Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!


Kónguló

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og at det er tungvint å leve uten bil vet jeg alt om. Min er syk så jeg driver og farter med tog og buss for tida. Og takket være NSB har jeg mistet mer enn en buss... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SportyShorty og *Enigma*, sendt! :)

Jepp Skya, det er så fint når man har 2min å gå på mellom busser/tog, og neste går 30 min etterpå! :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SportyShorty og *Enigma*, sendt! :)

Jepp Skya, det er så fint når man har 2min å gå på mellom busser/tog, og neste går 30 min etterpå! :slåss:

Forstår egentlig ikke hvordan jeg gidder å planlegge det slik heller. For jeg VET jo at toget er forsinket! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Der var du :strix: Litt treg jeg, men skylder på ryggen ;)

send gjerne pm:)

Ellers, ville forresten kommentere det du nevnte om styrke i markløft vs knebøy. Er man sterk i bakside er som regel markløft øvelsen du løfter mest, er du sterk i forside er ofte knebøy den beste. Det er altså varierende fra person til person hva man tar mest i. Lurer på om det står litt om det på den siden til Olympiatoppen som jeg ga deg lenke til en gang :klø:

oooog.. Grattis med ny bok, og bw i knebøy :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg skjønner det heller ikke Skya, er ikke noe morsomt å ta busser ol. når man vet man kommer til å bli sen, eller å reise hjemme fra 45 min før for å komme i tide :sukk:

Lucy :nigo:

Ah da skjønner jeg det litt mer. Det kan godt hende det gjorde, jeg er nok skyldig i å skumlese litt for mye :fnise: Skal lese over igjen jeg!

Takk! Sender PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wått abåut mi?!?! :grine:

Får jeg se på din så skal du få se på min. :sjarmor:

:hoho:

Ooh :lur: Sender jeg, kan jo ikke motstå noe slikt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg se på din så skal du få se på min. :sjarmor:

Har du en blogg uten å ha sagt no? Din radd!!

:gjeiper:

Eller bare tulla du?

:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en blogg uten å ha sagt no? Din radd!!

:gjeiper:

Eller bare tulla du?

:jolie:

Trodde du visste jeg. For du har nemlig skrevet i den. :hoho:

Sender deg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Da var vi ferdig på puls-step! Den er så deilig den timen altså, selvom jeg ble overasskende sliten i låra :fnise: Tenkte liksom at siden jeg har blitt så mye sterkere i knebøy etc så kom ikke dette til å være noe problem, men nå fant jeg hvertfall ut at kroppsvekt over lengre tid er tungt nok :lol:

Nå lager vi hjemmelaget pytt i panne, med kyllingskinke, poteter, litt ost, og soltørkede tomater, med ferskt grovt brød og salat, mm :spise:

Sender PM jeg fragment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Trodde du visste jeg. For du har nemlig skrevet i den. :hoho:

Sender deg en PM.

:klø: Er dette noe jeg burde vite / har lyst til å vite? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...