Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Bra økt :Hehe:

Så bra at motivasjonen er på vei tilbake!

Hva er dette World of Warcraft? (Ganske blank ja. Har spilt Crash Bandicoot på PS2, men thats it :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja motivasjonen får værsågod å komme tilbake for fult snart :fnise:

Hihi! Det er et multiplayer rollespill på nettet, hvor man velger seg en karakter fra mange forskjellige raser og klasser (bestemmer hva du gjör, bruker sverd/magi/healer andre osv) og så skal du jobbe deg oppover til level 85. Det gjör du ved å utföre oppdrag, drepe forskjellige dyr/folk (ikke spillere, datalagde ting) og jobbe sammen med andre for å ta de större "bossene". Du kan snakke og spille med masse folk fra hele europa, eller bare drive for deg selv, du kan også slåss mot andre spillere, men det må du velge selv. Så velger du hva du vil drive med for å tjene penger og gjöre utstyret bedre, og velger forskjellige dyr å ri på/fly på for å komme deg fortere fram. I löpet av spillet får du höre historien bak "verdenen", og de er veldig flinke til å gjöre det interessant :) Når du er på det höyeste levelet så kan du bli med i store grupper med spillere som tar de vanskeligste stedene, men dette krever ofte at du binder deg til å bli med flere ganger i uka.

Spillet har fått mye kritikk og negativt rykte pga. at det er avhengighetsskapende, jeg vet ikke om jeg ville sagt det, men de som har laget det er hvertfall veldig flinke til å gjöre det interessant, og hvis du vil være blandt de beste så må du spille veldig mye. Men de fleste vil jo ikke det, og spiller bare i sitt eget tempo :)

Haha! Lite essay om World of Warcraft der ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På "Samliv og realasjoner"-forumet er det ganske mange innlegg som handler om kossen World of Warcraft er ein trussel for forholdet. :gjeiper:

Heldiggris som kan jogga ein tur....men eg kan jo gå på ski fra dørstokken så skal ikkje klaga.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant :fnise: Jeg ser jo godt hvordan det kan skje, har en venn eller to som tok det helt ut, sluttet på skolen og flyttet for seg selv, bare spiste potetgull og is og la på seg masse på liten tid osv.. Men det er heldigvis unntakene, velger jeg da og tro :gjeiper:

Ja det er det fine med regn i desember! Jeg synes vel egentlig at det er mest kjipt, men får vel se på det positive :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja du får slenge deg på en gratis 10 dagers prøveperiode som de gir ut til alle som vil ha ;)

Aktiviteter

1) Vekttrening

Varighet: 45 min

Totalt løftet: 3236.0 kg

YTWL

2.0kg x 20.0

2.0kg x 20.0

Disco-move

5.0kg x 20.0

5.0kg x 20.0

Frontbøy

20.0kg x 10.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

Benkpress

20.0kg x 10.0

30.0kg x 10.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

Chins/kroppsheving underhåndsgrep

72.0kg x 1.0 (S)

72.0kg x 1.0 (S)

72.0kg x 1.0 (S)

Armhevinger

0.0kg x 10.0 (S)

0.0kg x 10.0 (S)

Chins fortsatt med litt hjelp, og lang eksentrisk fase. Kjapp og god økt! :)

:trene:

Vi er helt tomme for mat, skal på butikken senere i dag men fram til da "spiser" jeg proteinpulver i vann og knekkebrød uten pålegg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

post-30647-0-86525500-1292337412_thumb.j

Dagens formbilde! Merker godt at jeg har lagt på meg litt siste to ukene, men men! Det skal bygges muskler, så kan jeg heller "bekymre" meg for fettet til våren :fnise:

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy med bilde! ;) Så flotte muskler du har, ser skikkelig stram og flott ut! ;) Ville aldri ha merket at du har lagt på deg, for å si det slikt...

Du er så sterk! ;) You go girl! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææææ, du ser jo slank ut som bare det. Med unntak av dei svulmande musklane åff kårs :mrgreen:

Ser veldig bra ut- du har skikkelig fine skuldre. God inspirasjon til skuldertrening i måro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så moro, takk! Svulmende muskler, den skal jeg ta med meg! :ler:

Merker motivasjonen kommer krypende tilbake ja! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Har fått tilbake sluttkarakter i hat-faget mitt dette semesteret; statistikk og sannsynlighet, og jeg fikk 8,5/10! :nigo: Har jobbet noe sinnsykt for å forstå alt, ikke bare kunne regne det ut, og det fikk jommen resultater! Det betyr at jeg fikk en 9,0 på eksamen! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med gode karakterer! :blomst:

Spreke deg på bildet! Det er iallfall stor forskjell fra det jeg kan huske for et år siden :jepp: Keep up the good work :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! :nigo: Veldig moro å få lønn for strevet, både skole og treningsmessig! Håper bare det går bra på de to andre eksamenene også, har blitt veldig nervøs for den største, men det burde gå ok! Siste eksamen i dag, og fikk gode nyheter om at jeg får ta den på engelsk! Så da håper jeg at jeg kan få til noe skikkelig bra på den! :)

Regner med at det blir trening etter eksamen i dag, evt. trening i morgen. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kossen gikk det?

Motivasjonsmantra: Kónguló er biff Kónguló er biff Kónguló er biff Kónguló er biff Kónguló er biff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det juleferie! :nigo: Deilig! :)

Men jeg tror ikke det blir trening i dag heller.. Skikkelig vondt i siden og er kvalm, så jeg orker ikke presse meg gjennom trening. Kjipt. :sukk:

Men! Det er fest i kveld, det skal bli moro etter mange uker med bare eksamensforberedelser! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...