter å ha fulgt K til flyplassen :gjeiper:

Haha ja, da hadde jeg hvertfall startet dagen som vi gjorde i Russland, med et shot med vodka :nigo:

Nå sitter jeg her og gjesper og prøver å spise havregrøt, sliiiten. Har vært helt borte siste to ukene, sover altfor lite og tar lang tid før jeg klarer å våkne om morgenen. Planen var jo å løpe intervaller etter å ha satt av K på flyplassen, men det frister ikke heelt for å si det sånn. Jeg burde jo være flink, da får jeg jo 5 treninger den uka (med styrke i morgen). Jeg tar vel med meg treningstøy og hvis jeg har noe energi når jeg kommer tilbake igjen så tar jeg meg en økt, hvis jeg er for sulten og sliten så dropper jeg det, god plan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe en god plan:) Det er ikke alltid det frister å trene nei, kan skrive under på den...Ofte er det slik at dersom man presser seg til det, når følelsen egentlig ikke er helt der, så gir man lettere opp og yter ikke sitt beste...Sånn er hvertfall jeg;) Noen har det kanskje motsatt, at så lenge de bare kommer i gang så går det av seg selv...Uansett flott om du klarte ågjennomføre intervallen..:*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei idag var ikke formen på topp nei! :glare: Fikk nå karra meg på trening etter å ha fulgt K til flyplassen, var da skikkelig sulten og klarte såvidt å gå opp trappene på senteret :roll: Så det ble bare 21 min idag, 3km, altså et gjennomsnitt på 8 km/t. Ikke stort å skryte av, men jeg fikk nå rørt litt på meg.. :) Nå er det stille og rolig her i huset, jeg skal vaske og rydde litt og ha en rooolig kveld. Styrketrening igjen i morgen! :trene:

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bedre enn ingenting ja :)

Og noen ganger MÅ man bare lytte til kroppen! 4 ganger er jo også bra! Og du er sikkert sliten etter å ha tatt deg så mye av søster'n. Pass på deg selv også!

Jeg skal også ha tv kveld alene i dag :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alt er bedre enn ingenting! :) Nå blir det 5 økter med i morgen, selvom den ene idag var litt kort. Merker jeg trenger å slappe av litt ja!

Og nå har jeg så utrolig cravings på noe godt! Usj! Er såå fristende å gå til butikken for å kjøpe brød etc som vi trenger, og så tilfeldigvis kjøpe litt chips også :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn! :kaffekopp:

Planen idag var en helkroppsøkt, men jeg har (fortsatt, merket det under løpingen i går) ubehag i knær og vondt i leggene.. Lurer på om det har blitt for mye løping i det siste. Har jo blitt 2 1/2 med løping/hopping opp og ned på puls-step, og det kan jo hende det har blitt for tøft spredd over 5 dager. Så jeg lurer på om jeg skal ta treningsfri, eller reise ned, men prøve å holde meg til overkroppsøvelser.. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Det kan fort bli for mye hopp og sprett ja! Jeg ville kjørt gjennom overkroppen jeg, det er jo masse man kan gjøre uten å involvere beina (jeg har jo trent både med kneskade og beinbrudd tidligere.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det er lurest! :) Trent med kneskade og beinbrudd, det høres imponerende ut altså! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(jeg har jo trent både med kneskade og beinbrudd tidligere.. ;) )

Med beinet i gips? Det er imponerende det! Jeg tenkte faktisk på det her en dag, hvordan det hadde vært hvis jeg brakk en arm, og jeg hadde klart å trene spinning f.eks. Men så tenkte jeg at det kanskje er dumt å svette inni gipsen. Alt man tenker på... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Matvraket! :klem:

Sånt har jeg også tenkt på Purple :fnise: Bare trene ene armen i noen uker f.eks, morro! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant! :ler: Da kan vi jo stå og flexe og gjøre bicepscurls med den ene svære armen! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...